eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Sukcesywne dostawy pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b11c706a-21de-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198021/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP15/2021/PBN/BL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pojemników do bazy transportowo-magazynowej Zamawiającego, mieszczącej się w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie, w typach, kolorach i ilościach określonych szczegółowo w Dział IV SWZ.Określone ilości mają charakter ilości planowanych. Zamawiający w okresie realizacji umowy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach przedmiotu zamówienia, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach ceny zamówienia (łącznej wartości umowy zawartej z wybranym wykonawcą) z gwarancją wykorzystania 80% kwoty zamówienia w ciągu trwania umowy, co nie spowoduje dla Zamawiającego konsekwencji finansowych i odszkodowawczych na rzecz Wykonawcy.
2) Wszystkie pojemniki winny spełniać następujące wymagania:
a) Fabrycznie nowe;
b) Wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 r.;
c) Wykonanie metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD);
d) Na pokrywie wytłoczenie „NIE WRZUCAĆ GORĄCEGO POPIOŁU” lub równoważny znak graficzny;
e) Posiadanie atestu PZH (Państwowy Zakład Higieny);
f) Wykonanie zgodnie z normą PN-EN-840-1:2013-05;
g) Posiadanie certyfikat jakości RAL GZ 951/1;
h) Znak zgodności z normą PN-EN-840-1:2013-05 oraz znak certyfikatu jakości RAL GZ951/1 wytłoczone na pojemniku;
i) Nośność pojemników zgodna z wymogami RAL GZ951/1 wytłoczona na korpusie pojemnika odpowiednia dla pojemności:
• dla 60 litrów - 50 kg,
• dla 120 litrów - 60 kg,
• dla 140 litrów – 70 kg,
• dla 360 litrów – 160 kg,
• dla 240 litrów - 110 kg,
• dla 660 litrów - 310 kg,
• dla 1100 litrów - 510 kg;
j) udzieli gwarancji na okres 12 (dwunastu) miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu Przystosowane do opróżniania przez pojazdy z zabudową śmieciarki, posiadające listwę grzebieniową (dotyczy pojemności 60 l - 360 l);
k) Przystosowane do opróżniania przez pojazdy z zabudową śmieciarki posiadające listwę grzebieniową i tylne wysięgniki boczne (dotyczy pojemności 660 l i 1100 l);
l) Pojemniki przeznaczone do zbierania określonej frakcji odpadu muszą posiadać jednolity kolor;
m) Wykonawca musi zagwarantować utrzymanie pojemników w jednolitej kolorystyce
w okresie trwania gwarancji bez względu na wpływ czynników atmosferycznych;
n) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo lub sukcesywnie na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym terminu wskazanego w niniejszej specyfikacji;
o) Wykonawca odbioru końcowego.
3) Dodatkowo pojemniki czterokołowe MGB 660 oraz MGB 1100 muszą spełniać następujące wymagania:
a) czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch przednich kół;
b) przednia ściana korpusu z dwoma pionowymi przetłoczeniami wzmacniającymi na całej wysokości korpusu.
4) Dodatkowo wszystkie pojemniki (we wszystkich kolorach) czterokołowe MGB 1100 muszą spełniać następujące wymagania:
a) pokrywa dzielona na całej swojej szerokości;
b) uchwyt otwarcia pokrywy na środku oraz listwa umożliwiająca otwarcie pokrywy na całej szerokości oraz z boku pokrywy;
c) mocny zawias małej pokrywy na całej jej szerokości.

Wszelkie użyte w niniejszej SWZ i załącznikach do niej nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, wymagane certyfikaty itp., w tym nazwy handlowe, oznaczenia lub znaki towarowe, patenty, określenia pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzujące produkt stanowią jedynie przykłady zastosowań lub wymagań i należy je każdorazowo rozumieć jak opatrzone dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Warunki Zamówienia
1) Wykonawca będzie dostarczał pojemniki na swój koszt i ryzyko (transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i swoje ryzyko)
2) Pojemniki będą zamawiane i dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zamówień jednorazowych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł netto.
4) Zgłoszenie zapotrzebowania określonej ilości pojemników odbywać się będzie telefonicznie, pocztą elektroniczną, drogą elektroniczną przez platformę zakupową.
5) Wymagany termin realizacji każdej z zamówionych dostaw: do 2 tygodni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
6) Zamawiający zobowiązuje się do przyjmowania dostaw w godz. 7:00 do 14:30, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
7) Wydanie pojemników przez Wykonawcę następuje po jego rozładunku w Zakładzie Gospodarki Odpadami w Zakurzewie 39a koło Grudziądza, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego
i pokwitowaniu jego odbioru. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy dowód dostawy.
8) W razie niezgodności dostarczonych pojemników z postawionymi wymaganiami, a w szczególności co do pojemności, barwy i parametrów technicznych Zamawiający ma prawo zakwestionować jakość przywiezionych pojemników i odmówić ich przyjęcia. Wymagany atest PZH na pojemniki Wykonawca zobowiązany dostarczać będzie przy każdej dostawie.
9) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania ciągłości dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994885,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994885,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994885,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESE sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260017477

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994885,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.