eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Naprawa szkody polegająca na awaryjnej likwidacji deformacji nieciągłej powstałej na terenie działki numer 745 obręb ewidencyjny Siersza w Trzebini przy ul. Jana Pawła II ..."



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa szkody polegająca na awaryjnej likwidacji deformacji nieciągłej powstałej na terenie działki numer 745 obręb ewidencyjny Siersza w Trzebini przy ul. Jana Pawła II ..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32432 10 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszewczyk@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo - likwidacja kopalń

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawa szkody polegająca na awaryjnej likwidacji deformacji nieciągłej powstałej na terenie działki numer 745 obręb ewidencyjny Siersza w Trzebini przy ul. Jana Pawła II ..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-444edb86-5bf0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z otrzymanym zgłoszeniem powstania zapadliska na terenie PZD ROD „GAJ” ul. Jana Pawła II w Trzebini, działka oznaczona numerem 745 obręb ewidencyjny Siersza – ogród działkowy nr 81, 82, 86, 87 o wymiarach średnicy ok. 8 m oraz głębokości ok. 6 m.
Przedmiotowy teren znajduje się na obszarze objętym byłą płytką (ok. 40 m) eksploatacją górniczą prowadzoną przez zlikwidowaną KWK „Siersza” w Trzebini, co potwierdzone zostało opinią geologiczno-górniczą opracowaną w dniu 25.11.2021r. przez uprawnianego pracownika Oddziału.
Z uwagi na powyższe powstałe zapadlisko, które stwarza realne zagrożenie życia i zdrowia użytkowników ogródków działkowych oraz zagrożenie dla zlokalizowanej na przedmiotowym terenie zabudowy w celu zapobieżenia wystąpienia niekorzystnych zdarzeń zagrażających życiu lub zdrowiu ludzi oraz powstania szkody na mieniu o znacznej wartości, do czego może doprowadzić zaniechanie działań związanych z niezwłoczną likwidacją przedmiotowej deformacji .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0045/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399691,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Naprawa szkody polegająca na awaryjnej likwidacji deformacji nieciągłej powstałej na terenie działki numer 745 obręb ewidencyjny Siersza w Trzebini przy ul. Jana Pawła II na terenie ogródków działkowych, wyrządzonej ruchem zakładu górniczego zlikwidowanej KWK „Siersza” w Trzebini” w oparciu o przedmiar robót .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90722300-7 - Usługi rekultywacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491620,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491620,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491620,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU „RUCKI” TOMASZ RUCKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281916023

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Stojałowskiego 13

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491620,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.