Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202521/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku oświaty na świetlicę wiejską
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnik 20
1.5.2.) Miejscowość: Lipnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-540
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lipnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lipnik.pl/8-przetargi_trwajace.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku oświaty na świetlicę wiejską2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcdf7bc6-e7c5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034005/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku oświaty na świetlicę wiejską
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202521/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wolnostojącego budynku oświaty wraz ze zmiana użytkowania z budynku oświaty z przeznaczeniem na świetlicę wiejską wraz z dostawą i montażem wyposażenia.
Budynek znajduje się na działce o nr. ewid. 10/2 w Usarzowie w Gminie Lipnik.
Przebudowa obejmuje roboty budowlane, wymianę instalacji sanitarnej i elektrycznej.
Budynek o kubaturze 2347m3 i powierzchni 391,13m2.
Zakres robót wewnątrz omawianego obiektu dotyczy:
- rozbiórki ścian działowych, wykucia oraz poszerzenia otworów drzwiowych, wykonanie tynków wewnętrznych oraz postawienie nowych ścian,
- wykończenia ścian tynkami kategorii III oraz gładzią gipsową i pomalowanie farbami akrylowymi,
- wymianę posadzek na części parteru, w tym wykonanie wylewki betonowej, izolacji termicznej, ułożenie płytek gresowych lub wykładziny PVC w zależności od pomieszczenia,
-wymiany stolarki wewnętrznej i zewnętrznej drzwiowej i okiennej wraz z parapetami,
- wykonanie remontu schodów technicznych do kotłowni,
- montaż kratek wentylacyjnych do istniejących kominów wentylacyjnych,
- modernizacji instalacji elektrycznej: wymiana oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 6 kWp na dachu budynku zgodnie z projektem technicznym,
- modernizacji instalacji sanitarnej, w tym:
* wykończenie ścian płytkami ceramicznymi w części sanitarnej,
* doprowadzenie nowej instalacji zimnej wody w miejscu istniejącej za pomocą rur polietylenowych, a na ciepłą wodę mają być zamontowane podgrzewacze przepływowe,
*zamontowanie miski ustępowej i baterii umywalkowej.
Zakres robót na zewnątrz budynku obejmuje:
- wykonanie nowych okładzin schodów wejściowych od frontu budynku oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej wibro-prasowanej na podsypce piaskowo- cementowej.
Dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 536718,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536718,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000133985
7.3.4) Miejscowość: Zawada
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536718,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.