Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256210/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-515
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15)83-85-111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65e30a80-e82b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025316/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/PN/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1016238,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej”.
W ramach zadania planowana jest budowa parterowego budynku w technologii modułowej. Będzie on pełnił rolę miejsca spotkań dla mieszkańców oraz sportowców, którzy trenują w lokalnym klubie. Przewidziano dwa segmenty z osobnymi wejściami segment sportowy oraz segment integracyjny. W części kulturalnej przewidziano m.in. salę gdzie będą odbywały się spotkania integracyjne, kulturalne, zebrania mieszkańców Gminy Tarłów, pomieszczenie socjalne (wraz z wyposażeniem w meble kuchenne, zastawę kuchenną oraz sprzęt agd), magazyn oraz toaletę ogólnodostępną przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Zadanie dotyczy również wyposażenia sali w stoły i krzesła konferencyjne oraz w rzutnik i ekran.
W pawilonie będzie też segment sportowy gdzie przewidziano m.in.: szatnie dla dwóch drużyn sportowych sąsiadujące z indywidualnymi pomieszczeniami higienicznosanitarnymi, toaletę ogólnodostępna (w tym dla osób niepełnosprawnych), pomieszczenie trenera oraz pomieszczenie dla sędziego.
W ramach zadania realizowane będzie również zagospodarowanie terenu, w tym m.in. utwardzenie - opaska z kostki betonowej wokół budynku, wydzielenie i malowanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych i montaż stojaków dla rowerów. Powstanie niezbędna infrastruktura techniczna: ogrzewanie, instalacja elektryczna, instalacja wod-kan, przyłącza energetyczne oraz instalacje zewnętrzne w tym instalacja paneli fotowoltaicznych, która pozwoli na obniżenie bieżących kosztów utrzymania i funkcjonowania.
Opracowana zostanie kompletna dokumentacja projektowa wraz ze wszystkimi pozwoleniami z uzyskaniem stosownych pozwoleń, uzgodnień z rzeczoznawcami, budowa i przekazanie budynku do użytkowania. Obiekt będzie pełnił funkcję usługową.
Przedmiot zamówienia składa się z wykonania kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych wymaganymi przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje roboty:
• Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji i załączników.
• Roboty ziemne — wykorytowanie gruntu pod płytę fundamentową, częściowa wymiana gruntu.
• Demontaż istniejącego utwardzenia z płyt betonowych wraz z ich utylizacją
• Wykonanie płyty fundamentowej monolitycznej wraz z jej izolacją termiczną i przeciwwilgociową.
• Montaż prefabrykowanych modułów kontenerowych/ konstrukcji stalowej obudowanej płytą warstwową wraz z wymagana wentylacją wywiewną.
• Wykończenie wnętrz: wykonanie ścianek działowych z płyt g-k., licowanie ścian z płyt g-k, wykonanie sufitu podwieszanego typu armstrong, montaż wewnętrznej stolarki budowlanej. Montaż wewnętrznych instalacji wod-kan, c.o. (ogrzewanie elektryczne), elektrycznej. Wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, wykończenie ścian łazienek z glazury.
• Wykonanie schodów zewnętrznych, oraz pochylni z kostki betonowej i palisady. Wykonanie utwardzeń z kostki betonowej, wraz z obrzeżami betonowymi 100x30x6cm.
• Wykonanie przyłącza wody i przyłącza kanalizacji z sieci miejskiej, wykonanie przyłącza kablowego elektrycznego do budynku.
• Zakup i montaż wyposażenia pawilonu kulturalno-sportowego.
• Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku o łącznej mocy 10kW. Montaż balustrady na istniejących schodach prowadzących do trybun sportowych.
• Montaż stojaka na rowery.
• Wykonanie hydrantu zewnętrznego.
• Wykonanie ogrodzenia z siatki panelowej, wraz z montażem bramy panelowej wjazdowej oraz dwiema furtkami panelowymi.
• Nawiezienie i rozścielenie ziemi roślinnej, wraz z obsianiem trawą
• Wykonanie murowanego grilla
• Wyposażenie budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w związku z tym, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, unieważnia postępowanie działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami) – dalej p.z.pZamawiający informuje, iż w załączonym do SWZ wzorze umowy w § 13 ust. 3 błędnie określono płatności częściowe. Zgodnie z warunkami programu, z którego wypłacane jest dofinasowanie płatności powinny zostać ukształtowane w następujący sposób:
• pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty dofinansowania,
• druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania;
Natomiast Zamawiający we wskazanym paragrafie umowy określił płatność II - Pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 5%* dofinansowania zostanie wypłacona po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji (zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez Wykonawcę).
W związku z powyższym zapis jest niezgody z warunkami programu, z którego Zamawiający uzyskał dofinasowanie.
Ponadto to zgodnie z art. 443 ust. 2 ustawy p.z.p „ Zamawiający określa w umowie procent wynagrodzenia wypłacanego za poszczególne części. Procentowa wartość ostatniej części wynagrodzenia nie może wynosić więcej niż 50% wynagrodzenia należnego wykonawcy.”
We wzorze umowy ostatnia części wynagrodzenia wynosić więcej niż 50% wynagrodzenia należnego wykonawcy.
Zmiany umowy dotyczące zasad rozliczania zamawiającego z wykonawcą uznaje się za istotne zmiany umowy.
Z przyczyn formalnych, nie ma zatem możliwości zmiany wzoru umowy, w związku z czym wady tej nie można usunąć.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą:
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż ponownie ogłosi postępowanie.
INNE PRZETARGI TARŁÓW
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie - ETAP II
więcej: przetargi TARŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.