Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266710/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego i kosiarki na wysięgniku 5,5m
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRABÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 21
1.5.2.) Miejscowość: Grabów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-150
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 632734121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grabow@grabow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminagrabow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aa2b15d-43a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego i kosiarki na wysięgniku 5,5m2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa2b15d-43a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266710/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WiIG.271.1/6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Ciągnik rolniczy - wymagania: Opis przedmiotu zamówienieWymagania, jakie musi spełniać oferowany ciągnik:
Fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2021 rok.
Dostawa do siedziby zamawiającego: ul. 1 Maja 21, 99-150 Grabów.
Homologacja końcowa lub dokument równoważny.
Instrukcja obsługi w języku polskim.
Silnik
Moc znamionowa: 92 kW (125 KM)
silnik 4-cylindrowy, pojemność 4485 cm3
Podgrzewacz powietrza dolotowego
Wentylator wiskotyczny
Elektroniczny odłącznik akumulatora
WOM
*540/540E/1000
Sterowanie WOM + TUZ + EHR na błotniku
Hydraulika
Sterowanie TUZ na błotniku
TUZ sterowany elektronicznie EHR
Teleskopowe stabilizatory TUZ
Zaczepy
Dolny zaczep rolniczy
Górny zaczep transportowy automatyczny
Kabina
Wysoka kabina amortyzowana, klimatyzowana z oknem dachowym,
Wycieraczka szyby tylnej i przedniej
Radio
Fotel operatora na poduszce pneumatycznej
Siedzenie pasażera
Kabina amortyzowana
Wyposażenie dodatkowe
Lampa błyskowa
8 reflektorów roboczych LED
Pneumatyczna instalacja hamulcowa
Skrzynia biegów 17x16 - 40 km/h – rewers elektrohydrauliczny
Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
3 prędkości WOM 540/540E/1000 obr/min
Pompa w układzie zamkniętym CCLS o zmiennym wydatku 110 l/min
3 pary wyjść hydraulicznych
Maksymalny udźwig tylnego Tuz 7864 kg
Zaczep transportowy automatyczny 32 mm
Koła
Przód: 480/65R28
Tył: 600/65R38
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 307500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowej kosiarki na wysięgniku 5,5 mZasięg 5.5 m
Sterowanie z ciągnika mechaniczne lub elektryczne
Mocowanie na tylni TUZ , chłodnica oleju
Własna hydraulika , wał napędowy
Głowica kosząca –szerokość od 1,2 do 1,4 m
Rodzaj noży - na wysięgniku 5,5 me
Kosiarka nie starsza niż 2021 r.
Gwarancja producenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 68880 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ‘’Farmasz’’ Jerzy Sobociński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331013590
7.3.3) Ulica: Stare Koluszki 28
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P. P. H. U. Farmasz Jerzy Sobociński
jakie przetargi wygrała firma
P. P. H. U. Farmasz Jerzy Sobociński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70110 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ‘’Farmasz’’ Jerzy Sobociński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331013590
7.3.3) Ulica: Stare Koluszki 28
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P. P. H. U. Farmasz Jerzy Sobociński
jakie przetargi wygrała firma
P. P. H. U. Farmasz Jerzy Sobociński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI GRABÓW
więcej: przetargi GRABÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup ciągnika dla Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Dostawa fabrycznie nowej głowicy koszącej do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Mielec oraz RDW Rymanów.
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.