eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasnogórska 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-358

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 376 91 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcp.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oprogramowania dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d2bb61-2179-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064898/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oprogramowania komputerowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomoc Techniczna Funduszy Europejskich dla Małopolski 2021 - 2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66d2bb61-2179-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Podstawowym narzędziem komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami jest platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
W przypadku problemów technicznych lub awarii w jej funkcjonowaniu , zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów
elektronicznych, z wyjątkiem składania i wycofywania ofert, zapytań o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą dedykowanego formularza: „Formularz do
komunikacji” dostępnego na platformie ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Małopolskie Centrum
Przedsiębiorczości”). Elektroniczna skrzynka podawcza: /MCP/przetargi lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@mcp.malopolska.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani nie wymaga logowaniaWymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.
L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2.), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie, ul.
Jasnogórska 11, 31-358 Kraków;
we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości i
w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem
e-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego Centrum
Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP;
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pod nazwą „Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum
Przedsiębiorczości”, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie artykułu 275 punkt 1
ustawy Pzp, znak referencyjny: NO.271.2.2023;
odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 roku,
pozycja 1710 z późn. zm.), dalej: „ustawa Pzp” oraz uprawnione organy kontrolne;
Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy lub zgodnie z okresem archiwizacji określonym w art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr
1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów
Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu
Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. U. UE. L. z 2013 r. Nr 347, str. 320 z późn.
zm.), w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219944,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oprogramowania antywirusowego/XDR o parametrach nie gorszych lub równoważnych, określonych w załączniku nr 1 do SWZ, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
1. Warunki wstępne:
1) Zamawiający posiada m. in. licencje programu antywirusowego/XDR:
2) ESET PROTECT Enterprise On-Prem o identyfikatorze: 33B-X9A-6PD – ważną do 2024-04-26,
3) ESET PROTECT Essential On-Prem o identyfikatorze: 33D-8X7-PEH – ważną do 2024-04-26.
4) Zamawiający ma prawo do korzystania z licencji typu GOV.
5) Zamawiający użytkuje konsolę zdalnego zarządzania ESET Protect.
6) Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił kompleksową, ciągłą ochronę antywirusową/XDR dla min. 332 urządzeń (250 stacji roboczych, 30 serwerów, 52 urządzenia mobilne), przez okres min. 3 lat od dnia 26 kwietnia 2024 r. Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił w każdym momencie trwania ochrony antywirusowej zarządzanie ochroną antywirusową każdej z chronionych stacji roboczych i serwerów jedną konsolą zarządzania zdalnego.
7) Jeżeli do zarządzania wymagany jest plik licencyjny – Zamawiający wymaga jego dostarczenia.
2. Minimalne funkcje oprogramowania:
1) Pełne wsparcie dla systemu Windows 10/11 oraz Windows Serwer 2012/2016/2019.
2) Wsparcie dla 64-bitowej wersji systemu Windows.
3) Wersja programu dla stacji roboczych Windows dostępna w języku polskim.
4) Pomoc w programie i dokumentacja do programu dostępna w języku polskim.
5) Pliki instalacyjne programu muszą być dystrybuowane w formie pakietu/pakietów *.msi umożliwiającym zdalną dystrybucje oprogramowania na stacje robocze i serwery.
3. Ochrona antywirusowa i antyspyware.
4. Ochrona przed spamem.
5. Zapora osobista.
6. Kontrola dostępu do stron internetowych.
7. Ochrona urządzeń mobilnych opartych o system Android.
8. Ochrona serwera Windows.
9. Extended Detection and Response.
10. Administracja zdalna.
Wymagania zamawiającego dotyczące punktów od 3 do 10 zostały podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części 1. Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 71210,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a. oferta spełnia wymagania określone w SWZ,
b. oferta została złożona, w sposób określony w SWZ,
c. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi (dotyczy to wszystkich czterech części postępowania):
a. Cena - 60%
b. Termin realizacji dostawy - 40%
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w Rozdziale osiemnastym SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Dostawa oprogramowania w postaci subskrypcji do zarządzania i ochrony o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres (minimalne wymagania):
• licencja na 250 kont użytkowników na rok,
• zarządzanie tożsamościami oraz bezpiecznym dostępem do wszystkich źródeł danych biznesowych z wykorzystaniem Active Directory (m.in. uwierzytelnianie wieloskładnikowe (MFA), mechanizm odzyskiwania hasła, Single sign-on (SSO), dostęp warunkowy,
- zarządzanie urządzeniami i aplikacjami (Windows 10, Windows 11, Android, IOS),
- monitorowanie zachowania użytkowników, przewidywanie i zapobieganie cyberatakom (analiza behawioralna lokalnych zagrożeń),
- ochrona danych i aplikacji w chmurze (m.in. szyfrowanie plików i wiadomości jak również ich śledzenie i cofanie dostępu),
- oprogramowanie musi zawierać licencję dostępową CAL dla Windows Server.
Zamawiający aktualnie wykorzystuje licencje Microsoft E3 + EMS ważne do dnia 22.12.2023 r.
Jeżeli ze względu na zaoferowany przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji serwerów, usług sieciowych, szkolenie pracowników zamawiającego, wdrożenie dodatkowego oprogramowania zarządzającego) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.

