Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175718/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00315163/01 - Wynik z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie ciągów pieszych na terenach miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/133031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ciągów pieszych na terenach miejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-800fa3c7-dbfd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Wykonanie ciągów pieszych na terenach miejskich w ramach GBO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175718/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97560,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie alejki z nawierzchni mineralnej na działce 1/3 obręb Przyszówka.I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie alejki z nawierzchni mineralnej na działce 1/3 obręb Przyszówka, o długości 201 mb i szerokości 2,0 m (podany obmiar obejmuje również wykonanie dojścia do istniejącego wybiegu dla psów).
2. Wykorytowanie na głębokość 25 cm i usunięcie nadmiaru ziemi.
3. Wykonanie obrzeży typu ekobord.
4. Wykonanie podsypki o grubości 20 cm z tłucznia frakcji 15-30.
5. Wykonanie nawierzchni mineralnej przepuszczającej wodę o grubości 5 cm z łupka frakcji 5-15.
6. Wyprofilowanie, uwałowanie i utwardzenie nawierzchni.
7. Rozplantowanie nadmiaru ziemi urodzajnej na powierzchni.
8. Wywiezienie pozostałego urobku.
9. Wyrównanie terenu i dosianie trawy.
II. Istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności.
2. Należy stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace.
3. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać pomiaru długości alejek w terenie.
4. Płatność za wykonane prace nastąpi po zakończeniu zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac.
6. Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.
7. Wraz z fakturą należy dostarczyć kartę przekazania odpadów.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 57139,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie alejki z nawierzchni mineralnej na działce 1379, 1380 obręb Nowe Miasto.I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie alejki z nawierzchni mineralnej na działce 1379, 1380 obręb Nowe Miasto, o długości 54 mb i szerokości 2,0 m.
2. Wykorytowanie na głębokość 25 cm i usunięcie nadmiaru ziemi.
3. Wykonanie obrzeży typu ekobord.
4. Wykonanie podsypki o grubości 20 cm z tłucznia frakcji 15-30.
5. Wykonanie nawierzchni mineralnej przepuszczającej wodę o grubości 5 cm z łupka frakcji 5-15.
6. Wyprofilowanie, uwałowanie i utwardzenie nawierzchni.
7. Rozplantowanie nadmiaru ziemi urodzajnej na powierzchni.
8. Wywiezienie pozostałego urobku.
9. Wyrównanie terenu i dosianie trawy.
II. Istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności.
2. Należy stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace.
3. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać pomiaru długości alejek w terenie.
4. Płatność za wykonane prace nastąpi po zakończeniu zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac.
6. Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca.
7. Wraz z fakturą należy dostarczyć kartę przekazania odpadów.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 28409,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108781,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108781,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108781,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHPlay Maciej Mync
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312510487
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 27/2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-102
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108781,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.