eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. "Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki".



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e61ce18a-f336-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.20.2024.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
2. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części.
3. Opis nadzorowanej inwestycji:
1) lokalizacja:
inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Nowy Dwór Gdański, jednostka ewidencyjna: 221002_5 Nowy Dwór Gdański, obręb ewidencyjny: 0003 Kępki, działka nr 138;
2) wytyczne do prac budowlanych: szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem nadzoru inwestorskiego wskazany jest w projekcie technicznym opracowanym przez firmę: TRASA Mirosław Klotzke, ul. Łąkowa 6, 83-010 Rotmanka oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej jako SST), stanowiących załączniki do SWZ;
3) zakres robót/rozwiązania konstrukcyjne:
a. remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki obejmuje:
 remont nawierzchni drogi powiatowej;
 przebudowę zjazdów na posesje;
 odtworzenie poboczy;
 profilowanie i oczyszczenie istniejących rowów.
b. parametry projektowanej drogi:
 długość drogi: około 145 m;
 szerokość drogi: 4,5 – 5,75 m;
 pobocza utwardzone kruszywem po 0,75 m z każdej strony.
4) rozwiązania konstrukcyjne:
a. konstrukcja nawierzchni zjazdów:
 warstwa ścieralna SMA11, gr. 4 cm;
 warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, gr. 4 cm;
 warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, mieszanka niewiązana C90/3, gr. 20 cm;
 warstwa mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4, gr. 30cm;
 istniejące podłoże.
b. konstrukcja nawierzchni na istniejącej nawierzchni:
 warstwa ścieralna SMA11, gr. 4 cm;
 warstwa wiążąca beton asfaltowy AC16W, gr. 4 cm;
 siatka przeciwspękaniowa z włókna szklanego o wytrzymałości 100x100 kN/m,
 warstwa wyrównawcza AC16W, gr. 4 cm.
c. konstrukcja nawierzchni chodników:
 kostka betonowa w kolorze grafitowym, gr. 6 cm;
 podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 3 cm;
 warstwa podbudowy z kruszywa łamanego C90/3, gr. 15cm;
 istniejące podłoże.
UWAGA:
Zakres dokumentacji nie obejmuje lokalizacji kanału technologicznego, ponieważ Zarządca drogi nie ma obowiązku jego budowy zgodnie z art. 39 ust. 6ba pkt 4 lit b ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 320).
4. Pozostałe informacje:
1) na czas trwania przebudowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu, która musi zostać zatwierdzona przez zarządzającego ruchem na tej drodze;
2) przed rozpoczęciem robót należy poinformować gestorów sieci o rozpoczęciu robót;
3) rozwiązania techniczne zostały zawarte w Projekcie technicznym;
4) w czasie robót należy zapewnić przejazd drogą 2319G;
5) ponadto należy uwzględnić prace ziemne oraz rozbiórkowe.
5. Opis czynności wykonywanych przez Wykonawcę w ramach zamówienia:
1) nadzór nad pracami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia opisanymi powyżej;
2) nadzorowana branża: drogowa;
3) obligatoryjna niepunktowana obecność inspektora na placu budowy: minimum 1 raz w tygodniu;
4) w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej konieczności Inspektor, pomimo zdeklarowanych w ofercie obowiązkowych pobytów, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia);
5) Inspektor musi być obecny na placu budowy i przebywać tak długo, jak wymaga tego skuteczność nadzoru;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24454,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASA Mirosław Klotzke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841431907

7.3.3) Ulica: Łąkowa

7.3.4) Miejscowość: Rotmanka

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.