eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Usługa ubezpieczenia majątku Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ubezpieczenia majątku Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0a98d70-06a8-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ubezpieczenia majątku Urzędu Miejskiego w Suwałkach oraz jednostek organizacyjnych Miasta Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a98d70-06a8-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Ubezpieczenie mienia i pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253558

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 717000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Miasta Suwałki i jednostek organizacyjnych miasta.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część I – obejmuje świadczenie usług ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności Miasta Suwałki i jednostek organizacyjnych miasta. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1/. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
2/. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.
3/. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i od rabunku z ryzykiem wandalizmu.
4/. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
5/. Ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC, ASS. ZK.
6/. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
3. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 2, załączniku c oraz załącznikach nr 3, 3a, 3b do SWZ.
4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
5. Zamawiający posiada podpisaną umowę z Ubezpieczeniową Kancelarią Brokerską LEOFAL sp. z o. o, ul. Noniewicza 93 B lok. 47, 16-400 Suwałki, która opracowała opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert dla Zamawiającego oraz pełni funkcję doradczą w niniejszym postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 669000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Miasta Suwałki i jednostek organizacyjnych miasta.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Część II – obejmuje ubezpieczenie ryzyk cybernetycznych. Ubezpieczający Miasto Suwałki / Ubezpieczony: Urząd Miejski w Suwałkach
3. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 2, załączniku c oraz załącznikach nr 3, 3a, 3b do SWZ.
4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
5. Zamawiający posiada podpisaną umowę z Ubezpieczeniową Kancelarią Brokerską LEOFAL sp. z o. o, ul. Noniewicza 93 B lok. 47, 16-400 Suwałki, która opracowała opis przedmiotu zamówienia, kryteria oceny ofert dla Zamawiającego oraz pełni funkcję doradczą w niniejszym postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1231554 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1243919,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1231554 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850001690

7.3.3) Ulica: Hestii 1

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1231554 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-19 do 2026-07-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZP.271.33.2023

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.