eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zagospodarowanie terenu u podnóża ruin zamku w Olsztynie wraz z budową drogi



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu u podnóża ruin zamku w Olsztynie wraz z budową drogi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 328 50 76

1.5.8.) Numer faksu: 34 328 50 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu u podnóża ruin zamku w Olsztynie wraz z budową drogi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f384029-300f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000456/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zagospodarowanie terenu u podnóża ruin zamku w Olsztynie wraz z budową drogi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu u podnóża ruin zamku w Olsztynie wraz z budową drogi
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1.Budowa drogi dojazdowej od ul. Zamkowej
-jezdnia o szerokości 5,00 m z poszerzeniami na łukach do 7,4m
-nawierzchnia z kostki granitowej, ograniczona obustronnie krawężnikiem betonowym – światło 12 cm, od strony chodnika światło 4 cm
-chodnik jednostronny szer. 2,0m (plus 0,15m krawężnik)
-skrzyżowanie z ul. Zamkową w miejscu istniejącym.
2.2.Budowa parkingów
- jezdnia dojazdowa szer. 4,5m
-mjezdnia manewrowa bezpośrednio przy stanowiskach 5,0m
- nawierzchnia jezdni z kostki granitowej
- nawierzchnia stanowisk parkingowych (szer. 2,50m głęb. 5,0m): z kratki stabilizującej typu „plaster miodu” z wypełnieniem kruszywem granitowym
- utwardzone tereny wielofunkcyjne we wschodniej części opracowania ( na terenie 2 UK) o nawierzchni z kratki stabilizująca typu „plaster miodu” z wypełnieniem humusem z obsianiem trawą
- nawierzchnia stanowisk dla pojazdów osób niepełnosprawnych (szer. 3,60m, głęb. 5,0m) z kostki stabilizującej typu „plaser miodu” z wypełnieniem kruszywem w odcieniu niebieskim, a przy budynku UG z kostki betonowej pomalowanej na kolor niebieski z symbolem P-24
- po stronie północnej chodnik szer. 2,0m stanowiący dojście do Podzamcza, a w jego ciągu w 2 miejscach schody terenowe: 8 stopni wys. 15cm, szer. 35cm, z obustronną poręczą.
Długość projektowanego odcinka drogi dojazdowej i dróg manewrowych wynosi ok. 320m.
2.3.Wykonanie muru gabinowy parametry:
- pręty ze stali galwanizowanej grubości 4 mm
- oczko szer. 5 cm wys. 10 cm
- pokrywa dolna i górna montowana na spirale ze stali galwanizowanej
- dodatkowe wzmocnienie kosza max. co 1,0 m
- kosz muru wypełnić kruszywem dolomitowym granulacji od 6 do 12 cm
- wewnętrzna ściana pomiędzy murem a gruntem zabezpieczona geowłókniną nietkaną, igłowaną, szer. min. 2,60 m (na zakładzie 0,50 m)
- mur ułożyć na podbudowie z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, po wcześniejszym wyrównaniu i stabilizacji gruntu rodzimego
- stabilizacja muru oporowego poprzez montaż rury stalowej d 60 mm co max. 1,0 m, zagłębionej w gruncie poprzez wbicie na głębokość min. 0,80 m.
2.4. Wykonanie muru żelbetowy: Przy istniejącym ogrodzeniu zlokalizowanym po stronie południowej należy wykonać mur oporowy z typowych elementów żelbetowych typu ,,L" wysokości 1,0 m: długość muru 14 m. Mur ułożyć na podbudowie z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, po wcześniejszym wyrównaniu i stabilizacji gruntu rodzimego
2.5. Wykonanie odwodnienia: Wody opadowe z drogi dojazdowej oraz z parkingu północnego odprowadzane będą powierzchniowo poprzez wpusty uliczne z podłączeniem przykanalikami do projektowanego kanału deszczowego Ø200, który włączony będzie do istniejącej studni rewizyjnej przed skrzyżowaniem z ul. Zamkową.
Podstawowe wielkości:
- długość kanału deszczowego z PCW: średnica Ø200mm x 5,9mm-183 m
- łączna długość przy kanalików PCW Ø160mm- 49 m+ 22 m (od parkingu policji)
- studzienki rewizyjne żelbetowe Ø1,00 m - 8 szt.
- projektowane wpusty - 9 szt.
2.6. System kontroli ilości pojazdów na parkingu z pętlami indukcyjnymi i zasilaniem
2.7. Platforma wjazdowo-wyjazdowa - automatyczny terminal systemu parkingowego z kontrolą szlabanów, terminalem opłat z czytnikiem kart
2.8. Automatyczny słupek wjazdowo-wyjazdowy z zasilaniem oraz 2 słupki nieruchome blokujące wjazd, sterowanie i sygnalizacja świetlna LED.
2.9. Budowa oświetlenia drogowego w zakresie:
- budowa szafki sterowniczej oświetlenia SSO
- wykonanie zasilania szafki sterowniczej SSO z istniejącej rozdzielni oświetlenia zamku
- montaż latarni oświetleniowych z oprawami LED
- montaż przewodów kabelkowych YKY2x2,5mm2;750V w rurce karbowanej o średnicy 22mm w latarniach;
Ponadto wzdłuż chodnika i na terenie łąki kwietnej zastosowano oświetlenie w postaci lamp solarnych ustawionych na słupie wysokości 3,0 m posadowionych na cokole betonowym. Kolor lampy i słupa czarny
2.10. Wykonanie ogrodzenia dł. 22,00m z przęseł panelowych ustawionych na słupkach stalowych osadzonych w betonowych cokołach o następujących parametrach:
- szerokość - 248 cm
- wysokość - 180 cm
- przęsła ustawione na słupkach stalowych osadzonych w gniazdach cokołu betonowego o szerokości 30 cm,
- słupek- profil zamknięty 50*70*2mm
- brama rozsuwana wys. 1,80 szer. 4,0m oraz furtka wys. 1.80m i szer. 1,50m
2.11. Rozbiórka istniejącej bramy, furtki, wjazdowej i ogrodzenia z cegły klinkierowej
2.12. Rozbiórka nawierzchni przy skrzyżowaniu z ul. Zamkową i krawężnika,
2.13. Elementy małej architektury : ławki na gabionie, kosze na śmieci donice gabionowe , stojak na rowery
2.14. Wykonanie wycinki kolidujących drzew i krzewów oraz nasadzeń zieleni zgodnie z projektem
3. Przedmiot zamówienia prowadzony będzie pod nadzorem archeologicznym. Nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający.
4. Wykonanie oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu –
Zagospodarowanie terenu u podnóża ruin zamku w Olsztynie wraz z budową drogi. Oznakowanie musi być wykonane zgodnie z zał. 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 z późn. zm.)
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa, Stała organizacja ruchu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, stanowiące załącznik nr 1 do SWZ jako zbiór Dokumentacja, oraz Wzór umowy – załącznik nr 11 do SWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie prowadzonego postępowania.
7. Równoważność. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p.z.p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 5 p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p.z.p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy.
10. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskim Norami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.
11. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID - 19 dla jednostek samorządu terytorialnego - Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2618481,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2898240,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2618481,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL – BRUK Radosław Telenga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 151553437

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Romualda Traugutta 65

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2618481,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.