Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060231/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00064380/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
- 2022/BZP 00310227/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 105
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury 105 w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330584066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 105
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-001
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 347 57 55
1.5.8.) Numer faksu: 943422612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck105.koszalin.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości, wykonawców i artystów występujących w CK 1052.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aaff977-b8b4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047182/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa hotelarska na potrzeby uczestników i gości Festiwalu Młodzi i Film oraz pozostałych gości , wykonawców i artystów występujących w CK 105
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060231/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/US/1/05/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241269,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie w Mielnie 3* z widokiem na morze w odległości 150 m od morza, w terminie od 14 - 20.06.2021 r. (pokoje z łazienkami)1. pokój dwuosobowy - 7 szt.
2. pokój dwuosobowy LUX – 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 19470,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie w Mielnie 3* z dostępem do parkingu (parking wliczony w cenę pokoju), w odległości do 1,5 km od morza w terminie do 31.03.2022 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego (pokoje z łazienkami).1. pokój jednoosobowy - 20 szt.
2. pokój dwuosobowy - 17 szt.
3. pokój dwuosobowy LUX - 3 szt.
4. apartament - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 42700 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie w Mielnie 4 * z dostępem do parkingu (parking wliczony w cenę pokoju), w odległości do 1,5 km od morza: w terminie od 14-20.06.2021 r. (pokoje z łazienkami)1. pokój jednoosobowy lub dwuosobowy – 75 szt.
2. pokój dwuosobowy lux - 3 szt.
3. apartament - 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 82919,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie w Mielnie 2* w odległości do 1,5 km od morza w terminie od 14 - 20.06.2021 r. (pokoje z łazienkami)1. pokój jednoosobowy - 5 szt.
2. pokój dwuosobowy – 8 szt.
3. apartament - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 15500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu w Koszalinie 3*/4* z dostępem do parkingu (parking wliczony w cenę pokoju) w odległości do 1,5 km od CK 105 w terminie do 31.03.2022 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego (pokoje z łazienkami)1. pokój jednoosobowy 3* - 23 szt.
2. pokój dwuosobowy 3* - 20 szt.
3. pokój jednoosobowy lub dwuosobowy 4* - 26 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 66780,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakwaterowanie w hotelu w Koszalinie 2* z dostępem do parkingu (parking wliczony w cenę pokoju) w odległości do 1,5 km od CK 105 w terminie do 31.03.2022 r. w zależności od potrzeb Zamawiającego (pokoje z łazienkami)1. pokój jednoosobowy - 5 szt.
2. pokój dwuosobowy - 14 szt.
3. pokój dwuosobowy studio – 6 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 13900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4030 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4030 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAK Sp. z o. o. Hotel Restauracja MEDUZA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690501302
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 2
7.3.4) Miejscowość: Mielno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-14 do 2021-06-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9391 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13439,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9391,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa XXL s.c. Iwona Dudziak Wiesław Dudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692252576
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 75
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-736
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA XXL S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46116 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamienica s.c. Elżbieta Macieżanka - Wąsowicz, Maciej Wąsowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990542889
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Mielno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-032
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-14 do 2021-06-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wyłoniony Wykonawca, uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wybrany Wykonawca, uchylił się od zawarcia umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4210 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Usługa wycen nieruchomości
- Przebudowa drogi woj. nr 148 na odcinku Łobez - Zajezierze
- Modernizacja widowni teatralnej w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW124 m. Chojna ul. Odrzańska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU I STOPNIA SPECJALIZACJI W ZAWODZIE PRACOWNIK SOCJALNY ORAZ ZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, SAL DYDAKTYCZNYCH ORAZ WYŻYWIENIA
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego w Polańczyku nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Świadczenie usług hotelowych dla zapewnienia zakwaterowania pacjentów leczonych ambulatoryjnie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.