eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa drogi powiatowej nr 1197G ul. Kopernika w Ustce (miasto Ustka)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1197G ul. Kopernika w Ustce (miasto Ustka)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-59-842-07-30

1.5.8.) Numer faksu: 0-59-842-02-84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.slupsk.pl/1729.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1197G ul. Kopernika w Ustce (miasto Ustka)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3889a52c-6294-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035323/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej nr 1197G ul.Kopernika w Ustce (Miasto Ustka)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440336/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1197G ul. Kopernika w Ustce (miasto Ustka) o długości 558mb. Zakres robót obejmuje wykonanie:
- przebudowy jezdni o szer. 6,0 o nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej,
- budowy chodnika o szerokości około 3m,
- budowy ciągu pieszo- rowerowego z podziałem na część pieszą z kostki betonowej o szerokości 1,5m i część rowerową o nawierzchni bitumicznej o szerokości 2m,
- budowy parkingów,
- oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego) i wraz z ustawieniem oznakowania pionowego,
- wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej
o prędkości ruchu pojazdu,
- ustawienie tablic informacyjnych,
- usprawnienie sieci kanalizacji deszczowej i odwodnienia,
- doświetlenia przejść dla pieszych,
- kanału technologicznego.

W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1197G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi
nr 1197G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi nr 1197G przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.

UWAGA:
Zamawiający informuje, że do wyceny robót należy przyjąć ilości i konstrukcje wskazane
w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót (załącznik nr 8 do SWZ), które mogą różnić się od załączonych rysunków. Do oferty należy złożyć wypełniony zał. nr 9 kosztorys ofertowy oparty na przedmiarze robót.

Zamawiający wymaga wykonania odcinka próbnego.
Odcinek próbny powinien być zlokalizowany na drodze powiatowej na terenie gminy na obszarze której realizowana jest inwestycja, w miejscu uzgodnionym z Inżynierem. Powierzchnia odcinka próbnego powinna wynosić 500 m2 licząc na każde zaczęte 6000m2 ± 10% powierzchni warstwy ścieralnej przewidzianej do wykonania w przedmiarze robót .Na odcinku próbnym Wykonawca powinien użyć takich materiałów oraz sprzętu jakie zamierza stosować do wykonania warstwy ścieralnej.



Uwaga:

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych.
Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w STWiOR. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru;

Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie
z STWiOR technologią robót wyszczególnioną w pozycjach katalogów kosztorysu po cenach oferowanych.

Wykonawca zobowiązuje się:
1) prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania
2) oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników dokonuje Wykonawca, zgodnie z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.

Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.:
1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad,
2) pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno – techniczne stosowane na placu budowy,
5) zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urzą- dzeń,
6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego,
7) usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,
8) wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
9) doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów zielonych),
10) demontować, naprawiać, montować ogrodzenia posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
11) transportować materiał uzyskany z robót ziemnych na odległość do 2km lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
12)zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
13) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań,
14)zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
15) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SWZ
16) Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w konsultacjach i naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie,



Wykonawca przedłoży zamawiającemu zatwierdzony i uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) przed rozpoczęciem robót budowlanych.

• Powiadomienia na piśmie właścicieli sieci technicznych znajdujących się w obszarze robót
o terminie rozpoczęcia robót i dostarczenia zamawiającemu kopii potwierdzających wykonanie tych zawiadomień

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3620671,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4496800,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3620671,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Egida” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8256070

7.3.3) Ulica: Włynkówko 49A

7.3.4) Miejscowość: Włynkówko

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3620671,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 373 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.