eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 4502 E Naramice - Walichnowy - Czastary na odcinku granica powiatu wieruszowskiego - Walichnowy



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 4502 E Naramice – Walichnowy – Czastary na odcinku granica powiatu wieruszowskiego - Walichnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WIERUSZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730973217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627836062

1.5.8.) Numer faksu: 627836062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwieruszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwieruszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl/bipkod/30098575

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 4502 E Naramice – Walichnowy – Czastary na odcinku granica powiatu wieruszowskiego - Walichnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-245d379c-0288-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037526/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 4502 E Naramice – Walichnowy – Czastary na odcinku granica powiatu wieruszowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.ZP.3211/2/2022/UL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 4502 E Naramice – Walichnowy – Czastary na odcinku granica powiatu wieruszowskiego – Walichnowy.
Poprawa stanu technicznego w/w drogi powiatowej przebiega od km 0+000,0 do km 0+1501,2 (wg dokumentacji). Początek remontowanego odcinka znajduję się na granicy działki nr 772/1 z działką nr 772/3.
Poprawa stanu technicznego drogi zakłada wykonanie:
1) wzmocnienia wykruszonych krawędzi jezdni zapewniającego docelową szerokość jezdni równą 3,5 m,
2) frezowanie istniejącej nawierzchni będącej w złym stanie i wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej,
3) odtworzenie utwardzonych poboczy (szerokości 0,75 m),
3) odtworzenie dwunastu zjazdów indywidualnych o szerokości 4,0 m (nawierzchnia bitumiczna, pobocza 0,75 m), piętnastu zjazdów indywidualnych o szerokości 4,5 m (nawierzchnia tłuczniowa), czterech zjazdów publicznych o szerokości 4,0 m (nawierzchnia bitumiczna, pobocza 0,75 m) oraz jednego zjazdu publicznego szerokości 5,0 m (nawierzchnia bitumiczna, pobocza 0,75 m),
4) w km 0+879,1 do 0+904,1 mijanka długości 25,0 m, ze skosami 1:2, zapewniająca szerokość całkowitą jezdni równą 5,0 m,
5) ułożenie krawężnika najazdowego na długości około 50,0 m na początku drogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, ślepy kosztorys, przedmiar robót, stała organizacja ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1009957,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1497577,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009957,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1009957,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.