eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemęt › Budowa ulicy Akacjowej (drogi gminnej nr 572534P) wraz z chodnikiem, zjazdami i odwodnieniem oraz kanałem technologicznym w miejscowości Kluczewo



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Akacjowej (drogi gminnej nr 572534P) wraz z chodnikiem, zjazdami i odwodnieniem oraz kanałem technologicznym w miejscowości Kluczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Akacjowej (drogi gminnej nr 572534P) wraz z chodnikiem, zjazdami i odwodnieniem oraz kanałem technologicznym w miejscowości Kluczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6f6606-fac4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035451/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa ulicy Akacjowej (drogi gminnej nr 572534P) wraz z chodnikiem, zjazdami i odwodnieniem oraz kanałem technologicznym w miejscowości Kluczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3901674,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ulicy Akacjowej (drogi gminnej nr 572534P) wraz z chodnikiem, zjazdami i odwodnieniem oraz kanałem technologicznym w miejscowości Kluczewo” i wymaga wykonania następującego zakresu robót:
• odtworzenia trasy w terenie,
• mechanicznej wycinki drzew z odwozem i karczowaniem pni,
• rozebrania krawężników betonowych na ławach betonowych, nawierzchni bitumicznej, kostki brukowej i płyt żelbetowych oraz podbudowy z tłucznia a także cięcia i frezowania nawierzchni bitumicznej z odwozem gruzu i destruktu poza teren budowy oraz demontażu istniejącego płotu z siatki ogrodzeniowej i bramy wjazdowej,
• wykonania wykopów pod studnie ściekowe, rewizyjne i separator, przy kanaliki i kolektory kanalizacji deszczowej a także rury osłonowe oraz pod warstwy konstrukcyjne jezdni, zjazdów do posesji i na pola oraz chodnika z odwozem gruntu poza teren budowy,
• wykonania separatora ropopochodnych, studni ściekowych i rewizyjnych, przy kanalików, kolektora kanalizacji deszczowej,
• wykonania próby szczelności wykonanej kanalizacji deszczowej
wraz z monitoringiem wykonanej sieci,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych oraz ułożenia dwudzielnych rur osłonowych na kablach telefonicznych,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne na odtworzeniu nawierzchni po wykonaniu kanalizacji deszczowej oraz na jezdni, pod zjazdami do posesji i na pola i chodniku,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego
o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie z masy bitumicznej
i betonu cementowego,
• oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni,
• wykonania warstwy wyrównawczej do profilu z betonu asfaltowego na odtworzeniu drogi powiatowej po wykonaniu kanalizacji deszczowej,
• wykonania umocnionych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm,
• ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ustawienie opornika betonowego wibroprasowanego 12x25 cm i 8x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowejna ławie betonowej,
• ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 5 cm na jezdni,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8 cm w kolorze szarym na chodniku i grafitowym na zjazdach do posesji i na pola,
• plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• umocnienia skarp i dna rowu brukiem ułożonym na warstwie betonu,
• odmulenia i bieżącej konserwacji istniejącego rowu odpływowego,
• ustawienia ogrodzenia z siatki ogrodzeniowej drucianej powlekanej o wysokości 1,80 m wraz ze słupkami i zastrzałami oraz bramy wjazdowej,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonania kanału technologicznego ulicznego i przepustowego
wraz ze studniami kablowymi.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: Projektowanie Dróg i Ulic Andrzej Włodarczak.
3.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.5. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3168508,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4610857,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3168508,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "DROMAR" Zygmunt Marszałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980008952

7.3.3) Ulica: Przemęcka

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 64-234

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Nieznany/ Kanalizacja deszczowa/ 17,89%
2. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ROBSON” Robert Wojtko
Błotnica, ul. Słoneczna 20, 64-234 Przemęt/ Kanał technologiczny/ 7,74%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3168508,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.