Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244676/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00261644/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy ulicy Piaskowej w Iławie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa infrastruktury na cmentarzu komunalnym przy ulicy Piaskowej w Iławie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99cf4bfb-3583-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002034/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa kolumbarium
1.1.24 Budowa mogiły zbiorowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Piaskowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244676/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Budowa ossuariumPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę ossuarium (w formie mogiły zbiorowe)j na cmentarzu komunalnym przy ulicy Piaskowej, działce nr 56 obręb 0006 miasta Iława 6 - zgodnie z załączoną dokumentacją, obejmujących w szczególności:
1) roboty ziemne,
2) wykonanie zbrojonych ław fundamentowych pod ściany komory ossuarium,
3) wykonanie komory ossuarium o wymiarach 3,00 m x 6,00 m x wysokość 2,50 m,
4) zagęszczenie piasku dna ossuarium oraz wysypanie dna kruszywem,
5) wykonanie stopni złazowych w komorze ossuarium,
6) wykonanie przykrycia komory ossuarium płytą żelbetową z włazem (właz na zawiasach), wykończenie cokołu ossuarium, po uzgodnieniu kolorystyki z Zamawiającym,
7) wykończenie przykrycia komory ossuarium płytami granitowymi, po uzgodnieniu kolorystyki,
8) wykończenie płyt przykrycia komory grawerami: sentencją „NON OMNIS MORIAR Horacy” i kwiatowym motywem ozdobnym w formie czarnej róży, o wysokości co najmniej 1/3 górnych płyt (lewej i prawej). Kształt czcionki, wielkość liter, układ napisu, kolorystykę oraz formę motywu kwiatowego należy uzgodnić z Zamawiającym i przedłożyć wzór w postaci rysunku do ostatecznej akceptacji Zamawiającego;
9) wykonanie opaski ossuarium kostką brukową betonową (w kolorze harmonizującym z kolorystyką ossuarium), na podbudowie (warstwa odsączająca, podbudowa z kruszywa stabilizowana mechanicznie, podsypka cementowo-piaskowa) i wykończenie obrzeżami betonowymi ułożonymi na ławie betonowej,
10) uporządkowanie terenu z humusowaniem i obsianiem trawą,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD, w formacie PDF), w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
dodatkowe wymagania Zamawiającego:
12) należy wykonać właz o wymiarach minimum długości i szerokości 80 cm oraz dostosować wymiary przykrycia komory do włazu, a nie jak zaprojektowano właz o wymiarach 60 x 60 cm.
13) należy wykończyć cokół ossuarium płytami granitowymi, a nie jak zaprojektowano lastrykiem,
14) należy wykonać przykrycie komory ossuarium płytami granitowymi, a nie jak zaprojektowano piaskowcem - dopuszcza się zmniejszenie wymiarów przykrycia grobu na jego długości o maksimum 1/3 długości zaprojektowanej, ale w tym wypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykonania rysunku zamiennego z uwzględnieniem obniżenia poziomu komory grobu, hydroizolacji części komory betonowej zasypanej gruntem rodzimym (nie przykrytej granitem) i uzgodnienia zmiany z Projektantem przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych,
15) należy wykonać opaskę z kostki brukowej typu „starobruk”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
4.5.5.) Wartość części: 40903,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Budowa kolumbarium1) roboty ziemne,
2) roboty fundamentowe,
3) wykonanie słupów żelbetowych kolumbarium,
4) wykonanie ścian i przekrycia kolumbarium z płyt kamiennych granitowych,
5) przekucie fryzów w granicie o motywach roślinnych
6) wykonanie opaski oraz utwardzeń z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa,
7) montaż ławek zewnętrznych,
8) uporządkowanie terenu z humusowaniem i obsianiem trawą,
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD, w formacie PDF), w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie gotowych elementów prefabrykowanych do wykonania nisz pod warunkiem zachowania wymiarów zewnętrznych kolumbarium jak w projekcie. W przypadku użycia elementów prefabrykowanych należy uwzględnić wykonanie półek na znicz z granitu zakotwionych pomiędzy elementami za pomocą klei oraz kotew chemicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 127934,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Część 1 – „Budowa ossuarium”najniższa kwota z oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi: 92.250,00 zł brutto. Zamawiający dokonał analizy, czy będzie istniała możliwość zwiększenia kwoty przewidzianej na realizację przedmiotu zamówienia do ceny ofert najkorzystniejszych. W wyniku przedmiotowej oceny Zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenia kwot, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 20.695,00 zł brutto do kwoty z oferty z najniższą ceną, tj. 92.250,00 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż ceny oferty najkorzystniejszych na realizację zamówienia przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może ich zwiększyć do cen zwartych w złożonej ofercie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194267,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198952,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194267,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWB Wojciech Trykacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7140001368
7.3.4) Miejscowość: Lubaerów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194267,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
- Mięso i wędliny ( 1 /24 )
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU IŁAWSKIEGO
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.