Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88
1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a5c9b5f-3bc6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000068/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa lekkiego oleju opałowego do jednostek organizacyjnych Powiatu Toruńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257439/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 605186,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz powiatowych jednostek organizacyjnych (art. 38 ust. 1 ustawy):
1) Domu Pomocy Społecznej w Pigży
2) Domu Pomocy Społecznej w Browinie
3) Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach
(wraz ze Środowiskowym Domem Samopomocy w Osieku n/Wisłą)
4) Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Zamawiający podpisze umowę w sprawie zamówienia publicznego w imieniu pozostałych podmiotów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości do 176 800 litrów przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedstawiona ilość jest wielkością szacowaną na podstawie zużycia z lat ubiegłych. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
Zakres rzeczowy obejmuje dostawy lekkiego oleju opałowego L-1 spełniającego wymagania normy PN-C-96024:2011 do obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych, bezpośrednio do zbiorników w kotłowniach:
- Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87 – 162 Lubicz
- Domu Pomocy Społecznej w Browinie, Browina 57, 87 – 140 Chełmża,
- Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach, Dobrzejewice 62, 87 – 126 Obrowo,
- Środowiskowego Domu Samopomocy Osiek n/Wisłą ul. Spacerowa 17, 87 – 125 Osiek n/Wisłą
- Domu Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, Pigża, 87 – 152 Łubianka,
realizacja dostaw oleju opałowego będzie się odbywała sukcesywnie do wskazanych powyżej obiektów po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez uprawnionych pracowników.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać na żądanie wskazanej w SWZ jednostki organizacyjnej Powiatu olej opałowy własnym transportem, na własny koszt, bezpośrednio do wskazanych przez zamawiającego miejsc – kotłowni. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez uprawnione osoby. Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego, wyposażonymi w urządzenie wydawcze - pompę oraz drukarkę – wskazującą dokładną ilość wydanego oleju opałowego w temperaturze referencyjnej +15 stopni. Przy realizacji każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty stwierdzające własności oferowanego produktu (jak np. atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, orzeczenia laboratoryjne).
Wymagania jakościowe i materiałowe:
Oferowany przez wykonawcę lekki olej opałowy spełniający wymagania zgodnie z polską normą PN-C 96024:2011:
1/ Gęstość w temp. 15 stopni C: max. 860 kg/m³
2/ Wartość opałowa: min. 42,6 MJ/kg
3/ Temperatura zapłonu: min. 56 stopni C
4/ Lepkość kinematyczna w 20 stopniach C: max. 6,00 mm²/s
5/ Skład frakcyjny:
- do 250 stopni C destyluje, max. 65% (v/v)
- do 350 stopni C destyluje, min. 85% (v/v)
6/ Temperatura płynięcia: max. -20 stopni C
7/ Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej: max. 0,3% (m/m)
8/ Zawartość siarki: max. 0,1% (m/m)
9/ Zawartość wody: max. 200 mg/kg
10/ Zawartość zanieczyszczeń stałych: max. 24 mg/kg
11/ Pozostałość po spopieleniu: max 0,01% (m/m)
12/ Barwa czerwona
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687752 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 691288 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687752 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO AWIX-OIL Andrzej Kończalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870376154
7.3.3) Ulica: ul. Na Zapleczu 10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo AWIX-OIL Andrzej Kończalski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo AWIX-OIL Andrzej Kończalski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687752 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-06 do 2023-01-05INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. PCK 34, Sobieskiego 15, Sobieskiego 27oraz Sobieskiego 39 w Toruniu.
- Remont łazienek uczniowskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. S.B. Lindego w Toruniu 6 łazienek - 3 łazienki damskie i 3 męskie.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Spółka z o. o. w Bydgoszczy
- Dostawa leków (IX)
- Budowa placu zabaw na Bielawach, ul. Tarnowska w Toruniu
- Zaprojektowanie wraz z budową oświetlenia przy ul. Chopina w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- Dostawa oleju napędowego DIESEL oraz oleju opałowego do siedziby zamawiającego.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.