eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo Pomorskie › Budowa kompleksu rekreacji i aktywności międzypokoleniowej w miejscowości Kowalewo Pomorskie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa kompleksu rekreacji i aktywności międzypokoleniowej w miejscowości Kowalewo Pomorskie - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 684 10 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-673a0804-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kompleksu rekreacji i aktywności międzypokoleniowej w miejscowości Kowalewo Pomorskie - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-673a0804-0b66-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056384/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Budowa kompleksu rekreacji i aktywności międzypokoleniowej w miejscowości Kowalewo Pomorskie - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa kompleksu rekreacji i aktywności międzypokoleniowej w miejscowości Kowalewo Pomorskie – etap I.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż Skateparku, na części działki nr 258 obręb IV Kowalewo Pomorskie, w ramach zadania pn. Budowa kompleksu rekreacji i aktywności międzypokoleniowej w miejscowości Kowalewo Pomorskie:
- Bank ramp piramida 90º (wymiary w cm: 607 x 607 x 105) – 1 kpl.,
- Grindbox (wymiary w cm: 480 x 300 x 35_ - 1 kpl.,
- Poręcz o profilu okrągłym (wymiary w cm: 450 x 638) – 1 kpl.,
- Manual box + 2 x grindbox (wymiary w cm: 971 x 183 x 20-50) – 1 kpl.,
- Grindbox – prosty (wymiary w cm: 240 x 91 x 50) – 1 kpl.,
- Grindbox – spadowy (wymiary w cm: 440 x 91 x 70) – 1 kpl.,
- Bank ramp z Quarter pipe + bank ramp piramida 45º (wymiary w cm: 642 x 1472 x 120-180) – 1 kpl.,
- Falka (x3) „pumptruck (wymiary w cm: 810 x 122 x 30) – 1 kpl.,
- Quarter pipe (wymiary w cm: 347 x 605 x 190) – 1 kpl.,
- Mini Quarter pipe (dwie wysokości – wymiary w cm: 275 x 791 x 70-95) – 1 kpl.,
- Mini funbox z grindbox + poręcz o profilu okrągłym (wymiary w cm: 360-420 x 667 x 33-65) – 1 kpl.,
- Mini bank ramp + wall ride (wymiary w cm: 363 x 720 x 90-150) – 1 kpl.,
2) Technologia wykonania: barierki stalowe ocynkowane ogniowo, stalowe obrzeża ocynkowane ogniowo w miejscach gdzie nie ma barierek ochronnych, blacha najazdowa ocynkowana, warstwa jezdna – profesjonalna mata o gładkiej, nieśliskiej powierzchni, warstwa podkładowa z tworzywa sztucznego, konstrukcja stalowa ocynkowana ogniowo, obicie stalowe ocynkowane, system wentylacji – wspomaganie cyrkulacji powietrza.
3) Montaż elementów skateparku, wymienionych w ppkt. 1, należy wykonać na istniejącej powierzchni strefy bezpieczeństwa, która jest wykonana ze zwięzłego jednolitego materiału – beton.
4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, opiniami, uzgodnieniami.
5) W przypadku wystąpienia wykluczających się wzajemnie postanowień i wytycznych zawartych w dokumentach będących częścią składową umowy ustala się następującą hierarchię ich ważności:
a) zawarte w umowie,
b) zawarte w projekcie budowlanym,
c) zawarte w ofercie z załącznikami.
6) Postanowienia zawarte w dokumentach, o których mowa w ppkt. 5, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające. W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej różnych wymagań, jako wiążące należy traktować wymagania zawarte w dokumencie wyższej hierarchii.
7) Wszystkie elementy wyposażenia będące przedmiotem zamówienia winny spełniać wymogi Polskiej Normy PN-EN 14974:2019-07 dotyczącej bezpieczeństwa i metod badania urządzeń stanowiących wyposażenie skateparku oraz winny posiadać certyfikaty zgodności z normami.
8) W celu potwierdzenia zgodności urządzeń skateparku z normą konieczne jest przeprowadzenie pomontażowej certyfikacji skateparku przez niezależną jednostkę weryfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacyjnego (PCA).
9) Nie jest wymagane aby urządzenia posiadały dodatkowe atesty/certyfikaty i/lub spełniały dodatkowe wymagania nie ujęte w powyższej normie.
10) Oferowane przez Wykonawcę elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe.
11) Każdy element skateparku powinien posiadać trwałe i czytelne oznakowanie, które zawiera co najmniej następujące elementy: nazwa producenta, rok produkcji oraz numer i datę normy.
12) Na skateparku w widocznym miejscu należy umieścić trwałą, czytelną, odporną na warunki atmosferyczne instrukcję użytkowania skateparku.
13) Po zakończeniu realizacji zadania należy wykonać i zamontować tablicę informacyjno-promocyjną projektu (rozmiary tablicy i treść do uzgodnienia z Zamawiającym).
14) Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
15) Realizacja zadania na podstawie Zaświadczenia z urzędu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 15.01.2021r., znak: AB.6743.5.2021.ACH.
16) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
17) Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja warunków zamówienia oraz projekt budowlany – branża ogólnobudowlana.
18) Przed wykorzystaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca musi przedłożyć do zatwierdzenia przez Zamawiającego pełną informację na temat wszelkich materiałów i produktów. Przed złożeniem jakiegokolwiek zamówienia na materiały lub produkty, Wykonawca powinien złożyć wniosek o zatwierdzenie. Wzór i treść wniosku zostanie uzgodniona pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Informacje w nim zawarte powinny być jednoznacznie i dokładnie podane. Wykonawca ponosi ryzyko zakupu materiałów przed ich zatwierdzeniem przez Zamawiającego i dopuszczeniem do wbudowania.
2. Wszelkie rozwiązania należy opracować na podstawie obowiązujących przepisów i wiedzy inżynierskiej. W przypadku nowelizacji przepisów aktów prawnych, przepisów techniczno – budowlanych, rozporządzeń, norm lub innych dokumentów, Wykonawca zadania powinien zrealizować zamierzenie na podstawie aktualnych przepisów.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, w tym wobec osób trzecich za wszelkie szkody wyrządzone w związku z realizacją zadania.
4. Szczegółowy zakres określa projekt budowlany stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po odrzuceniu oferty z najniższą ceną, Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt. 3, który stanowi „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający podjął decyzję o braku możliwości zwiększenia tej kwoty biorąc pod uwagę zasady celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593495,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 980146,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.