Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00231546/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00232070/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ulicy Granicznej 24”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 36 55801
1.5.8.) Numer faksu: 48 36 55807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ulicy Granicznej 24”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1420bd96-fa24-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056564/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Granicznej 24
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.82.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu kompleksowej modernizacji 7-u łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu
przy ul. Granicznej 24, zlokalizowanych: na poziomie zero, parter, I piętro i II piętro obiektu,
w skład którego wchodzi następujący zakres rzeczowy:
a) roboty budowlane: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty murowane, tynki i okładziny, posadzka, stolarka, malowanie, montaż wyposażenia,
b) instalacje sanitarne: demontaże, instalacje kanalizacji sanitarnej, instalacje wody zimnej i ciepłej, biały montaż, wentylacja mechaniczna, instalacja c.o.,
c) instalacje elektryczna: demontaże, oprzewodowanie, osprzęt, oświetlenie, pomiary.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został objęty ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników, osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami z limitem nie mniejszym niż 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) na jedno lub wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, oraz przekazanie zamawiającemu potwierdzonej za zgodność
z oryginałem kopii dokumentu poświadczającego zawarcie ubezpieczenia (polisa) wraz z dowodem zapłaty składki. Ubezpieczenie obejmuje zarówno szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe w związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową Wykonawcy, wykupioną w renomowanym Towarzystwie Ubezpieczeniowym. Towarzystwo Ubezpieczeniowe oraz warunki polisy podlegają akceptacji Zamawiającego.
Z uwagi na godziny pracy Urzędu Zamawiający dla działań, które zakłócałyby korzystanie z obiektu ponad przeciętną miarę obliguje Wykonawcę do wykonywania prac w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy, gdzie prace głośne przy robotach, tj. wiercenie, kucie ścian będą wykonywane po godz. 14.30 oraz w dniach wolnych od pracy. Koszt ewentualnego prowadzenia robót w systemie wielozmianowym oraz dniach wolnych od pracy zawiera się w wynagrodzeniu Wykonawcy zaoferowanym w ofercie.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary, specyfikacja techniczna elementów, wizualizacja pomieszczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Development Kinga Górska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948 260 71 58
7.3.3) Ulica: ul. Radomska 160
7.3.4) Miejscowość: Makowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-03INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości, położonych w Radomiu przy ulicy: Wrocławskiej, Potkanowskiej, Żółkiewskiego.
- Budowa obiektu mostowego na rzece Iłżance wraz z budową drogi powiatowej nr 3554W Gr. woj. - Seredzice - Iłża
- Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,36 kWp na dachu budynku Domu Studenta nr 2 Uniwersytetu Radomskiego w Radomiu przy ul. Akademickiej 3 wraz z magazynem energii o pojemności 30 kWh.
- P-32-2024 Zakup i dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawy gazu ziemnego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
więcej: Artykuły łazienkowe i kuchenne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.