eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko Etap III



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazurski Związek Międzygminny - Gospodarka Odpadami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519648044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mzmgo.mazury.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmgo.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2a2227f-f661-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038124/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko Etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZMGO.271/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko ETAP III”, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne, dostarczone przez mieszkańców MZMGO oraz prowadzone będą działania towarzyszące, np. działania edukacyjne. Inwestycja prowadzona będzie na działce nr 1215/1 obręb 2 w Giżycku przy ul. Wileńskiej. Działka znajduje się w strefie przemysłowej. Dojazd do działki jest możliwy z jezdni asfaltowej. Podczas wykonywania II etapu budowy inwestycji został wykonana zmiana nieistotna technologii stabilizacji terenu z utwardzenia na palach formowanych w gruncie na wymianę gruntu pod placami i obiektami kubaturowymi.
2. W ramach zamówienia zadaniem Wykonawcy będzie wybudowanie obiektów kubaturowych z zaprojektowanymi instalacjami, dokończyć wykonanie przyłącza wodno-kanalizacyjnego i energetycznego do budynku socjalno - administracyjnego.
3. Zadaniem Wykonawcy będzie również wykonanie i montaż tablic informacyjnych o projekcie, zgodnie z wymogami Programu Polski Ład.
4. Na podstawie załączonej dokumentacji projektowej w III Etapie budowy należy wykonać obiekty kubaturowe tj:
1) Obiekt nr 1. Obiekt socjalno – administracyjny
a) W obiekcie zostały wykonane fundamenty z ławą i ociepleniem.
b) Obiekt należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokończyć montaż przyłączy wodno – kanalizacyjnych, sieci elektrycznej i sieci IT. Dokończenie wskazanych sieci, ma polegać na zlikwidowaniu tymczasowych rozwiązań ich docelowego podłączenia.
2) Obiekt nr 2. Wiata magazynowa
a) W obiekcie zostały wykonane stopy fundamentowe, podziemny zakres słupów nośnych wraz z posadzka betonowa.
5. Zadaniem Wykonawcy będzie połączenie w jeden funkcjonalny system elementów monitoringu wizyjnego wykonanych w I, II i III etapie wraz z jego dostosowaniem do spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. z 2019r., poz. 1755).
6. Budowa wskazanych obiektów kubaturowych, prowadzona musi być w sposób umożliwiający Zamawiającemu prowadzenie działalności związanej z praca Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych który, korzystać będzie z wykonanych placów, dróg i rampy załadunkowej. Na potrzeby Wykonawcy wyznaczy się plac do składowania materiałów i organizacji zaplecza socjalnego.
7. Przedmiary robót stanowiące załącznik do dokumentacji projektowej określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przeanalizować projekt budowlany i przygotować ofertę w oparciu o własną analizę.
8. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do złożenia oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
9. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki:
1) zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 405.2020 z dnia 21/08/2020 zmiana Nr 38.2022 z dnia 14/01/2022, zmiana Nr 596.2022 z dnia 30/12/2022 projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany,
2) projekt techniczny,
3) STWiOR,
4) przedmiary robót
5) projekt utwardzenia terenu wykonany na potrzeby zmiany technologii stabilizacji gruntu stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
10. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
11. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności ciągów komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tj. Dz. U z 2023r. poz. 682.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1518).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.