Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Rachanie - Etap I obręb ewidencyjny 0015 Michalów-Kolonia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rachanie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Rachanie
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-640
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 647-11-03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rachanie.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rachanie.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Rachanie - Etap I obręb ewidencyjny 0015 Michalów-Kolonia w formule "zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e3f1436-fcf0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041141/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Rachanie- I ETAP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.4.2022.KT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Rachanie – Etap I obręb ewidencyjny 0015 Michalów-Kolonia w formule „zaprojektuj i wybuduj” tj. Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i wykonania wszelkich prac budowlano-montażowych na podstawie robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).
I ETAP – obręb ewidencyjny 0015 Michalów-Kolonia
Trasa planowanej sieci kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy do poszczególnych odbiorców, jako typowo inwestycja liniowa – celu publicznego, będzie przebiegała przede wszystkim wzdłuż pasa drogi powiatowej 3508 L oraz na terenie działek będących własnością prywatną i Gminy Rachanie.
Przebieg trasy sieci, uwarunkowany został głównie rozmieszczeniem przestrzennym przyszłych odbiorców, istniejącą infrastrukturą, ukształtowaniem terenu.
Zadaniem przedmiotowej sieci kanalizacji sanitarnej będzie odbiór ścieków sanitarnych od z budynków mieszkalnych i usługowych. Na terenie części miejscowości Michalów-Kolonia znajduje się zorganizowana gminna sieć kanalizacyjna, która odprowadza ścieki na teren istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Michalów-Kolonia.
Wykaz działek, na których znajduje się przedmiotowa sieć oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej wg załącznika do niniejszego PFU.
2.1.Zadanie nr 1 zamówienia obejmuje – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla ETAPU I w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności opracowanie:
• Projektu Budowlanego Robót z uzyskaniem Decyzji o pozwoleniu na budowę
• Projektu Technicznego stanowiącego część Projektu Budowlanego
• Projektu Wykonawczego Robót stanowiącego uszczegółowienie Projektu budowlanego
• Koncepcji drogowej (jeśli wymagana)
• Projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy
• Projektu odtwarzania nawierzchni
• Projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji
• Operatu wodnoprawnego oraz pozwolenie wodnoprawnego (jeśli wymagana)
Wykonawca opracuje Projekt Budowlany Robót uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w wprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Z 2003 r. Nr 120, 1133, z późniejszymi zmianami) oraz zastosuje się do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, tekst jednolity – z późniejszymi zmianami) oraz Warunkami Technicznymi wydanymi przez Zamawiającego.
2.2. Zadanie nr 2 zamówienia obejmuje – Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz tłoczonej wraz z niezbędną armaturą oraz przepompownią ścieków P5:
• sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z niezbędnym uzbrojeniem o łącznej długości około 650 m, średnicy min. dz200mm ( wg załączonego zakresu graficznego);
• przyłączy kanalizacji sanitarnej (wraz z niezbędnym uzbrojeniem) do istniejących budynków w ilości około 11 szt. O łącznej długości około 448 m, średnicy min. dz.160mm;
• sieci kanalizacji sanitarnej tłoczonej wraz z niezbędnym uzbrojeniem o długości około 269m, średnicy min. dz90mm;
• przepompowni ścieków P5, średnicy około dz1500mm wraz z niezbędnym uzbrojeniem;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059600,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2285955,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1059600,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwestycje Liniowe "INVEST-LINE" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367344270
7.3.3) Ulica: Pruchnicka
7.3.4) Miejscowość: Żurawica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-710
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty drogowe i instalacyjne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWESTYCJE LINIOWE "INVEST-LINE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWESTYCJE LINIOWE "INVEST-LINE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1059600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.