Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268292/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00277532/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e48409-4608-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003065/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa materiałów prewencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268292/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Pu-2380-137-012-135/2021/AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 162601,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50223,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1.1 do SWZ) stanowiącym integralną część SWZ.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 Ustawy. Powody niedokonania podziału: Zamówienie jest dostosowane do realizacji przez małych i średnich przedsiębiorców, brak jest podstaw do podziału na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Sposób realizacji zamówienia i jego charakter wymaga bowiem realizacji przez jednego wykonawcę. Rozproszenie podmiotów w przypadku przedmiotowego zamówienia jest niemożliwe z uwagi na jego zakres i na konieczność zachowania jednego terminu dostawy. Koordynacja działań różnych wykonawców mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia uwzględniającemu cały jego asortyment.
4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, to jest musi obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i musi spełniać wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia opisany szczegółowo w załącznik nr 1.1 do SWZ. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Treść Oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
5. Miejsce dostawy: Miejscem, do którego będzie dostarczony towar stanowiący przedmiot umowy jest: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21; 51-168 Wrocław.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
18931100-5 - Plecaki
22000000-0 - Druki i produkty podobne
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192000-1 - Wyroby biurowe
30192100-2 - Gumki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192130-1 - Ołówki
30199792-8 - Kalendarze
39221110-1 - Naczynia
39221121-1 - Filiżanki
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60497,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97181,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60497,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR Elżbieta Zajet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170343308
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka nr 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60497,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- "Sprzedaż i dostarczenie kubków ceramicznych /Pijałek/ do wody mineralnej w celu sprzedaży w Pijalniach "Uzdrowisko Krynica - Żegiestów" Spółki Akcyjnej w Krynicy-Zdroju ul.Nowotarskiego 9/4"
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
- Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji do magazynu-archiwum Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów przy ul. Kazimierzowskiej 60 w Warszawie
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.