eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków powiatowych jednostek oświatowych oraz budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków powiatowych jednostek oświatowych oraz budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków powiatowych jednostek oświatowych oraz budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a71a6e71-ef2c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039338/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynków powiatowych jednostek oświatowych

1.1.10 Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 471845,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
1) Przedmiotem inwestycji jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 kWp na dachu budynku Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Legionowie.
2) Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:
a) montaż konstrukcji wsporczej,
b) montaż modułów fotowoltaicznych i przetwornic,
c) rozdzielnice systemu,
d) połączenia kablowe elementów instalacji,
e) montaż i uruchomienie inwerterów oraz systemu monitoringu inwerterów,
f) przyłączenie instalacji do istniejącej infrastruktury technicznej,
g) wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji w okresie 5-letniego serwisu gwarancyjnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. W celu prawidłowego przygotowania oferty, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
1) Zamawiający przyjmuje zgłoszenia w celu umówienia się na wizję lokalną w dniach od 10 do 12 maja br. Po tym czasie zostanie wyznaczona data wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 15 - 17 maja br. w godzinach pracy Starostwa;
2) w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Katarzyną Budzyńską-Tobiś, tel. 22 764 05 64, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Legionowie (8,00-16,00);
3) adres wizji lokalnej: ul. Piłsudskiego 26, 05-120 Legionowo,
4) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi notatkę służbową,
5) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4. Minimalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
5. Okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji.
6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych.
7. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.
8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 177561,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie
1) Przedmiotem inwestycji jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 23,40 kWp na dachu budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jerzego Siwińskiego w Legionowie.
2) Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:
a) montaż konstrukcji wsporczej,
b) montaż modułów fotowoltaicznych i przetwornic,
c) rozdzielnice systemu,
d) połączenia kablowe elementów instalacji,
e) montaż i uruchomienie inwerterów oraz systemu monitoringu inwerterów,
f) przyłączenie instalacji do istniejącej infrastruktury technicznej,
g) wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji w okresie 5-letniego serwisu gwarancyjnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. W celu prawidłowego przygotowania oferty, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
1) Zamawiający przyjmuje zgłoszenia w celu umówienia się na wizję lokalną w dniach od 10 do 12 maja br. Po tym czasie zostanie wyznaczona data wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 15 - 17 maja br. w godzinach pracy Starostwa;
2) w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Katarzyną Budzyńską-Tobiś, tel. 22 764 05 64, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Legionowie (8,00-16,00);
3) adres wizji lokalnej: ul. Targowa 73A, 05-120 Legionowo,
4) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi notatkę służbową,
5) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
44. Minimalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
5. Okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji.
6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych.
7. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.
8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 93868,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie
1) Przedmiotem inwestycji jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 26,10 kWp na dachu budynku Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie.
2) Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:
a) montaż konstrukcji wsporczej,
b) montaż modułów fotowoltaicznych i przetwornic,
c) rozdzielnice systemu,
d) połączenia kablowe elementów instalacji,
e) montaż i uruchomienie inwerterów oraz systemu monitoringu inwerterów,
f) przyłączenie instalacji do istniejącej infrastruktury technicznej,
g) wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji w okresie 5-letniego serwisu gwarancyjnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. W celu prawidłowego przygotowania oferty, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
1) Zamawiający przyjmuje zgłoszenia w celu umówienia się na wizję lokalną w dniach od 10 do 12 maja br. Po tym czasie zostanie wyznaczona data wizji lokalnej w miejscu inwestycji, w terminie 15 - 17 maja br. w godzinach pracy Starostwa;
2) w celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Katarzyną Budzyńską-Tobiś, tel. 22 764 05 64, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Legionowie (8,00-16,00);
3) adres wizji lokalnej: ul. Jagiellońska 71, 05-120 Legionowo;
4) w celu udokumentowania odbycia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi notatkę służbową,
5) koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4. Minimalny okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV pn. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
5. Okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji.
6. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych.
7. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 10 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.
8. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 200414,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yuxta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482615991

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123524,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123524,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW SUN Sp. z o.o. (dawniej: Eltrix Wielgus Robert, ul. Jaworskiego 5A, 05-090 Raszyn)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342665277

7.3.3) Ulica: ul. Jaworskiego 5A

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż części instalacji


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123524,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dokumentach zamówienia, tj. w Projektowanych postanowieniach umowy wskazał nieprawidłową wysokość stawki podatku VAT 23%, zamiast 8% co mogło wprowadzić Wykonawców w błąd i stanowi niemożliwą do usunięcia po terminie składania ofert wadę.
Budynek Domu Pomocy Społecznej „kombatant” w Legionowie zaliczany jest wg przepisów Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do budynków mieszkalnych, dział 11, symbol 1130 – budynki zbiorowego zamieszkania, w tym domy mieszkalne dla osób starszych i innych grup społecznych, np. domy opieki społecznej. Artykuł 2 pkt 12 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2022 r. poz. 931 ze zm. – zwanej dalej „ustawą”) określa obiekty budownictwa mieszkaniowego jako budynki mieszkalne stałego zamieszkania sklasyfikowane w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych w dziale 11. Zatem dla celów podatku od towarów i usług stosuje się przepisy rozporządzenia rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych. Natomiast art. 41 ust. 12 pkt 1 ustawy stanowi, że stawkę podatku 8% stosuje się do dostawy, budowy, remontu, modernizacji, termomodernizacji, przebudowy lub robót konserwacyjnych dotyczących obiektów budowlanych lub ich części zaliczonych do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym.
W konsekwencji wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z dostawą, na dachu budynku DPS, klasyfikowanego według PKOB w klasie 1130, będącego budynkiem stałego zamieszkania – stanowi usługę termomodernizacji obiektu budowlanego zaliczanego do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym, podlegającą opodatkowaniu stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8%, na podstawie art. 41 ust. 2 oraz art. 41 ust. 12 pkt 1 w powiązaniu z art. 146aa ust. 1 pkt 2 i ust 1a ustawy, art. 146ea pkt 2 oraz 146ef ust. 1 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101106,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359135,42 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.