eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie › "Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦winouj¶ciu w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci"



Og³oszenie z dnia 2021-12-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦winouj¶ciu w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 6 im. Mieszka I

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000212423

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Staszica, 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 692473193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat1@szkolasp6.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szkolasp6.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦winouj¶ciu w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7f4e81cf-5906-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00308544

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_swinoujscie

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_swinoujscie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platform±”).
1.1. Sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
1.2. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania
z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
1.4. Sposób sporz±dzenia dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie Pzp, rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U.
z 2020 r., poz. 2415) oraz rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
1.5. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sekretariat@zsp4.swinoujscie.pl
1.6. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat@zsp4.swinoujscie.pl
1.7. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe
o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych.
Poni¿sze zasady stosuje siê pocz±wszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Mieszka I jest: Dyrektor Szko³y Sylwia Szostak ul. Staszica 17, 72-600 ¦winouj¶cie.
2. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Szko³y Podstawowej nr 6 im. Mieszka I w ¦winouj¶ciu, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Pani± Katarzyn± Nowy - Karasek za pomoc± adresu: wicedyrektor1_3@szkolasp6.pl lub pod numerem tel. 91 321 37 07 wew. 15
3. Administrator danych osobowych – Dyrektor Szko³y - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach:
a) wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Dyrektorze Szko³y ;
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami;
c) w pozosta³ych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± wy³±cznie na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych ze Szko³± Podstawow± nr 6 im. Mieszka I przetwarzaj± dane osobowe dla których Administratorem jest Dyrektor Szko³y.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
a) prawo dostêpu do danych osobowych;
b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne;
c) prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),w przypadku gdy:
 dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
 osoba, której dane dotycz±, wnios³a sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
 osoba, której dane dotycz± wycofa³a zgodê na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstaw± przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
 dane osobowe przetwarzane s± niezgodnie z prawem,
 dane osobowe musz± byæ usuniête w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa;
d) prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
 osoba, której dane dotycz± kwestionuje prawid³owo¶æ danych osobowych,
 przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotycz±, sprzeciwia siê,
 usuniêciu danych, ¿±daj±c w zamian ich ograniczenia,
 Administrator nie potrzebuje ju¿ danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotycz±, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeñ,
 osoba, której dane dotycz±, wnios³a sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora s± nadrzêdne wobec podstawy sprzeciwu;
e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
 przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie umowy zawartej z osob±, której dane dotycz± lub na podstawie zgody wyra¿onej przez t± osobê,
 przetwarzanie odbywa siê w sposób zautomatyzowany;
W zwi±zku z ograniczon± liczb± znaków, pozosta³e informacje na temat RODO znajd± Pañstwo w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP6.261.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 203000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposa¿enia Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦winouj¶cie w ramach programu „Laboratorium Przysz³o¶ci”
2. Szczegó³owy wykaz prac objêtych zadaniem stanowi Opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 1

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, na dodatkowe dostawy, których celem jest czê¶ciowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiêkszenie bie¿±cych dostaw lub rozbudowa istniej±cych instalacji, je¿eli zmiana wykonawcy zobowi±zywa³aby zamawiaj±cego do nabywania materia³ów o innych w³a¶ciwo¶ciach technicznych, co powodowa³oby niekompatybilno¶æ techniczn± lub nieproporcjonalnie du¿e trudno¶ci techniczne w u¿ytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji – do 50% warto¶ci czê¶ci zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto ( C) 60 %
1.2 Termin realizacji (T) 40%
2. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad:
Cena oferty (C):
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najni¿sza,
Cob - cena brutto oferty badanej

Termin realizacji (T)
Termin realizacji zamówienia = [(Tn : Tb) x 40 %] x 100
gdzie:
Tn - najkrótszy termin realizacji zamówienia
Tb - termin realizacji zamówienia podany w ofercie badanej
Maksymaln± ilo¶æ punktów w obrêbie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem realizacji.

