eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Zimowe utrzymanie dróg miejskich w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie Miasta Siemiatycze



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg miejskich w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie Miasta Siemiatycze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856565815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/013a7b31-d148-499b-8dd3-5830e3bc469b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg miejskich w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie Miasta Siemiatycze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43409ce2-4864-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004388/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg miejskich w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie Miasta Siemiatycze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296527,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania ok. 42 000,00 mb dróg miejskich, oraz wskazanych chodników, ciągów pieszo – rowerowych i 13 parkingów w sezonach 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 na terenie miasta Siemiatycze.
2. Wykaz ulic, parkingów i chodników objętych usługą stanowi załącznik nr 4 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU)- zał. nr 8 do SWZ.
3. Zakres usługi obejmuje w szczególności:
3.1. działania organizacyjno-techniczne realizowane przez Wykonawcę,
3.2. przygotowanie materiałów sypkich i środków chemicznych do zwalczania śliskości oraz właściwe ich składowanie,
3.3. utrzymywanie gotowości do podjęcia prac przy zimowym utrzymaniu ulic, parkingów i chodników,
3.4. odśnieżanie nawierzchni ulic, chodników i parkingów
3.5. zwalczanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub uszorstniających.
4. Wynagrodzenie zaplanowano jako kosztorysowe, celem oszacowania wartości Zamawiający przyjmuje orientacyjną ilość robót na podstawie godzin pracy z 3 ostatnich sezonów zimowych:
4.1. odśnieżanie pługiem lemieszowym lekkim – 10 godz.,
4.2. odśnieżanie pługiem lemieszowym średnim lub ciężkim – 200 godz.,
4.3. zwalczanie śliskości przy użyciu piasku w ilości 100 ÷ 150 g/m2 – 10 godz.,
4.4. zwalczanie śliskości przy użyciu piaskosoli 15% w ilości 100 ÷ 150 g/m2 – 60 godz.,
4.5. zwalczanie śliskości przy użyciu soli – 100 godz.
5. Ceny zwalczania śliskości powinny uwzględniać koszt materiału oraz jego załadunek.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zadeklarowanego „czasu reakcji” tj. czasu podstawienia sprzętu i rozpoczęcia akcji zimowej w zakresie odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej (w minutach), liczonego od zgłoszenia przez Przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub w formie elektronicznej potrzeby rozpoczęcia akcji zimowej. Przez rozpoczęcie akcji zimowej będzie rozumiane faktyczne rozpoczęcie odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej przez co najmniej jedną jednostkę sprzętową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393012,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393012,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393012,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO-J Anna Renata Jarocka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050837319

7.3.3) Ulica: Obrońców Warszawy 15

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.5) Kod pocztowy: 17-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393012,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.