eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik (3)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik (3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,125191,955b9773e8291f5ff9091fd4ba8bec79.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucje kultury wpisane w RIK

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik (3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-207145ac-dd11-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061895/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w budynku Planetarium oraz garażu podziemnym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.260.27.2023.KZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 318837,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) Załączniku nr 1 szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Program Funkcjonalno-Użytkowy,
2) Załączniku nr 1a dokumentacja projektowa zwana dalej „dokumentacją”, w skład której wchodzą:
a) CNK_DP_IE_Rzuty_parking_OSW_PW-E2-3,
b) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+0 PW-E9-10,
c) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+1 PW-E9-11,
d) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+2 PW-E9-12,
e) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+3 PW-E9-13,
f) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA-1 PW-E9-9,
g) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW+1 PW-E8-4,
h) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW+2 PW-E8-5,
i) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW+3 PW-E8-6,
j) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW-0 PW-E8-3,
k) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW-1 PW-E8-1,
l) oświetlenie awaryjne łącznik.
Uwaga: Na podstawie art. 18 ust 4 i art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, dokumentacja nie jest udostępniona
na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający wymaga od Wykonawców zachowania w tajemnicy informacji, uzyskanych w związku
z dostępem do ww. dokumentacji, która zostanie udostępniania Wykonawcom podczas obowiązkowej wizji lokalnej po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu poufności stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
3) Załączniku nr 2 projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333333,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYBRYD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648 000 14 15

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Pyskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-120

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.