eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gryfice



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gryfice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 37

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gryfice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminagryfice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umgryfice.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Gryfice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-760962d1-331c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001692/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie kredytu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPG.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.800.000,00 zł z przeznaczeniem:
- finansowanie planowanego deficytu w wysokości 2.820.620,00 zł
- spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 1.979.380,00 zł .
2. Zamawiający przewiduje uruchomienie kredytu w transzach do dnia 30.12.2021 r.
3. Wypłata kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego składany pisemnie lub faksem (nr faksu kredytobiorcy: 91 385 32 07) zgodnie z wzorcem obowiązującym u Wykonawcy, w terminie podanym w ofercie, od dnia złożenia dyspozycji przez kredytobiorcę na rachunek Zamawiającego nr 67 9376 0001 0000 0547 2001 0007.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania kredytu w niższej wysokości bez dodatkowych opłat. W przypadku obniżenia kwoty udzielonego kredytu Zamawiający zawrze aneks do umowy kredytowej.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty całości udzielonego kredytu lub części przed wskazanym terminem bez dodatkowych opłat.
6. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych prowizji i opłat związanych z rozpatrzeniem wniosku o kredyt, udzieleniem kredytu, zmianą warunków umowy, w tym zmianą harmonogramu spłat kredytu, wcześniejszą spłatą kredytu.
7. Spłata odsetek odbywać się będzie ostatniego dnia roboczego każdego kwartału.
8. Odsetki naliczane będą od uruchomionej kwoty kredytu.
9. W przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę ostatniego dnia roboczego danego kwartału.
10. Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
11. Wysokość marży jest stała w umownym okresie kredytowania.
12. Spłata kredytu będzie zabezpieczona wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową, dokumenty zostaną podpisane przez Burmistrza Gryfic z kontrasygnatą Skarbnika.
13. Zamawiający będzie spłacać wykorzystany kredyt zgodnie z ustalonym harmonogramem w ratach rocznych w terminach w następujących wysokościach:
- do 30.12.2023 r. - 500.000 zł
- do 30.12.2024 r. - 1.000.000 zł
- do 30.12.2025 r. - 500.000 zł
- do 30.12.2026 r. - 2.000.000 zł
- do 30.12.2027 r. - 800.000 zł
14. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych ustalane na okres 3 miesięcy z pierwszego dnia roboczego kwartału i mające zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od pierwszego dnia roboczego powiększony o marżę wykonawcy.
15. Spłata odsetek od kredytu następować będzie kwartalnie.
16. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy na wzorze obowiązującym u Wykonawcy z uwzględnieniem zapisów SWZ.
17. Za datę spłaty kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy.
18. Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 k.p.c. (forma aktu notarialnego).
19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172640,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172640,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172640,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank gospodarstwa Krajowego Region Zachodniopomorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372

7.3.3) Ulica: Tkacka 4

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172640,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.