Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208162/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00228048/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00234269/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni
w Zespole Szkół Budowlano-Elektrycznych w Świdnicy z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748500400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowniw Zespole Szkół Budowlano-Elektrycznych w Świdnicy z podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b08650-ebb6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016680/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja kotłowni w Zespole Szkół Budowlano – Elektrycznych w Świdnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208162/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1174010,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 954479,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Modernizacja Kotłowni w tym montaż pomp ciepła.Prace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 1 obejmują między innymi:
· demontaż dwóch kotłowni wbudowanych stałopalnych „A” i „B”
· remont budowlany pomieszczenia kotłowni „A”
· montaż kotłowni gazowej, z dwoma kotłami kondensacyjnymi 2x150 kW, wspomaganymi kaskadą pomp ciepła,
· montaż kaskady pomp ciepła 2x43 kW, na powierzchni terenu na płycie fundamentowej wraz z ogrodzeniem,
· montaż instalacji zasilania w ciepło rozdzielaczy w pomieszczeniu kotłowni „B” z nowej kotłowni,
· złomowanie i utylizacja zdemontowanych elementów kotłowni oraz gruzu budowlanego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
42511100-2 - Wymienniki ciepła
42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 826574,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Montaż instalacji fotowoltaicznejPrace do wykonania w ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie zadania Nr 2, obejmują:
1) budowę i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy 21,6 kWp, w tym montaż paneli fotowoltaicznych, falownika oraz okablowania i systemem monitoringu on-line,
2) budowę przyłącza kablowego niskiego napięcia,
3) modernizację rozdzielni głównej RG,
4) przygotowanie pokrycia dachowego do montażu paneli,
5) montaż paneli na dachu budynku w technologii klejenia do podłoża (bez użycia konstrukcji balastowej)
6) montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych i ochronnych od porażeń,
7) zgłoszenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do Zakładu Energetycznego i jej uruchomienie,
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń, zawarcia stosownych umów oraz podjęcie wszelkich niezbędnych czynności do zgodnego z umową wprowadzania nadwyżek wyprodukowanej energii do zewnętrznej sieci energetycznej (Tauron Dystrybucja).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 127904,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 963090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1273120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 963090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECO CLEANENERGY Sp. z o.o., ul. Parkowa 10, 55-095 Siedlec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961518311
7.3.3) Ulica: Parkowa 10
7.3.4) Miejscowość: Siedlec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 963090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu, zgodnie z art.226ust.1 pkt.14 ustawy PZP -Wykonawca wniósł wadium w sposób nieprawidłowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150518,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150518,79 PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.