eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750087960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 858-10-15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pgm.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_zyrardow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie mieszkaniowym zasobem gminnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-336c4b8a-f884-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026354/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280996,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym położonym przy ul. 1 Maja 52 w Żyrardowie. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków Miasta Żyrardowa, numerem w rejestrze zabytków: A - 1223 (368).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali, w tym robót wodno-kanalizacyjne (hydraulicznych i sanitarnych) oraz robót elektrycznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Remont mieszkalnych lokali komunalnych:
a) wykucie ościeżnic, otworów w ścianach,
b) nałożenie tynków,
c) roboty malarskie.
Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
2) Wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą żeliwnych pionów kanalizacji sanitarnej:
a) wymianę pionów w obrębie lokali,
b) wymianę lokalnych instalacji wody ciepłej,
c) wymianę kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
3) Wykonanie instalacji elektrycznej:
a) wykonanie instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych wraz z osprzętem,
b) modernizacja instalacji telewizji naziemnej,
c) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej instalacji elektrycznej w lokalach wraz z pomiarami.
Szczegółowy wykaz prac do wykonania zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca po wykonaniu instalacji elektrycznej zobowiązany jest przygotować i dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą (tj. projekt powykonawczy) instalacji elektrycznej w lokalach wraz z pomiarami. Wykonana dokumentacja powinna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Projekt powykonawczy powinien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno – użytkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321701,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321701,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321701,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "AL BUD" Robert Marchewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 826-176-95-19

7.3.3) Ulica: Wiejska 50

7.3.4) Miejscowość: Sobolew

7.3.5) Kod pocztowy: 08-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321701,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.