eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Puławy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430517701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żyrzyńska 8

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 42 41

1.5.8.) Numer faksu: 81 886 46 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulawy.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21b7255-46c2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054108/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa kruszywa naturalnego drogowego łamanego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270854/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Skoki. Ilość: 0-63 - 480 ton, pospółka - 150 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 48389,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Gołąb. Ilość: 0-63 - 660 ton
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 57823,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Zagórki. Ilość: 0-63 - 1000 ton, pospółka - 150 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 93948,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Kozi Bór. Ilość: 0-63 - 690 ton, pospółka - 240 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 70589,88 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Sobieszyn. Ilość: 0-63 - 240 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 21026,88 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozłożeniem i zagęszczeniem kruszywa naturalnego w leśnictwie Stawy. Ilość: 0-63 - 120 ton.
Prace polegają na:
a) zakupie kruszywa lub jego wytworzeniu własnym staraniem Kruszywo musi być zgodne z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym,
b) załadunku kruszywa na środek / środki transportu (jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona),
c) dostawie i rozładunku w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa Puławy (właściwy leśniczy lub podleśniczy) w osobie leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa (dostawa udokumentowana każdorazowo dokumentem WZ),
d) zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne lub ręczne kruszywa naturalnego (łamanego), w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa,
e) zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym wbudowanego kruszywa (grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych).
Dostarczone kruszywo musi posiadać jakość, pozwalającą na dopuszczeniu go do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym zgodnie z normą PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowy lub równoważne. Potwierdzeniem dopuszczenia do obrotu powinien być dokument potwierdzający jakość kruszywa przeznaczonego do prac drogowych (certyfikat, atesty, aprobata techniczna, deklaracja zgodności lub inny dokument określający ocenę jakości dostarczonego materiału). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu przed dostawą kruszywa.
Mając na uwadze stan techniczny oraz charakter dróg leśnych (gruntowych) zaleca się, by dostawa kruszywa odbywał się pojazdami samowyładowczymi o odpowiednich parametrach technicznych pozwalających na sprawne poruszanie się w terenie i ładowności do 40 ton kruszywa/kurs.


Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego artykułu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 10513,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44759,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45497,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44759,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIOL-TRANS Wioleta Chaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142023606

7.3.4) Miejscowość: Łąkoć

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44759,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55121,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55202,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55121,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. DANRAF Rafał Wałach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716 275 65 07

7.3.3) Ulica: Głowackiego 57a

7.3.4) Miejscowość: Kurów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55121,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82840,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88252,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82840,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. DANRAF Rafał Wałach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716 275 65 07

7.3.3) Ulica: Głowackiego 57a

7.3.4) Miejscowość: Kurów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82840,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57453,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65091,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57453,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. DANRAF Rafał Wałach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716 275 65 07

7.3.3) Ulica: Głowackiego 57a

7.3.4) Miejscowość: Kurów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57453,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20073,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20368,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20073,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIOL-TRANS Wioleta Chaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142023606

7.3.4) Miejscowość: Łąkoć

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20073,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10036,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10036,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10036,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIOL-TRANS Wioleta Chaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142023606

7.3.4) Miejscowość: Łąkoć

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10036,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

okres realizacji 30 dni jednak niedużej niż do 31.12.2021 r. - dot. wszystkich umów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.