eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa produktów leczniczych - zestaw I



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych - zestaw I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legnicka 40

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-674

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.grzegdala@dolmed.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dolmed.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych - zestaw I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d86edd7-0098-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIG.290.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125696,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa produktów leczniczych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
2. Wymagania szczegółowe odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) rodzaje produktów leczniczych oraz ich szacowane ilości, stanowiące podstawę do skalkulowania oferty, określa załącznik nr 2-1 (Formularz asprtymentowo-cenowy),
2) dopuszcza się niewielkie przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, w ramach 20 % wartości netto przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu ogólnej wartości przedmiotu umowy,
3) oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania przez aktualnie obowiązujące przepisy prawne,
4) realizacja dostaw cząstkowych: 4-5 razy w miesiącu, wg zapotrzebowania Zamawiającego
5) maksymalny czas oczekiwania na dostawę cząstkową: do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia
6) dostawy będą realizowane na koszt Wykonawcy przy zamówieniu cząstkowym przekraczającym wartość 300 zł brutto.
3. Okres ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy.
4. Informacja o opcjach:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy Pzp
2) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 6, par. 3
5. Realizacja zamówienia obejmuje transport do siedziby Zamawiającego (Wrocław, ul. Legnicka 40).
6. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
7. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i opublikowanych wyjaśnieniach.
8. Oferta Wykonawcy musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. ma obejmować cały przedmiot zamówienia.
9. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mogące wystąpić w SWZ, służą jedynie określeniu standardu i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione materiały i produkty mogą być zastąpione innymi - równoważnymi, które Wykonawca jest zobowiązany wskazać w składanej ofercie. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności pod względem opisanego w załączniku nr 2 do SWZ zastosowania (przeznaczenia) wyrobów, ich rozmiaru i kształtu oraz składu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 119261,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa produktów leczniczych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
2. Wymagania szczegółowe odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) rodzaje produktów leczniczych oraz ich szacowane ilości, stanowiące podstawę do skalkulowania oferty, określa załącznik nr 2-2 (Formularz asortymentowo-cenowy),
2) dopuszcza się niewielkie przesunięcia ilościowe pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, w ramach 20 % wartości netto przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu ogólnej wartości przedmiotu umowy,
3) oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania przez aktualnie obowiązujące przepisy prawne,
4) realizacja dostaw cząstkowych: 4-5 razy w miesiącu, wg zapotrzebowania Zamawiającego
5) maksymalny czas oczekiwania na dostawę cząstkową: do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia
6) dostawy będą realizowane na koszt Wykonawcy przy zamówieniu cząstkowym przekraczającym wartość 300 zł brutto.
4. Okres ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy.
5. Informacja o opcjach:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy Pzp
2) Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 6, par. 3
6. Realizacja zamówienia obejmuje transport do siedziby Zamawiającego (Wrocław, ul. Legnicka 40).
7. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
8. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i opublikowanych wyjaśnieniach.
9. Oferta Wykonawcy musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. ma obejmować cały przedmiot zamówienia.
10. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mogące wystąpić w SWZ, służą jedynie określeniu standardu i należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione materiały i produkty mogą być zastąpione innymi - równoważnymi, które Wykonawca jest zobowiązany wskazać w składanej ofercie. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności pod względem opisanego w załączniku nr 2 do SWZ zastosowania (przeznaczenia) wyrobów, ich rozmiaru i kształtu oraz składu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 6429,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.