eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278-20-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/911250

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71f3d0d3-f33e-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055651/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD.4300.3.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1788103,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej 560861K (ul. Słowackiego) w miejscowości Wieliczka o długości 476 m. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Całość zakresu zlokalizowana jest w obrębie działek drogowych.
1.1. Zakres przebudowy obejmuje: budowę chodnika lewostronnego, remont istniejących zjazdów indywidualnych, umocnienie i zabezpieczenie skarp drogowych, dowiązania sytuacyjno wysokościowe do istniejącej krawędzi jezdni, przebudowę i budowę urządzeń technicznych służących odwodnieniu drogi, oraz wycinkę kolidującej zieleni.
1.2. Zakres robót obejmuje między innymi:
- roboty pomiarowe – 476 m,
- frezowanie nawierzchni asfaltowych z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe (frezowanie na docelową gł. 13 cm) – 3.499 m2,
- roboty ziemne wykonywane koparkami z odwozem urobku – 302,5 m3,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 550 m2
- podbudowy z kruszyw naturalnych stabilizowanych cementem (warstwa dolna, gr. 25 cm) – 550 m2,
- podbudowy z kruszyw łamanych (warstwa dolna, gr. 20 cm) – 2.911 m2,
- podbudowy z kruszyw łamanych (warstwa górna, gr. 10 cm) – 2.911 m2,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe – z remontem górnej części studni, wymianą pierścieni odciążających, płyt nastudziennych i włazów na włazy samopoziomujące żeliwno - betonowe – 60 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe – wraz z wymianą włazów na żeliwno – betonowe – 10 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, studzienki telekomunikacyjne – 39 szt,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe – 52 szt.,
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne – 23 szt.,
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno – 3.393,6 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną – 254,52 t,
- wzmacnianie podłoża geosiatkami (R=min. 100/100 kN/m) – 3.393,6 m2,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca, gr. 6 cm) – 3.393,5 m2,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna, gr. 4 cm) – 3.458,6 m2,
- rozebranie krawężników betonowych i kamiennych – 955 m,
- rozebranie ścieku z kostki kamiennej i betonowej – 70,4 m2,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – 2.361 m2,
- ławy pod krawężniki, obrzeża i ścieki, betonowa z oporem – 98,01 m3,
- krawężniki granitowe bez ław, cięte 15x25 na podsypce cementowo- piaskowej – 955 m,
- obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 182 m,
- przebrukowanie chodnika z kostki betonowej, gr. 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 120 m2,
- chodniki z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej lub grysowej, kostka szara – 1.865,8 m2,
- chodniki z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, kostka żółta integracyjna – 19,2 m2,
- przejazdy przez chodnik z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, kostka czerwona – 476 m2,
- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowanie mechaniczne – 1 kpl
Przed rozpoczęciem prac wykonawca będzie zobligowany do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzgodnienia go z organem zarządzającym ruchem.
Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Dokumentacją techniczną, które stanowią załączniki do SWZ.
2. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności w dokumentacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego. Wydłużenie gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
4.1.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
4.1.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
4.1.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza).
5. W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia w wysokości minimum 500 000,00 zł.
6. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 20.2. SWZ.
7. Zamawiający informuje, że dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej, przy czym możliwe jest złożenie oferty bez jej przeprowadzenia. Zamawiający nie przewiduje odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej w ramach przedmiotowego postępowania. Z uwagi na fakt, iż teren przyszłej budowy jest ogólnie dostępny i nie ogrodzony, możliwie jest przeprowadzenie fakultatywnej wizji lokalnej we własnym zakresie przez zainteresowanych Wykonawców. Wszelkie niezbędne dokumenty są zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania i w związku z tym Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie stawia wymogu sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż cena wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, t.j. kwotę 2 000 000,00 zł, a Zamawiający - Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Lednicka 16a nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp.
Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200429,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2434158,93 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.