eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V - budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ab26b10-0290-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019397/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zagospodarowanie zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V - budowa ścieżki pieszo-jezdnej oraz wiat widokowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przygoda z Nysą – zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego – etap V. Oś priorytetowa programu Wspólne dziedzictwo naturalne i kulturowe. Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253065/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiot zamówienia dla Części 1: Budowa ścieżki pieszo – jezdnej:

1) Przedmiot Części 1 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową ścieżki pieszo-jezdnej wraz z placem postojowym i wjazdem W1, u zbiegu ulic Górnowiejskiej i Rzeczki Górne, tj. łącznika do ścieżki rowerowej wykonanej
w ramach poprzednich etapów.
2) Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego przyjętym Uchwałą Nr 165/08 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 kwietnia 2008 r. (tereny oznaczone symbolami: US1. RLP1). Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu, na działkach nr: 2/3 i 38/2, Obr. XII.
3) Zakres przedmiotu ww. części zamówienia obejmuje
w szczególności:
a) Przygotowanie podłoża pod nowe nawierzchnie: ścieżki, placu, zjazdu;
b) Wykonanie nowych nawierzchni ścieżek, placu i zjazdu z masy asfaltowej;
c) Wykonanie zabezpieczenia skarpy poprzez montaż gabionów wypełnionych kamieniami,
d) Wykonanie i montaż nowych nadruków na tablicach informacyjnych;
e) Dostawę i montaż elementów małej architektury, tj. stojaków na rowery, pachołków betonowych, tablic informacyjnych;
f) Wycinkę drzew i krzewów;
g) Nasadzenie zieleni;
h) Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach wraz
z rekultywacją terenu i obsianiem trawą.
Przy robotach budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni, oraz montażem elementów małej architektury, należy zastosować materiały zgodne z parametrami i wytycznymi zawartymi w dokumentacji, o której mowa w punkcie 4, które będą spójne pod względem stylistycznym (wizualnym) z elementami użytymi i wykonanymi podczas realizacji poprzednich etapów związanych z zagospodarowaniem Zalewu Czerwona Woda, w szczególności poprzez zastosowanie wybarwienia kolorystycznego poszczególnych zamontowanych elementów – aby cały obszar tworzył integralną całość.
4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu Części 1 zamówienia został zawarty w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
a) Projekt budowlany,
b) Projekt wykonawczy,
c) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),
d) Decyzja pozwolenia na budowę nr 253/2015 z dnia 04.08.2015 r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego,
e) Decyzja WI.7230.6.9.2022 z dni 11.03.2022 dot. wyrażenia zgody na lokalizację zjazdu,
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją nr 1”, stanowiącą Załącznik nr 6A do SWZ.
5) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod CPV:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112330-7 Rekultywacja terenu
6) Wymagania dotyczące gwarancji dla Części 1:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały oraz 12 miesięcznej gwarancji na dokonane nasadzenia oraz ich pielęgnację.
b) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert dla Części 1 zostały zawarte
w Rozdziale XX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dot. Części 1, stanowiącym Załącznik Nr 5A do SWZ.
7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Części 1 zmówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112330-7 - Rekultywacja terenu

4.5.5.) Wartość części: 593844,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiot zamówienia dla Części 2: Budowa drewnianych wiat widokowych:
1) Przedmiot Części 2 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową dwóch drewnianych wiat widokowych (zgodnie z PZT: jedna –od strony ul. Górnowiejskiej, druga – przy ul. Widok na wzniesieniu przy ścieżkach kamiennych) oraz wykonanie paleniska na ognisko przy wiacie od strony ul. Górnowiejskiej.
2) Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego przyjętym Uchwałą Nr 165/08 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 kwietnia 2008 r. (tereny oznaczone symbolami: US1. RLP1). Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Widok i ul. Górnowiejskiej w Zgorzelcu, na działkach nr: 36 i 38/2, Obr. XII.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Przygotowanie podłoża pod nawierzchnie wiat i paleniska;
b) Wykonanie nowych nawierzchni odpowiednio z kostki brukowej betonowej i kamiennej;
c) Budowę wiat widokowych drewnianych wraz z dostawą
i montażem niezbędnego wyposażenia (stoły i ławy);
d) Wykonanie paleniska na ognisko,
e) Wykonanie i montaż regulaminów korzystania
z przedmiotowego terenu;
f) Dostawę i montaż elementów małej architektury, tj. koszy na odpady;
g) Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach wraz
z rekultywacją terenu i obsianiem trawą.
Przy robotach budowlanych związanych z wykonaniem wiat, nawierzchni oraz montażem elementów małej architektury, należy zastosować materiały zgodne z parametrami i wytycznymi zawartymi w dokumentacji, o której mowa w pkt 4, które będą spójne pod względem stylistycznym (wizualnym) z elementami użytymi i wykonanymi podczas realizacji poprzednich etapów związanych z zagospodarowaniem Zalewu Czerwona Woda, w szczególności poprzez zastosowanie wybarwienia kolorystycznego poszczególnych zamontowanych elementów – aby cały obszar tworzył integralną całość.
4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
a) Projekt budowlany,
b) Projekt wykonawczy,
c) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),
d) Decyzja pozwolenia na budowę nr 253/2015 z dnia 04.08.2015 r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego,
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją nr 2”, stanowiącą Załącznik nr 6B do SWZ.
5) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod CPV:
45212140-9 Obiekty rekreacyjne
Dodatkowe kody CPV:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112330-7 Rekultywacja terenu
34928210-3 Wiaty drewniane
6) Wymagania dotyczące gwarancji dla Części 2:
a) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały.
b) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
c) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
d) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert dla Części 2 zostały zawarte
w Rozdziale XX SWZ.
e) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy dot. Części 2, stanowiącym Załącznik Nr 5B do SWZ.
7) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Części 2 zmówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112330-7 - Rekultywacja terenu

34928210-3 - Wiaty drewniane

4.5.5.) Wartość części: 147048,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na Część 1 zamówienia do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28 lipca 2022 r. do godz. 10.00, nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający zobligowany w dniu 28.07.2022 r. unieważnił ww. części zamówienia, na podstawie przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Bogacz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TRIBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151511252

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 40A

7.3.4) Miejscowość: Rogoż

7.3.5) Kod pocztowy: 55-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.