eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Przebudowa drogi powiatowej nr 1223W Gołotczyzna - Nasierowo - Dziurawieniec



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1223W Gołotczyzna - Nasierowo -
Dziurawieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-ciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdciechanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54f27af3-163c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1223W Gołotczyzna - Nasierowo -
Dziurawieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54f27af3-163c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050542/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi powiatowej nr 1223W Gołotczyzna - Nasierowo - Dziurawieniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.231.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1223W Gołotczyzna - Nasierowo - Dziurawieniec w zakresie budowy jednostronnego chodnika w ciągu ul. Bąkowskiej w miejscowości Gołotczyzna.
1) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów i technologii w oparciu o nowe normy i wytyczne techniczne, w przypadku, gdyby SST opierała się o nieaktualne lub wycofane normy. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty.
2) Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie złożonej oferty.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki (jeżeli dotyczy) tj.: sfrezowana nawierzchnia, tarcze znaków i słupki należy załadować, przewieźć i składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu oraz zabezpieczyć przed zniszczeniem.
5) Drewno z wycinki/przycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego i należy je załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów lub w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru.
6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (za wyjątkiem pracowników samozatrudnionych i właścicieli firm) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy - osób wykonujących następujący rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia – w zakresie robót brukarskich.
7) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy;
8) Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
9) Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości dotyczące uwarunkowań geologicznych (jeżeli dotyczy)– Zamawiający zaleca wykonanie własnych badań w tym zakresie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Rezygnacja z wykonania badań oznacza, że Wykonawca zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w podziale na etapy robót i terminy ich realizacji.
11) Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zatwierdzi przedłożony projekt harmonogramu lub wniesie do niego uwagi.
12) Wykonawca w terminie 2 dni dokona korekty harmonogramu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i przedłoży do ostatecznego zatwierdzenia.
13) Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zatwierdzi harmonogram lub w razie potrzeby czynności określone w lit. a-c zostaną powtórzone;
14) Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram będzie stanowić integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15) Uchylanie się Wykonawcy od obowiązków określonych w punktach 10 i 12 Zamawiający uzna za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wynikającymi z tego konsekwencjami przewidzianymi przez ustawę Pzp.
2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
3. Zamawiający nie przewiduje podzielenia zamówienia na części, ponieważ jego podział groziłby zwiększonymi kosztami realizacji zamówienia, co mogłoby spowodować nieprawidłowości w wykonaniu zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do możliwości potencjalnych Wykonawców tj. małych i średnich przedsiębiorstw. Brak podziału na części, nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszych podmiotów tj. małych i średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione zostało na podst. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty. Ceny wszystkich złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 280 000,00 zł. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, dlatego postępowanie należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369285,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547570,66 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.