eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501362322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aceb566c-e1f7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dot. FAS/FASD i promocji idei rodzicielstwa adopcyjnego w ramach projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248030,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej mającej na celu promocję idei rodzicielstwa adopcyjnego, w ramach projektu „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, zgodnie z parametrami i szczegółowymi wytycznymi Zamawiającego zawartymi w OPZ (załącznik nr 1 do SWZ). Minimalny zakres działań w ramach kampanii obejmuje:
1) Opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii, strategii oraz harmonogramu działań w ramach kampanii.
2) Realizację kampanii zgodnie z koncepcją kreatywną, strategią działań i harmonogramem zaproponowanym przez Wykonawcę oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego – minimalny zakres kampanii obejmuje następujące działania:
• Organizacja konferencji inaugurującej kampanię społeczną;
• Przygotowanie autorskich materiałów informacyjnych i promocyjnych, w tym opracowanie elementów identyfikacji wizualnej oraz 4 filmów promocyjnych;
• Przeprowadzenie kampanii internetowej, z wykorzystaniem mediów społecznościowych Zamawiającego;
• Przygotowanie, zamieszczenie w mediach społecznościowych oraz promocja treści edukacyjnych – tj. co najmniej 5 podcastów edukacyjnych o długości między 30 a 45 minut;
• Przygotowanie i dystrybucja 2 spotów radiowych w stacjach radiowych, o długości nie krótszej niż 30 sekund;
• Przygotowanie i wykonanie materiałów na podstronę internetową dotyczącą kampanii (landing page);
• Współpraca z Ambasadorem kampanii (influencer marketing), zapewnionym przez Wykonawcę;
• Dodatkowa promocja kampanii w Internecie;
• Fotorelacja wydarzeń odbywających się w czasie prowadzenia kampanii;
• Stały monitoring wskaźników skuteczności przekazu i zapewnienie Zamawiającemu wglądu do bieżących statystyk dot. prowadzenia kampania.
3) Opracowanie końcowego raportu/podsumowania kampanii z oceną jej efektywności.
4) Przeniesienie przez Wykonawcę na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i praw pokrewnych do wytworzonych materiałów oraz utworów (np. tekstów, grafik, animacji, zdjęć, treści postów, artykułów, filmików, scenariuszy) powstałych w ramach kampanii, w tym do ich przetwarzania, tworzenia dzieł zależnych, powielania
i publikowania na wszystkich polach dystrybucji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268263,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268263,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLAN MEDIA Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370

7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-578

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268263,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.