eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu - ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/elblag/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59865726-e624-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015773/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na odnowie nawierzchni dróg publicznych w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202309/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.32.2022.PL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 47804,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki,
ul. Okrzei

Przedmiot główny:
CPV: 71.54.00.00-5
Nazewnictwo wg CPV: Usługi zarządzania budową

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei, które obejmuje zarządzanie i nadzór nad realizacją robót budowlanych polegających na odnowie nawierzchni wskazanych poniżej odcinków dróg w Elblągu:
- ul. Okrzei (od Daszyńskiego do Rechniewskiego),
- ul. Matejki,
- ul. Poprzeczna,
- ul. Wyspiańskiego.

2. Zakres usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie procesu inwestycyjnego,
2) zarządzanie, nadzorowanie i pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji przedsięwzięcia budowlanego,
3) prowadzenie rozliczeń bieżących (w trakcie trwania inwestycji) osobno na każdą z ulic,
4) rozliczenie inwestycji i przygotowanie przekazania środków trwałych osobno na każdą z ulic,
5) obsługa okresu gwarancyjnego wykonanych robót z tytułu gwarancji jakości i rękojmi.

3. Zadanie inwestycyjne wymienione w ppkt 1. realizowane będzie w oparciu o kompleksowe dokumentacje projektowe pn.: „Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu – ul. Poprzeczna, ul. Wyspiańskiego, ul. Matejki, ul. Okrzei, ul. Artyleryjska” opracowane przez firmę: NEOX Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk, które dostępne są pod linkiem: http://www.umelblag.pl/urzad_m/wydzialy/wzp_pliki/zal_SWZ_32.zip.

4. Realizacja nadzorowanej inwestycji zakłada:
1) wykonanie przez wykonawcę robót budowlanych odnowy ulic wskazanych w ppkt 1. i obejmujących odnowę nawierzchni tj. wykonanie nakładki bitumicznej z niezbędnymi do jej wykonania przekładkami-remontami chodników przyległych do jezdni, zjazdów, regulacją lub wymianą krawężników, regulacjami urządzeń infrastruktury podziemnej (zasów, włazów studni, wpustów deszczowych itp.), odtworzeniem oznakowania poziomego oraz z poprawą (korektą geometrii, remontem i koniecznym uzupełnieniem) innych elementów drogi takich jak skrzyżowania, zjazdy, chodniki, oznakowanie poziome i pionowe),
2) opracowanie przez wykonawcę robót budowlanych recept na mieszanki mineralno-asfaltowe oraz uzyskania akceptacji od inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego,
3) zapewnienie i sfinansowanie przez wykonawcę robót budowlanych badań kontrolnych (równości nawierzchni, składu i wolnych przestrzeń) mieszanek pobranych w trakcie układania nawierzchni na każdej z jezdni.

5. Informacje, w oparciu o które realizowana będzie usługa, stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia:
1) Zakłada się, że zadanie inwestycyjne realizowane będzie w formie remontów weekendowych poszczególnych odcinków ulic zgodnie z harmonogramem jak poniżej:
a) piątek od godzin wieczornych zamykany jest dla ruchu kołowego remontowany odcinek z zapewnieniem dojazdu dla mieszkańców i służb ratowniczych:
- frezowanie i usuwanie starych warstw bitumicznych, nadanie wstępnego profilu (spadków podłużnych i poprzecznych) jezdni,
- oczyszczenie i skropienie emulsją, wyrównanie ubytków i ułożenie siatki przeciwspękaniowej
b) sobota od godzin porannych:
- układanie warstwy wiążącej,
- skropienie emulsją asfaltową,
- regulacja studzienek infrastruktury podziemnej do poziomu warstwy ścieralnej,
c) niedziela od godzin porannych:
- układanie warstwy ścieralnej
W poniedziałek rano następuje otwarcie odcinka do ruchu
d) przed rozpoczęciem robót – odnowy nawierzchni przeprowadzone zostaną roboty przygotowawcze bez zamykania ruchu kołowego tj. wykonana będzie regulacja wysokościowa krawężników i regulacja studzienek infrastruktury podziemnej do poziomu warstwy wiążącej. Po wykonaniu warstwy ścieralnej jezdni wykonane zostaną niezbędne roboty w zakresie oznakowania poziomego oraz prace wykończeniowe i porządkowe,
2) Wszelkie projekty organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji opracowane przez wykonawcę robót muszą zostać zatwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego, Policję oraz organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Zarząd Dróg UM w Elblągu
3) Zamawiający dokonał zgłoszenia do właściwego organu o zamiarze wykonania robót budowlanych
6. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia stałej dyspozycyjności Inspektora nadzoru branży drogowej na terenie budowy i stawianie się na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego w Elblągu w terminie wskazanym w ofercie maksymalnie do 4 godzin licząc od wezwania przez Zamawiającego. Zawiadomienie za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie, faksem lub pisemnie uznaje się za skuteczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwest-Drog Dariusz Jastrzębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381456621

7.3.3) Ulica: Myślęcin 15

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy terminu wykonania zamówienia:
1. W zakresie zarządzania i nadzoru w czasie realizacji robót budowlanych:
1) Termin rozpoczęcia: w dniu podpisania umowy
2) Termin zakończenia robót budowlanych: do 6 miesięcy od przekazania wykonawcy robót terenu budowy
2. Termin w zakresie rozliczenia inwestycji i przygotowania przekazania środków trwałych: 14 dni od daty podpisania
protokołu końcowego odbioru robót, związanych z realizacją inwestycji.
3. Termin w zakresie obsługi okresu gwarancyjnego: do 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
4. Zakładany termin przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy – II kwartał bieżącego roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.