eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Rozbudowa ul. Armii Krajowej w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Armii Krajowej w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d7761c3-3fb9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Armii Krajowej w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d7761c3-3fb9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa, rozbudowa dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.82.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Armii Krajowej w Inowrocławiu, odcinek od ul. Gen. Władysława Sikorskiego do ul. Marii Konopnickiej, długości 185,85 m, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Na terenie objętym przedmiotem zamówienia znajduje się jezdnia szerokości 6,0 m o nawierzchni bitumicznej, obustronne ciągi piesze o nawierzchni z kostki betonowej i płytek betonowych, częściowo oddzielone pasem zieleni lub zatokami parkingowymi o nawierzchni z kostki betonowej.
2. Zakres robót:
1) roboty rozbiórkowe: nawierzchni bitumicznej, podbudowy, krawężników, obrzeży, nawierzchni z kostki betonowej i płytek chodnikowych, rozebranie oznakowania pionowego, usunięcie oznakowania poziomego; wywóz materiału na składowisko wykonawcy z utylizacją;
2) wycinka 2 drzew, karczowanie pni po 2 drzewach;
3) usunięcie ziemi urodzajnej, wykonanie wykopów z wywozem na składowisko wykonawcy i utylizacją oraz nasypów z ich zagęszczeniem;
4) wykonanie rur osłonowych dla zabezpieczania infrastruktury teletechnicznej i elektroenergetycznej;
5) regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej;
6) budowa kanału technologicznego;
7) doświetlenie przejść dla pieszych – 4 słupy oświetleniowe z oprawami LED;
8) rozbudowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm, podbudowie z mieszanki kruszywa gr. 10 cm i warstwie mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm;
9) wykonanie zatok parkingowych do parkowania równoległego o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm, podbudowie z mieszanki kruszywa gr. 20 cm i warstwie mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem gr. 22 cm;
10) wykonanie zjazdów do przyległych nieruchomości o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm, podbudowie z mieszanki kruszywa gr. 20 cm i warstwie mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem gr. 22 cm;
11) ustawienie krawężników i oporników betonowych;
12) wykonanie przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ulicą M. Konopnickiej i z ulicą gen. W. Sikorskiego;
13) likwidacja istniejącego przejścia dla pieszych zlokalizowanego na progu zwalniającym na odcinku międzywęzłowym;
14) wykonanie humusowania i obsianie trawą;
15) posadzenie 2 drzew;
16) oznakowanie drogowe pionowe i poziome.
3. Do wykonawcy należy:
1) prowadzenie robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych po zgłoszeniu ich gestorom oraz zarządcom terenów przyległych nieruchomości (zgodnie z warunkami uzgodnień), w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrycia jego kosztów i przedstawienia protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń do wykonanych prac w pobliżu danego urządzenia; dostarczenie Zamawiającemu protokołu przejęcia terenu lub sieci przez ich zarządcę, w przypadku przejmowania na czas budowy terenów nie należących do Zamawiającego lub wykonywania robót w rejonie uzbrojenia;
2) przedstawienie wyników pomiarów oporności izolacji kabli oświetleniowych,
przy wykonywaniu robót ziemnych prowadzonych w bezpośredniej bliskości czy też na liniach kablowych oświetlenia drogowego;
3) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny);
4) oznakowanie i zabezpieczenie robót.

4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ. Ilości podane w przedmiarze robót nie są wiążące. Wszystkie ilości należy zweryfikować na podstawie dokumentacji projektowej przed złożeniem oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343041,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515124,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343041,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,TRANS-POM’’ Piotr Pomagier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561163802

7.3.3) Ulica: Marcinkowo 37

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-110

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343041,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.