UWAGA:
Zaproponowanie terminu realizacji d³u¿szego ni¿ 30 dni kalendarzowych od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego ni¿ 7 dni kalendarzowych bêdzie skutkowa³o obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 7 dni kalendarzowych. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia poni¿ej 7 dni, do umowy zostanie wpisany termin realizacji zamówienia zaproponowany przez Wykonawcê.

3. £±czn± liczbê punktów dla oferty stanowiæ bêdzie suma liczby punktów uzyskanych
w kryterium cena (C) i termin realizacji (T). wykonania zamówienia.

S = C + T

4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez
wykonawców wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
6. Za ofertê najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W razie zamiaru zastosowania przez wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, w celu weryfikacji jako¶ci parametrów oferowanych rozwi±zañ równowa¿nych, zamawiaj±cy ¿±da za³±czenia dokumentów do oferty z oznaczeniem producenta oraz typu oferowanego produktu okre¶laj±cych parametry techniczne w zakresie równowa¿no¶ci z okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Dokumenty z oznaczeniem producenta oraz typu oferowanego produktu okre¶laj±cych parametry techniczne w zakresie równowa¿no¶ci z okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta powinna zawieraæ:
1.1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy - za³±cznik nr 1 do SWZ;
1.2. wype³niony wykaz wycenionych elementów - za³±cznik nr 4 do SWZ;
1.3. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 3 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
1.4. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (za³±cznik nr 5 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ);
1.5. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
1.6. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce dostaw wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ).
1.7. dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ: aktualne na dzieñ sk³adania ofert
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega siê dwa lub wiêcej
podmiotów o¶wiadczenia te powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego z nich. Powy¿sze o¶wiadczenie wykonawca sk³ada wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. Ponadto Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce us³ug wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art.117 ust. 4 ustawy PZP (za³±cznik nr 7 do SWZ). Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertê najkorzystniejsz± uznano ofertê z³o¿on± przez partnerów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
. Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumentu potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji
Wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy, tak¿e
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e zostaæ zmienione w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego w czasie trwania umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu, je¿eli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota nale¿nego podatku.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które wykonawca bêdzie wykonywa³ za pomoc± podwykonawców, na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku;
a) przyczyny bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi zamawiaj±cy,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, obiektywnie niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, a w szczególno¶ci okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np.: wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie dostawy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, oraz sytuacji przed³u¿enia obowi±zywania lub konieczno¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zwi±zanych z przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych istotny wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, których wyst±pienie zosta³o zaakceptowane przez zamawiaj±cego - stwierdzenie wp³ywu w/w okoliczno¶ci na termin realizacji przedmiotu umowy nast±pi na podstawie dowodów przed³o¿onych przez wykonawcê, potwierdzaj±cych wp³yw w/w okoliczno¶ci na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji. W przypadku zdarzeñ si³y wy¿szej zaistnia³ych w zwi±zku ze stanem epidemii lub zagro¿enia epidemicznego, dla ich potwierdzenia nie jest wymagana akceptacja zamawiaj±cego.
Przed³u¿enie terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ o okres trwania tych okoliczno¶ci, a je¿eli okres ten wywo³a³ kolejne konsekwencje w zakresie terminu wykonania, tak¿e o okres niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty.
4. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzenie zmiany w umowie w przypadku wykrycia omy³ek, rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ ich usuniêcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcê i zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-17 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_swinoujscie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia 60% warto¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia do 30 grudnia 2021 r. i 40% warto¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia do 30 stycznia 2022 r.
- termin rozpoczêcia- w dniu zawarcia umowy
- termin wykonania- od daty podpisania umowy 60% warto¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia do 30 grudnia 2021 r. i 40% warto¶ci oferowanego przedmiotu zamówienia do 30 stycznia 2022 r.
Powy¿sze wymaganie dotycz±ce terminu dostaw wynika wytycznych Rz±dowego Programu Dofinansowania „ Laboratoria Przysz³o¶ci.”

Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i mo¿e ulec skróceniu zgodnie z ofert± wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.