eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Remont dróg na terenie Miasta Węgrów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Miasta Węgrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg na terenie Miasta Węgrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17ab6de2-00fd-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034668/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dróg na terenie Miasta Węgrów (cz.1,2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248475/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Miasta Węgrowa, których nawierzchnie zostały zniszczone poprzez działanie klęsk żywiołowych, głównie silnych opadów deszczu.
Projektowana nawierzchnia zostanie dowiązana do rzędnych wysokościowych istniejącego zagospodarowania pasa drogowego oraz terenu przyległego. Remont dróg nie zmienia obecnie funkcjonującego sposobu odwodnienia ulic. Odwodnienie remontowanych odcinków dróg będzie odbywać się jak dotychczas powierzchniowo. Szczegółowy asortyment robót określają przedmiary robót.
Zamówienie podzielono na dwie części , biorąc pod uwagę podobny zakres robót :
Cześć.1
 ul. Wierzbowa odc. o długości 330 mb;
 ul. 11 Listopada na odc. o długości 240 mb;
Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje:
Część. 1
1. Ulica Wierzbowa- odc. od Al. Siedleckiej do ul. Łubieńskich o długości 330 mb. Obecnie nawierzchnię drogi stanowi kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie w złym stanie technicznym z licznymi wybojami i zastoinami wody po opadach deszczu.
Zakres planowanych robót:
 wyprofilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych oraz ścinka zawyżonych poboczy;
 wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką niezwiązaną C90/3 z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem;
 wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową;
 wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem;
 wyprofilowanie skarp i oczyszczenie istniejących rowów;
2. Ulica 11 Listopada – odc. od skrzyżowania przy przedszkolu do Al. Siedleckiej o długości 240 mb. Obecnie nawierzchnia ulicy wykonana jest betonu asfaltowego o złym stanie technicznym i estetycznym. Nawierzchnia posiada wykruszenia i ubytki nawierzchni, tworzą się zastoiny wody. Ulica przebiega przez osiedle w zabudowie wielorodzinnej. Przeważa ruch pojazdów osobowych i dostawczych. W ciągu ulicy jest zlokalizowana zatoka parkingowa również o nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zakres planowanych robót:
 frezowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego;
 regulacja istniejących studni kanalizacyjnych i kratek wpustów deszczowych;
 wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W KR 1-2 50/70 wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową;
 wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11S KR 1-2 50/70 wraz z uprzednim oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową;
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji,
-wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru), kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.


Zadanie dofinansowane z Województwa Mazowieckiego w ramach dotacji celowej na usuwanie zniszczeń wyrządzonych przez żywioł.
Szczegółowy zakres wyznaczają dla części 1 : przedmiar robót i rysunki, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1, 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 316436,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Miasta Węgrowa, których nawierzchnie zostały zniszczone poprzez działanie klęsk żywiołowych, głównie silnych opadów deszczu.
Projektowana nawierzchnia zostanie dowiązana do rzędnych wysokościowych istniejącego zagospodarowania pasa drogowego oraz terenu przyległego. Remont dróg nie zmienia obecnie funkcjonującego sposobu odwodnienia ulic. Odwodnienie remontowanych odcinków dróg będzie odbywać się jak dotychczas powierzchniowo. Szczegółowy asortyment robót określają przedmiary robót.
Zamówienie podzielono na dwie części , biorąc pod uwagę podobny zakres robót :
Część. 2
 ul. Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki na odc. o długości 395 mb;
 ul. Józefa Gołębiewskiego na odc. o długości 1044 mb;
 ul. Wesoła na odc. o długości 294 mb;
 droga wewnętrzna na dz. nr ewid. 788 na odc. o długości 183 mb.
Roboty remontowe będą wykonywane na działkach stanowiących pas drogowy.
Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje:
Cześć. 2
1. Ulica Bł. Ks. Jerzego Popiełuszki – odc. od granicy pasa drogowego z drogą krajowa nr 62 do ulicy Słonecznej o długości 395 mb. Obecnie nawierzchnię drogi stanowi kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie w złym stanie technicznym z licznymi wybojami i zastoinami wody po opadach deszczu. Przy ulicy zlokalizowane są zakłady handlowo-usługowe oraz teren parafii rzymskokatolickiej. Lokalizacja ww. obiektów generuje ruch pojazdów osobowych jak i ciężarowych.
Zakres planowanych robót:
 wyprofilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych;
 wykonanie warstwy nawierzchni z destruktu asfaltowego frakcji 0/32 mm;
 rozplantowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu rodzimego pozostałego z profilowania nawierzchni z kruszywa;
2. Ulica Józefa Gołębiewskiego – odc. od zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 637 do rowu o długości 1044 mb. Obecnie nawierzchnię drogi stanowi kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie w złym stanie technicznym z licznymi wybojami i zastoinami wody po opadach deszczu. Przy drodze poza zabudowa mieszkalną zlokalizowane są zakłady produkcyjne i usługowe, których obecność generuje ruch pojazdów ciężarowych.
Zakres planowanych robót:

 wyprofilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych;
 wykonanie warstwy nawierzchni z destruktu asfaltowego frakcji 0/32 mm;
 rozplantowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu rodzimego pozostałego z profilowania nawierzchni z kruszywa;
3. Ulica Wesoła – odc. od końca zjazdu z drogi powiatowej ul. K. Szamoty do ul. Radosnej o długości 294 mb. Obecnie nawierzchnię drogi stanowi kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie w złym stanie technicznym z licznymi wybojami i zastoinami wody po opadach deszczu. Przy drodze zlokalizowana jest zabudowa mieszkalna jednorodzinna.
Zakres planowanych robót:
 wyprofilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych;
 wykonanie warstwy nawierzchni z destruktu asfaltowego frakcji 0/32 mm;
 rozplantowanie i zagęszczenie poboczy z gruntu rodzimego pozostałego z profilowania nawierzchni z kruszywa;
4. Droga wewnętrzna dz. nr. ewid. 788- odc. od ul. Szerokiej o długości ok 183mb. Nawierzchnia kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie w złym stanie technicznym z licznymi wybojami i zastoinami wody po opadach deszczu.
Zakres planowanych robót:
 wyprofilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa z nadaniem spadków poprzecznych i podłużnych;
 wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką niezwiązaną C90/3 z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji,
-wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do:
Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru), kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.

Zadanie dofinansowane z Województwa Mazowieckiego w ramach dotacji celowej na usuwanie zniszczeń wyrządzonych przez żywioł.

Szczegółowy zakres wyznaczają dla części 2 :przedmiar robót i rysunki, stwiorb stanowiące zał nr1, 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 494855,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410820,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537493,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410820,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. WIKRUSZ Adam Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 824-158-92-57

7.3.3) Ulica: Orzeszowska 5

7.3.4) Miejscowość: Miedzna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-106

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410820,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) (zwanej dalej: „ustawą Pzp”) Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował na stronie prowadzonego postępowania o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z tą informacją Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę : 604 000,00 PLN.
W związku z tym, iż cena ofert złożonych w postępowaniu, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie
na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643516,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694820,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.