Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189520/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Mieście Luboń wraz z dostawą dwóch śmieciarek, pojazdu typu hakowiec oraz samochodu dostawczego (wywrotka )
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Luboń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. E. Bojanowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Luboń
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 48 61 813 00 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.olejniczak@umlubon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Mieście Luboń wraz z dostawą dwóch śmieciarek, pojazdu typu hakowiec oraz samochodu dostawczego (wywrotka )2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04aa5519-e006-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015940/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Zaprojektowanie i budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Mieście Luboń wraz z dostawą dwóch śmieciarek, pojazdu typu hakowiec oraz samochodu dostawczego (wywrotka)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSK.271.3.2022.MO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej realizacji Zadania Inwestycyjnego w trybie zaprojektuj i wybuduj, polegającego na wykonaniu kompleksowej, pełnobranżowej dokumentacji projektowej i robót dla realizacji Inwestycji wraz z kompletacją i dostawą sprzętu i wyposażenia objętego zadaniem pn. >>Zaprojektowanie i budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Mieście Luboń wraz z dostawą dwóch śmieciarek, pojazdu typu hakowiec oraz samochodu dostawczego (wywrotka)<<
1.1. Przedsięwzięcie polega na zaprojektowaniu i budowie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne, dostarczone przez mieszkańców miasta. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac przedprojektowych, zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji (w szczególności ostatecznej decyzji środowiskowej, o ile będzie wymagana, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, ostatecznej decyzji na użytkowanie oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na zbieranie odpadów uzyskanej na rzecz Kom – Lub sp. z o. o., itp. ), zgód, uzgodnień itp., wybudowania i wyposażenia punktu zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym i wymaganiami SWZ, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, a także wyposażyć punkt we wszystkie niezbędne samochody ciężarowe (dwie śmieciarki i jeden pojazd typu hakowiec), samochód dostawczy, kontenery, pojemniki, narzędzia, oznakowanie poziome i pionowe oraz obiekty budowlane itp. .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6766000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6766000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6766000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTM Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121482873
7.3.3) Ulica: ul. Koszycka 21
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe, roboty ogólnobudowlane, roboty branży sanitarnej i elektrycznej, usługi nadzoru geodezyjnego i geologicznego, dostawy materiałów budowlanych i wyposażenia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6766000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.