Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250138/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego dla stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Sosnowa 4 , 63-020 Zaniemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366202473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sosnowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Zaniemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgk-zaniemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk-zaniemysl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgk-zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego dla stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ba723a-00eb-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250138/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego dla
stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego agregatu zlokalizowanego w SUW Brzostek;
b) dostosowanie pomieszczenia dla potrzeb montażu nowego agregatu prądotwórczego w zakresie szczegółowo
określonym w załączniku nr 2 do SWZ;
c) sprzedaż, transport i dostarczenie na adres: Stacja Uzdatniania wody w Brzostku, działka o nr geodezyjnym 7/1 (brak
numeru administracyjnego) 63-020 Brzostek gm. Zaniemyśl. 1 szt. fabrycznie nowego, agregatu prądotwórczego o
parametrach określonych w załącznika nr 2 do SWZ;
d) dostarczenie i wydanie wraz z dostarczonym agregatem prądotwórczym certyfikatów
i dokumentacji technicznej szczegółowo określonej w załączniku nr 2 do SWZ;
e) montaż dostarczonego agregatu prądotwórczego i wyposażenia w przystosowanym uprzednio miejscu wraz z jego
podłączenie z wykorzystaniem dostarczonych przez Wykonawcę narzędzi i materiałów;
f) uruchomienie zamontowanego agregatu prądotwórczego i przeprowadzenie niezbędnych prób które określa producent
urządzenia;
g) przeprowadzenie jednorazowego szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników z obsługi dostarczonego
agregatu prądotwórczego.
h) wykonanie pozostałych czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134685,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134685,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPOCHACZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383257529
7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7 A
7.3.4) Miejscowość: Środa Wlielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134685,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania.
- Przebudowa istniejącego skrzyżowania oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu ul. gen. J. Dowbora-Muśnickiego w Koziegłowach
- Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9
- Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.