eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa dróg wywozowych oraz dojazdów pożarowych w leśnictwie Lipiny i Dąb.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wywozowych oraz dojazdów pożarowych w leśnictwie Lipiny i Dąb.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ziębia 13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 234 98 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wloclawek@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wywozowych oraz dojazdów pożarowych w leśnictwie Lipiny i Dąb.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7801cb1d-3882-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071045/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg wywozowych oraz dojazdów pożarowych w leśnictwie Lipiny i Dąb

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.270.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 992116,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 468974,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wywozowej nr 128 w leśnictwie Lipiny ( dojazd ppoż nr 48 )Projektowana do przebudowy droga zlokalizowana jest w leśnictwie Lipiny, dz. nr 197, 199,201,203 obręb Brzezie, gmina Brześć Kuj. Parametry techniczne projektowanej przebudowy: klasa drogi –D; prędkość projektowa 30 km/h; szerokość jezdni 3,5 m; spadek poprzeczny jezdni- jednostronny 3%; szerokość mijanki – 3,0 m; spadek poprzeczny mijanki – jednostronny 3%; szerokość poboczy 2 x 0,75 m; spadek poprzeczy poboczy 6%; skrajnia drogi – szer. 6,0 m, wys. 4,0 m; skrajnia drogi z mijanką- szer. 9,0 m, wys. 4,0 m; pas drogowy – istniejący bez zmian. Projektowana przebudowa drogi została wpisana w istniejący układ komunikacyjny ( przebieg istniejącej drogi ). Zestawienie powierzchni: powierzchnia jezdni 3613,5 m2, powierzchnia mijanek 400,9 m2, powierzchnia zjazdów 76,7 m2, powierzchnia poboczy 1508,4 m2. Projektuje się nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( gnejs ), na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie ( gnejs), z warstwą odcinającą z pisaku, na warstwie zagęszczonego piasku ( nasyp ), ze sprofilowanym zagęszczonym podłożem gruntowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 468974,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wywozowej nr 10 w leśnictwie Dąb ( dojazd ppoż nr 11). Projektowana do przebudowy droga zlokalizowana jest w leśnictwie Dąb, dz. nr 566, 573 obręb Dobiegniewo, gmina Włocławek. Parametry techniczne projektowanej przebudowy: klasa drogi –D; prędkość projektowa 30 km/h; szerokość jezdni 3,5 m; spadek poprzeczny jezdni – jednostronny i dwustronny 3%; szerokość mijanki 3,0 m ; spadek poprzeczny mijanki – jednostronny 3%; szerokość poboczy 2 x 0,75 m; spadek poprzeczny poboczy 6%; skrajnia drogi – szer. 6,0m , wys. 4,0 m; skrajnia drogi z mijanką – szer. 9,0m, wys. 4,0 m; pas drogowy istniejący bez zmian. Projektowana przebudowa drogi została wpisana w istniejący układ komunikacyjny ( przebieg istniejącej drogi ). Zestawienie powierzchni: powierzchnia jezdni 3713,1 m2; powierzchnia mijanek 547,5 m2; powierzchnia zjazdów 116,9 m2; powierzchnia poboczy 1522,9 m2. Projektuje się nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( gnejs ) na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie ( gnejs ) z warstwą odcinającą z pisaku, na warstwie zagęszczonego piasku ( nasyp ), ze sprofilowanym zagęszczonym podłożem gruntowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 523142,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 576838,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576838,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576838,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-BUD Elżbieta Błażejewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921277930

7.3.3) Ulica: Mławska 43/11

7.3.4) Miejscowość: Rypin

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie koryta, PHU MAR-DAR Marian Tompalski


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 576838,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 643465,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643465,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 643465,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Nowa Wieś, ul. Jana Pawła II nr 7

7.3.4) Miejscowość: Kruszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 643465,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.