eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610756a6-2492-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069142/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja diagnostyki obrazowej w SP ZOZ w Gostyniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1.1 Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11: Instrument REACT-EU EFRR, Działanie 11.2 Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w obszarze zdrowia (REACT-EU).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, wniosek oraz przedmiotowe
środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa
bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e)
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl
odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego
i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający
wymaga dołączenia odpowiedniej
ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy
komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być
zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z
obsługą platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej przetargi@powiat.gostyn.pl jako
kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji
elektronicznej zawarto w rozdziale XI oraz w XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.2.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu. Zakup aparatu kostno-płucnego RTG.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawę wyładunek, wniesienie, montaż urządzeń i uruchomienie
we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wraz ze wszystkimi częściami składowymi aparatu RTG kostno – płucnego (stanowiącego wyposażenie pracowni RTG) z ich wyposażeniem, akcesoriami, urządzeniami pomocniczymi i współpracującymi i oprogramowaniem oraz adaptacją pomieszczeń do obowiązujących wymogów w tym zakresie,
2) szkolenie z obsługi systemu dla lekarzy i techników w siedzibie SPZOZ w Gostyniu, Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, Gostyń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po uruchomieniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia,
3) świadczenie usług gwarancyjnych/serwisowych przez okres 24 miesięcy, liczony od daty podpisania przez obie strony końcowego protokołu zdawczo– odbiorczego,
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnej dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia oraz przeprowadzoną adaptacją w celu przedłożenia jej przez Zamawiającego do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania pomocy Wykonawcy na każdym etapie pozyskania pozwolenia na użytkowanie pracowni.
7. Podłączenie urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia do posiadanego przez SPZOZ w Gostyniu, Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, 63-800 Gostyń systemu (oprogramowania). Zamawiający wymaga zintegrowania dostarczonego sprzętu z posiadanym systemem (oprogramowaniem) w zakresie pobierania oraz przesyłania danych pacjenta. Wykonawca musi uwzględnić niezbędne licencje, usługi instalacji i konfiguracji oraz usługi serwisowe.
8. Urządzenia będące przedmiotem dostawy mają być dostarczone wraz z zainstalowanym oprogramowaniem i licencjami niezbędnymi do funkcjonowania urządzenia i jego wyposażenia na czas nieoznaczony. Wykonawca gwarantuje, że przekazane Zamawiającemu licencje są wolne od wad prawnych oraz nie są obciążone prawami osób trzecich i są licencjami niewyłącznymi,
9. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia poprzez podpisanie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, po prawidłowym dostarczeniu, montażu, instalacji i uruchomieniu przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca dokonując w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu montażu, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia zobowiązany jest pozostawić te pomieszczenia w stanie nie pogorszonym względem stanu przed dokonaniem przez siebie czynności. Instalacja, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia musi odbyć się z zachowaniem szczególnej staranności w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy prawa Rzeczypospolitej Polskiej i Dyrektyw Unii Europejskiej.
11.Zaoferowane urządzenia i niezbędne wyposażenie musi posiadać wymagane dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia oraz świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE/deklaracje zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Przez wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022r poz.974).
12.Parametry techniczne opisane w, załączniku nr 1-1, wartościowo lub określeniem „TAK” jest bezwzględnie wymagany, musi być uwidoczniony i potwierdzony w oryginalnych opracowaniach technicznych producenta lub przez niego potwierdzony stosownym opisem (katalogi i/lub ulotki informacyjne). Powyższe warunki graniczne stanowią wymagania odcinające. Niespełnienie nawet jednego z w/w wymagań spowoduje odrzucenie oferty. Brak stosownego opisu będzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanej konfiguracji urządzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33111300-4 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) C – Cena – 60%
b) OJ– Ocena jakościowa – 30%
c) OG – Okres gwarancji – 10%
W zakresie przedmiotowych kryteriów oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
2. Ocena ofert w zakresie przedmiotowych kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Ad. a)
C= Cena
C= (cena najniższa/cena badanej oferty) x 100  60%
gdzie:
C – ilość punktów przyznana danemu kryterium
(Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia)
Ad. b)
OJ = Ocena Jakościowa
gdzie:
Wysokość oceny dokonana będzie na podstawie ocen punktowych przyznanych zgodnie z określoną oceną w Załączniku nr 1-1 do SWZ (Tabela) wg. poniższego wzoru
OJ= (Ilość małych pkt/ maksymalna ilość małych pkt) x 100 x 30%
(małe pkt - wartość punktowa oceny obliczana po przyznaniu przez
Zamawiającego według zasad określonych w Tabeli)
Ad. c)
OG = Okres Gwarancji
Liczba punktów w kryterium Okres Gwarancji (OG) (dotyczy
urządzenia) zostanie przyznany następująco:
a) okres udzielonej gwarancji 24 miesiące – 0 pkt
b) okres udzielonej gwarancji 36 miesięcy - 5 pkt
c) okres udzielonej gwarancji 48 miesięcy – 10 pkt
gdzie: 1 pkt = 1%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena jakościowa

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum
1 dostawę o wartości minimum 400 000,00 zł brutto polegającej
na dostawie aparatu kostno-płucnego RTG, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została lub jest wykonywana
należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4, ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykaz dostaw porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 2 pkt 4 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) katalogi i/lub ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganymi parametrami określonymi w Załączniku Nr 1-1 do SWZ – dotyczy wyłącznie parametrów ocenianych w sposób punktowy przez Zamawiającego, w języku polskim lub angielskim wraz z załączonym tłumaczeniem na język polski, z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu/funkcjonalności (pozycji w tabeli) dotyczą. W przypadku braku możliwości potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych (dotyczy wyłącznie parametrów ocenianych w sposób punktowy przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1-1 do SWZ), ze względu na brak katalogów firmowych lub dokumentacji technicznej Zamawiający dopuszcza złożenie szczegółowych oświadczeń producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzających spełnienie wymagań technicznych;
b) właściwe dokumenty potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r. poz. 974 ze zm.) oraz jest dopuszczony do obrotu i stosowania w ochronie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub w przypadku wyrobów niemedycznych stosowne oświadczenie, iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy.
c) Parametry techniczne – według wzoru określonego w Załączniku Nr 1-1do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) katalogi i/lub ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganymi parametrami określonymi w Załączniku Nr 1-1 do SWZ – dotyczy wyłącznie parametrów ocenianych w sposób punktowy przez Zamawiającego, w języku polskim lub angielskim wraz z załączonym tłumaczeniem na język polski, z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu/funkcjonalności (pozycji w tabeli) dotyczą. W przypadku braku możliwości potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych (dotyczy wyłącznie parametrów ocenianych w sposób punktowy przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1-1 do SWZ), ze względu na brak katalogów firmowych lub dokumentacji technicznej Zamawiający dopuszcza złożenie szczegółowych oświadczeń producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta potwierdzających spełnienie wymagań technicznych;
b) właściwe dokumenty potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r. poz. 974 ze zm.) oraz jest dopuszczony do obrotu i stosowania w ochronie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub w przypadku wyrobów niemedycznych stosowne oświadczenie, iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem SANTANDER Bank
Polska nr 25 1090 1258 0000 0000 2505 6139, z dopiskiem:
„Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SWZ oraz danych zawartych w ofercie Wykonawcy.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, o którym mowa w ust. 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5, 7 i 8 ustawy Pzp oraz art. 5k ust. 1 rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.U.UE.L.2014.229.1 z dnia 2014.07.31) i art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.), zwanej dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.