eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › "Budowa Dróg transportu rolnego"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Dróg transportu rolnego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Dróg transportu rolnego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7114575-eff6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067314/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg transportu rolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212344

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-25/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „ budowa dróg transportu rolnego”
w ramach której zostaną wykonane następujące drogi

Droga transportu rolnego w m. Bukówek dz. nr 28, 36 dr, na dł. 172 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona 688,00 na pow. m2.

Droga transportu rolnego w m. Michałów dz. 108, 111 dr , na dł. 165 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 660,00 m2.

Droga transportu rolnego w m. Cesarzowice dz. 383/2 dr , na dł. 304 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 1 216,00 m2.


Droga transportu rolnego w m. Kulin dz. 356 dr, na dł. 240 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 1.839,00 m2.

Droga transportu rolnego w m. Juszczyn dz. 163 dr, na dł. 346 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 1.384,00 m2.

Droga transportu rolnego w m. Szczepanów ul. Polna dz. 714 dr, na dł. 458 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 2 568,00 m2.

Droga transportu rolnego w m. Szczepanów ul. Topolowa dz. 744 dr, na dł. 306 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 1 530,00 m2.

Droga transportu rolnego w m. Środa Śląska ul. Trakt ŚW. Jakuba dz. 15/3 dr, na dł. 380 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 1 615,00 m2.

Droga transportu rolnego w m. Święte dz. 349 dr, na dł. 118 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 427,00 m2.

Droga transportu rolnego w m. Święte dz. 57 dr, na dł. 200 mb
podbudowa stabilizowana hydraulicznie warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona na pow. 700,00 m2.


Zakres prac:

Roboty pomiarowe,
Korytowanie mechaniczne na głębokość 10 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników,
Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym w ilości 38 kg/m2 warstwa o grubości 40 cm,
Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8cm,
Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem ,
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wy, 8-11 mm,
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wy, 2-5 mm,
Roboty ziemne,
Roboty ziemne rozścieleni ziemi urodzajnej,
Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,
Zamawiający dopuszcza stabilizację gruntu z dowozu.

Miejsce składowania, koszt utylizacji gruntu oraz koszt organizacji ruchu zastępczego należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony wraz z czynnikami cenotwórczymi R- robocizna, Z – zysk, Kp – koszty pośrednie,M-materiał Rozliczenie kosztorysowe.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji techniczno - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SWZ.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją techniczno kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączona do SWZ dokumentacja techniczno– kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności:

1) Dokumentacja techniczna, 2) Specyfikacje techniczne, 3) Przedmiary robót, 4) SWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami, 5) Oferta Wykonawcy, 6) Umowa, 7) Harmonogram rzeczowo-finansowy

Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia.
Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.
Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawcę części zamówienia na roboty budowlane.

W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Obowiązki dotyczące zatrudnienia:

1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia „Budowa Dróg transportu rolnego”
- roboty ziemne i profilowanie podbudowy - operator koparko ładowarki i równiarki
- nawierzchnie z podbudową stabilizowaną cementem – operator recyklera, warstwa jezdna podwójnie powierzchniowo utrwalona – operator rozściełacza
musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 4 osób na podstawie umowy o pracę w tym: co najmniej 2 pracowników do robót bitumicznych, co najmniej 2 pracowników operator koparko ładowarki i równiarki okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2004313,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2004313,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2004313,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMAT Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161554818

7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2004313,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.