eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1197P, stanowiącej ciąg obwodnicy północnej powiatu pilskiego"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:
"Przebudowa drogi powiatowej nr 1197P, stanowiącej ciąg obwodnicy
północnej powiatu pilskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 210 94 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/907325

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:
"Przebudowa drogi powiatowej nr 1197P, stanowiącej ciąg obwodnicy
północnej powiatu pilskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ff2bf26-edc0-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054117/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1197P, stanowiącej ciąg obwodnicy północnej powiatu pilskiego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.17.2024.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1197P, stanowiącej ciąg obwodnicy północnej powiatu pilskiego.
2. Postępowanie na wybór wykonawcy robót budowlanych prowadzone jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907325
3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski wszystkich niezbędnych branż (w szczególności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych), wykonaniem badań kontrolnych zgodnie z zapisami STWiORB (w ilości do 10% wymaganych badań kontrolnych wykonawcy) oraz pełnienia nadzoru nad opracowywaną dokumentacją projektową wraz z jej weryfikacją pod kątem zgodności z wytycznymi Inwestora w formule ZiB.
4.Do podstawowych obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1)Weryfikacja dokumentacji projektowej, zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem,
2) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót oraz wyznaczenia wysokości,
3)organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę
4)zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP,
5)akceptacja rodzaju, liczby i lokalizacji wszystkich znaków, zapór i urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalenia długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
6)sprawdzenie i opiniowanie harmonogramu robót, zatwierdzenie programu zapewnienia jakości (PZJ). W razie zaistnienia potrzeby zaktualizowania harmonogramu robót w zakresie skrócenia względnie wydłużenia umownego terminu realizacji zadania – wnioskowanie do Zamawiającego o zaakceptowanie nowych terminów,
7)prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakości elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznej – w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę,
8)akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia.
9)kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakości oraz atestów na materiały
i elementy sprowadzane z zewnątrz,
10)uczestniczenie w trakcie przeprowadzania oraz weryfikacja wyników badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z dokumentacją projektową STWioRB
11)egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzanie badań niezależnych – w przypadku wątpliwości
co do wiarygodności badań Wykonawcy,
12)kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów
oraz uporządkowania miejsca składowania po zakończeniu robót,
13)akceptacja sprzętu (rodzaj, liczba i wydajność jednostek) oraz środków transportowych, po sprawdzeniu (w razie potrzeby) dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do użytku,
14)sprawdzenie świadectw dokumentujących przeprowadzenie legalizacji
i wykalibrowania sprzętu do pomiarów i badań, używanego przez Wykonawcę i na tej podstawie – dopuszczenie do użytku,
15) ustalenie zakresu dokumentacji odbiorowej dla odbiorów częściowych,
16) dokonanie odbiorów częściowych (oraz odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu), w oparciu o wymagane badania w konfrontacji z wymaganiami STWiORB, recepturami laboratoryjnymi itp.
17) sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach in situ,
18) sprawdzenie dokumentów do odbioru częściowego i końcowego łącznie
ze sprawdzeniem rozliczenia finansowego częściowego i ostatecznego wykonawcy robót
19) przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót i po ich sprawdzeniu
oraz skontrolowaniu i zaaprobowaniu operatu kolaudacyjnego, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru końcowego,
20) opracowanie pisemnej oceny jakości robót (wraz z uzasadnieniem) do operatu kolaudacyjnego w oparciu o wyniki pomiarów, badań kontrolnych oraz wymagania ST.
21) sprawdzenie ostatecznego rozliczenia robót i potwierdzenie jego do wypłaty
w terminie 7 dni od daty otrzymania od Wykonawcy kompletnych i prawidłowych dokumentów,
22) udział w przejęciu terenu od Wykonawcy po zakończeniu robót i uporządkowaniu placu budowy,
23) udział w pracach komisji odbiorowych,
24) sporządzenie sprawozdania technicznego do operatu kolaudacyjnego, składającego się z:
-zakresu i lokalizacji wykonywanych robót;
-wykazu wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego;
-zestawienie badań
-uwag dotyczących warunków realizacji robót;
-daty rozpoczęcia i zakończenia robót;
-opisu powykonawczego obiektu;
-w przypadku konieczność sporządzenia protokołu konieczności różnicowego skontrolowanie i weryfikacja poprawności rozliczenia.
25)codzienna kontrola bezpośrednia robót zapewniająca skuteczność nadzoru,
26)dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku rozwiązania umowy,
27)obmiar i rozliczenie umowy z Wykonawcą w przypadku jej rozwiązania,
28)bezpośrednia kontrola i sprawowanie nadzoru nad wprowadzaną organizacją ruchu przez Wykonawcę robót na czas ich wykonywania w tym jej zgodność z zatwierdzonym przez Zarządcę drogi projektem organizacji ruchu na czas robót,
29)sprawdzenie zgodności ilości pozyskanych z rozbiórki elementów pasa drogowego z ilością przetransportowanego i składowanego w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
30) Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do przybycia do siedziby Zamawiającego ( przy ul. Młodych 78 w Pile lub inne wskazane przez Zamawiającego miejsce związane z realizacją inwestycji) w każdą środę o godz. 10.00 na spotkanie w celu omówienia bieżących spraw wynikłych podczas realizacji budowy. Termin oraz lokalizacja spotkania każdorazowo może ulec zmianie zgodnie z wolą Zamawiającego,
31)Obowiązkowy udział Inspektora Nadzoru w każdej radzie budowy,
32)Opracowywanie projektu odpowiedzi na pisma dotyczące inwestycji (m.in. od Wykonawcy) do akceptacji przez Zamawiającego,
33)Rozliczanie inwestycji na etapie odbiorów (sporządzanie protokołów odbioru częściowego, robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych wraz z kalkulacją robót – kosztorysy do protokołów),
34)Weryfikacja oraz przekazanie uwag bądź akceptacja otrzymanych dokumentacji projektowych w terminie max. 5 dni od otrzymania materiałów.
35)Wykonanie w ramach obowiązków zespołu inspektora nadzoru nie więcej nie 10% badań kontrolnych wykonawcy i kontrolnych dodatkowych wymaganych STWiORB
36)Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował laboratorium drogowym mogącym wykonać wszelkie badania wskazane w STWiORB oraz inne niezbędne do prawidłowej weryfikacji wykonanych prac,
37)Laboratorium drogowe będące w dyspozycji Inspektora Nadzoru musi uzyskać akceptację Zamawiającego,
38)Zamawiający wymaga dyspozycyjności – tj. obecności na wezwanie Inwestora lub Wykonawcy robót budowlanych (przy akceptacji Inwestora) w terminie 4 godz. od momentu otrzymania wezwania w formie telefonicznej lub mailowej na terenie budowy bądź w siedzibie Zamawiającego.
3.5.Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
3.6.Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66327,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219493,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66327,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA-LUK Łukasz Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 945 192 25 16

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 49A

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66327,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.