4.2.5.) Wartość części: 134000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a. oferta spełnia wymagania określone w SWZ,
b. oferta została złożona, w sposób określony w SWZ,
c. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi (dotyczy to wszystkich czterech części postępowania):
a. Cena - 60%
b. Termin realizacji dostawy - 40%
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w Rozdziale osiemnastym SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania zabezpieczającego system poczty elektronicznej o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Zamawiający posiada urządzenie Barracuda Email Security Gateway 300 o numerze seryjnym: BAR-SF-2386472. Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres:
- realizacja subskrypcji w okresie 25.01.2024 – 24.01.2025 r. poprzez automatyczne wprowadzanie oprogramowania zabezpieczającego do urządzenia,
- subskrypcję rozumianą jako dostarczanie aktualizacji oprogramowania zabezpieczającego do urządzenia Zamawiającego, obejmującą definicje blokujące niechciane przesyłki, definicje kategorii wirusów, definicje kategorii filtra antyszpiegowskiego, definicje oprogramowania do zapobiegania włamaniom, definicje zabezpieczeń protokołów komunikacyjnych, definicje oprogramowania zasad aktualizacji zabezpieczeń, ataków i formatów dokumentów,
- subskrypcję oprogramowania sprzętowego obejmujące najnowsze aktualizacje oprogramowania wraz z ulepszeniami funkcji i poprawkami,
- wsparcie techniczne i zgłaszanie awarii: komunikacja za pomocą poczty elektronicznej 24/7 i wsparcie telefoniczne w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku,
- w przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego uniemożliwiającego jego dalszą eksploatację - gwarancja wymiany w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia uszkodzenia urządzenia,
- program odświeżenia sprzętu obejmujący możliwość migracji do najnowszego sprzętu.

Jeżeli ze względu na zaoferowany przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji serwerów, usług sieciowych, szkolenie pracowników zamawiającego, wdrożenie dodatkowego oprogramowania zarządzającego) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.

4.2.5.) Wartość części: 11109,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a. oferta spełnia wymagania określone w SWZ,
b. oferta została złożona, w sposób określony w SWZ,
c. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi (dotyczy to wszystkich czterech części postępowania):
a. Cena - 60%
b. Termin realizacji dostawy - 40%
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w Rozdziale osiemnastym SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania w postaci subskrypcji do automatyzacji procesów o parametrach nie gorszych lub równoważnych:
Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres (minimalne wymagania):
• licencja na 3 konta użytkowników na rok,
• możliwość eksploracji procesów (analiza i wizualizacja),
• automatyzacja procesów na komputerach i w chmurze (uruchamianie przepływów procesów biznesowych),
• łączność z danymi, przechowywanie danych oraz zarządzanie nimi.
Zamawiający aktualnie wykorzystuje licencje Microsoft Power Automate per user plan ważne do dnia 22.12.2023 r.
Jeżeli ze względu na zaoferowany przez Wykonawcę równoważne oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji serwerów, usług sieciowych, szkolenie pracowników zamawiającego, wdrożenie dodatkowego oprogramowania zarządzającego) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze teleinformatycznej Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.

4.2.5.) Wartość części: 3625,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terrmin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą, Wykonawca składa Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, Wykonawca składa Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający nie wymaga innych oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub w przypadku wspólników spółki
cywilnej, umowę tej spółki, jeśli w niej określono sposób reprezentowania wspólników spółki cywilnej. Wszelka
korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum) a także, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w ust. 1 składa:
a. każdy z wykonawców (każdy wspólnik, każdy członek konsorcjum) - art. 125 ust. 4 Pzp,
b. każdy podmiot udostępniający wykonawcy zdolności lub zasoby - art. 125 ust. 5 Pzp.
Wykonawca/wykonawcy składa/składają podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. Załącznik nr 4 do SWZ. Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia. Link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66d2bb61-2179-11ee-9aa3-96d3b4440790

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.