eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Rozbudowa oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Szubin



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Szubin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Szubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Szubin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba523f0b-e65a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021425/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Rozbudowa oświetlenia ulicznego i drogowego w gminie Szubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199900/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - „Zakup i montaż lamp oświetleniowych – kontynuacja” - FS Łachowo, działka nr 56/2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od L11 do L13 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 111 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 2 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 2 szt.,
d. ułożenie kabli w przygotowanym wykopie – 119 m,
e. montaż opraw do lamp – 2 szt.,
f. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 20 m,
g. ułożenie rur ochronnych z PCW w wykopie – 15 m,
h. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 1 m3,
i. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 109 m,
j. badanie linii kablowej – 1 badanie,
k. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
l. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 222 m,
m. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
n. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 13000,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - „Wykonawstwo sieci oświetleniowej wg projektu – realizacja projektu etap IV ul. Wodna i inne” – FS Nadkanale, działka nr 49/1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od L12 do L13 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 50 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 1 szt.,
d. ułożenie kabli w przygotowanym wykopie – 56 m
e. montaż opraw do lamp – 1 szt.,
f. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 10 m,
g. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 0,500 m3,
h. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 3 m,
i. badanie linii kablowej – 1 badanie,
j. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
k. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego –112 m,
l. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
m. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 5865,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - „Budowa oświetlenia przy drodze gminnej nr 193/1 w Smolnikach – zakup i montaż lamp” – FS Smolniki. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od szafy SOU do L1 (oznaczenie w dokumentacji) oraz montaż skrzynki oświetlenia drogowego w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 6 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 1 szt.,
d. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 12 m
e. montaż opraw do lamp – 1 szt.,
f. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 10 m,
g. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 0,500 m3,
h. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 8 m,
i. badanie linii kablowej – 1 badanie,
j. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
k. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 12 m,
l. montaż szafy oświetlenia ulicznego – 1 szt.
m. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
n. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 7190,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - „Zakup i montaż lampy oświetleniowej na ul. Słonecznej (dz. nr 362) w Smolnikach” – FS Smolniki.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od L4 do L5 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie wykopów pod kable – 40 m,
b. zasypanie wykopów dla kabli – 80m,
c. montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt.,
d. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 1 szt.,
e. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 44m,
f. montaż opraw do lamp – 1 szt.,
g. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 20 m,
h. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 0,500 m3,
i. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 42 m,
j. badanie linii kablowej – 1 badanie,
k. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
l. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 80 m,
m. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
n. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 7284,87 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - „Doświetlenie ul. Wiatrakowej – zakup i montaż lamp” - FS Stanisławska, działka nr 68. Zakres zamówienia obejmuje montaż opraw oświetleniowych na istniejących lampach w tym:
a. montaż wysięgników rurowych na słupie – 5 szt.,
b. montaż opraw do lamp – 5 szt.,
c. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 50 m,
d. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 5 pomiarów,
e. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 6768,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - „Budowa oświetlenia – wykonanie oświetlenia w Starym Jarużynie oraz Wymysłowie” – FS Stary Jarużyn, działki nr 17 i 19.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych 7/L1 i 9/L3 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 64 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 2 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 2 szt.,
d. układanie rur ochronnych z PCW – 9 szt.,
e. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 64m,
f. montaż opraw do lamp – 2 szt.,
g. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 20 m,
h. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 1 m3,
i. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 60 m,
j. badanie linii kablowej – 1 badanie,
k. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
l. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 128 m,
m. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
n. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 11249,81 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - „Budowa oświetlenia na ul. Szczęśliwej w miejscowości Szubin-Wieś” – FS Szubin-Wieś, działka nr 300/22 i Łachowo działka nr 109.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od 6/L1 do 7/L1 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 50 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 1 szt.,
d. układanie rur ochronnych z PCW – 17 m,
e. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 56 m,
f. montaż opraw do lamp – 1 szt.,
g. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 10 m,
h. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 0,500 m3,
i. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 52 m,
j. badanie linii kablowej – 1 badanie,
k. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
l. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 100 m,
m. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
n. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 7008,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - „Budowa oświetlenia na ul. Uroczej w miejscowości Szubin-Wieś” – FS Szubin-Wieś, działki nr: 197, 201/11 i 182/1.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych – lampy L1 i L2 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 4 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 3 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 2 szt.,
d. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 4 m,
e. montaż opraw do lamp – 3 szt.,
f. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 30 m,
g. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 1 m3,
h. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 4 m,
i. badanie linii kablowej – 1 badanie,
j. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 2 pomiary,
k. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 8 m,
l. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
m. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 8833,55 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - „Budowa oświetlenia przy ul. Zacisze - Wolwark” – FS Wolwark, działka nr 46.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od L4 (istniejąca) do L5 + kabel do L6 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 108 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 1 szt.,
d. układanie rur ochronnych z PCW – 25m,
e. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 120 m,
f. montaż opraw do lamp – 1 szt.,
g. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 10 m,
h. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 0,500 m3,
i. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 110 m,
j. badanie linii kablowej –2 badania,
k. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
l. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 216 m,
m. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
n. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 10898,24 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 - „Kontynuacja budowy oświetlenia w Żurczynie” – FS Żurczyn, działka nr 49.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych L3, L5 oraz nowy odcinek od L6-L7 (oznaczenie w dokumentacji) w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 53 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 3 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 3 szt.,
d. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 59 m,
e. montaż opraw do lamp – 3 szt.,
f. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 30 m,
g. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 1,500 m3,
h. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 55 m,
i. badanie linii kablowej – 2 badania,
j. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 1 pomiar,
k. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 106 m,
l. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
m. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 14150,29 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.11. Część 11 - Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w Szkocji, dz. nr 266/2 ul. Wspólna, gm. Szubin.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od SOU do L19/1/201 (oznaczenie w dokumentacji) wraz z montażem szafki oświetlenia drogowego w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 963 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 1 szt.,
d. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 1077 m,
e. montaż opraw do lamp – 3 szt.,
f. układanie rur ochronnych z PCW – 87 m,
g. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 30 m,
h. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 1,500 m3,
i. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 200 m,
j. badanie linii kablowej – 3 badania,
k. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 3 pomiary,
l. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 1500 m,
m. montaż szafki oświetlenia ulicznego – 1 szt.,
n. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
o. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 51580,99 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 - Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w Szubinie ul. Reymonta, działki nr 232, 208/2.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od SOU do lampy L11/2/202 (oznaczenie w dokumentacji) wraz z montażem szafki oświetlenia drogowego w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 547 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 11 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 11 szt.,
d. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 612 m,
e. montaż opraw do lamp – 11 szt.,
f. układanie rur ochronnych z PCW – 48m,
g. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 110 m,
h. mechaniczne przepychanie rur – 5 m,
i. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 6 m3,
j. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 200 m,
k. badanie linii kablowej – 12 badań,
l. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 11 pomiarów,
m. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 1094 m,
n. montaż szafki oświetlenia drogowego – 1 szt,
o. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
p. zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 68382,65 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego na ul. Wiosennej w Szubinie-Wsi działki nr: 231/38, 231/44, 208/1 oraz Szubinie działka nr 232. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie linii kablowej wraz z montażem słupów i opraw oświetleniowych od SOU do lamp L1/1 do L7/1/202 (oznaczenie w dokumentacji) wraz z montażem szafki oświetlenia drogowego w tym:
a. wykonanie oraz zasypanie wykopów pod kable – 320 m,
b. montaż wysięgników rurowych na słupie – 7 szt.,
c. montaż i ręczne stawianie słupów pojedynczych – 7 szt.,
d. ułożenie kabla w przygotowanym wykopie – 361 m,
e. montaż opraw do lamp – 7 szt.,
f. układanie rur ochronnych z PCW –39 m,
g. wciąganie przewodów w wysięgnik oświetleniowy na ziemi – 70 m,
h. mechaniczne przepychanie rur – 8 m,
i. wykopy ręczne do słupów elektroenergetycznych – 3.500 m3,
j. ułożenie bednarki w rowach kablowych – 100 m,
k. badanie linii kablowej – 7 badania,
l. badanie i pomiar instalacji uziemiającej – 7 pomiary,
m. nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego – 640 m,
n. montaż szafki oświetlenia drogowego – 1 szt.,
o. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
zapewnienie przez cały czas trwania budowy kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych instalacji i urządzeń elektrycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 46640,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10896,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10896,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10896,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10896,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9761,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9761,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9761,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9761,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16687,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16687,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16687,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16687,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10629,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10629,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101629,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela 89-200 Szubin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10629,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12180,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12180,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12180,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12180,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15666,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15666,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15666,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15666,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela 89-200 Szubin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74286,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74286,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74286,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74286,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97025,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97025,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97025,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97025,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63395,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63395,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63395,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.R.E. „ELTELMAR” Marek Patela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004965

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63395,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.