eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mełgiew › "Remont drogi wewnętrznej - ul. Nadłącznej w m. Mełgiew, gm. Mełgiew wraz z budową dwóch miejsc postojowych na potrzeby mobilnych punktów pobrań covid-19"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi wewnętrznej – ul. Nadłącznej w m. Mełgiew, gm. Mełgiew wraz z budową dwóch miejsc postojowych na potrzeby mobilnych punktów pobrań covid-19”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2

1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 46 05 710

1.5.8.) Numer faksu: (81) 460 57 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmelgiew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=80455

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi wewnętrznej – ul. Nadłącznej w m. Mełgiew, gm. Mełgiew wraz z budową dwóch miejsc postojowych na potrzeby mobilnych punktów pobrań covid-19”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faa3da5f-e65a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026422/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont drogi wewnętrznej - ul. Nadłącznej w m. Mełgiew, gm. Mełgiew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198549/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161594,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się realizacja następującego zadania:
„Remont drogi wewnętrznej – ul. Nadłącznej w m. Mełgiew, gm. Mełgiew wraz z budową dwóch miejsc postojowych na potrzeby mobilnych punktów pobrań covid-19”. Zadanie to ma na celu przeciwdziałanie COVID-19, w szczególności zwalczanie zakażenia, zapobieganie rozprzestrzenianiu się, profilaktykę oraz zwalczanie skutków, w tym społeczno-gospodarczych COVID-19.
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje w szczególności budowę dwóch miejsc postojowych na potrzeby mobilnych punktów pobrań covid-19 a także roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres remontu, które obejmą:
1) geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanego remontu,
2) częściowe rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej,
3) rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej i płyt ażurowych wraz z krawężnikami i obrzeżami,
4) ścięcie i oczyszczenie istniejących poboczy gruntowych,
5) wykonanie wykopów pod utwardzenie terenu,
6) profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni,
7) profilowanie i zagęszczenie koryta pod utwardzenie terenu,
8) wbudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej,
9) wbudowanie obrzeży betonowych na ławie betonowej,
10) regulacja wysokościowa skrzynek zaworów wodociągowych,
11) regulacja wysokościowa nawierzchni zjazdów wraz z obramowaniem,
12) wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywa jezdni i utwardzonego terenu,
13) wykonanie podbudowy z mieszanek związanych cementem utwardzonego terenu,
14) skropienie warstwy podbudowy emulsją asfaltową,
15) ułożenie warstwy wiążącej jezdni drogi wewnętrznej,
16) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową,
17) ułożenie warstwy ścieralnej jezdni drogi wewnętrznej wraz uszczelnieniem krawędzi asfaltem drogowym,
18) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej utwardzonego terenu,
19) wykonanie poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem łamanym,
20) urządzenie terenów zielonych wraz z założeniem trawników,
21) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
22) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.

Początek projektowanego remontu założono w km 0+000 w dowiązania do istniejącej nawierzchni asfaltowej w dobrym stanie technicznym. Koniec założono w km 0+188,06. Zaprojektowano jezdnię asfaltową z poboczami gruntowymi ulepszonymi kruszywem łamanym a także, w ramach utwardzenia terenu, dwa place postojowe o wymiarach 5,15 m x 20 m i 8,10 m x 17,80 m oraz przedłużenie dojścia do stadionu o długości 2,50 m i szerokości 3,00 m. Profil podłużny projektowanej drogi zostanie dostosowany do obecnego ukształtowania jezdni. W ramach remontu jezdnia zostanie wyprofilowana poprzez wykonanie nowej nakładki z betonu asfaltowego. Odwodnienie odbywało się będzie na zasadach dotychczasowych, tj. na przyległe tereny zielone, które zostaną w bezpośrednim otoczeniu remontowanej drogi urządzone na nowo. Woda zostanie zagospodarowana w całości na działce należącej do zarządcy drogi wewnętrznej – Gminy Mełgiew. W ramach remontu zostanie wykonana regulacja wysokościowa istniejących zjazdów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Projekt techniczny
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIOR. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIOR.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznych.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245197,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284756,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245197,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8220010022

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie całokształtu robót przygotowawczych, ziemnych, podbudów oraz robót brukarskich - Ryszard Kozak Usługi Transportowe i Roboty Ziemne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245197,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.