eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji wewnątrzbudynkowej, w tym wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wykonanie nowej instalacji słaboprądowej w LO im. Jana Matejki w Wieliczce



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji wewnątrzbudynkowej, w tym wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wykonanie nowej instalacji słaboprądowej w LO im. Jana Matejki w Wieliczce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000707521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marszałka Józefa Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 32 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wieliczkalo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.matejko.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6755221-0913-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji wewnątrzbudynkowej, w tym wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wykonanie nowej instalacji słaboprądowej w LO im. Jana Matejki w Wieliczce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6755221-0913-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059548/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja (wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie remontu pomieszczeń po pracach instalacyjnych, klimatyzacja)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LO 271-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji wewnątrzbudynkowej, w tym wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wykonanie nowej instalacji słaboprądowej. Roboty te nie wymagają zgłoszenia do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej.
2. Zakres rzeczowy usługi obejmuje:
a) Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej sporządzonej przez Studio Complex Wieliczka, marzec 2020r., stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, a opracowanego przez: PROBADEX – KRAKÓW Sp. z o.o. spółka komandytowa, ul. Mokra 20, 32-005 Niepołomice – załącznik nr 1 do SWZ przy uwzględnieniu potrzeb, wskazówek oraz sposobu wykonania instalacji otrzymanych od Zamawiającego i Użytkownika wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i jej przekazanie Zamawiającemu w następujących formatach i ilościach:
 dokumentacja projektowa – w 4 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD, dopuszcza się również przekazanie kopii dokumentacji na jednoznacznie opisanej pamięci przenośnej, wersja elektroniczna dokumentów i opracowań zostanie wykonana z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: rysunki i plansze w formacie PDF oraz DWG; opisy i dokumenty tekstowe w formacie PDF oraz DOC; arkusze kalkulacyjne w formacie PDF oraz XLS (z aktywnymi formułami);
 informacja BIOZ – w 2 egz. w wersji papierowej, 2 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD, dopuszcza się również przekazanie kopii dokumentacji na jednoznacznie opisanej pamięci przenośnej; wersja elektroniczna zostanie wykonana z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: PDF oraz DOC
Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów wyjściowych do projektowania, w tym innych danych koniecznych do opracowania dokumentacji, wymaganych badań, pomiarów, uzgodnień oraz materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
b) zrealizowanie wszystkich robót budowlanych i dostaw, dotyczących przedmiotu zamówienia.
Do obowiązków Wykonawcy należy pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.
UWAGA: Wszystkie roboty budowlane odbywać się będą na terenie czynnej placówki oświatowej.
c) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu:
a. Dokumentacji powykonawczej i odbiorowej dla zrealizowanej inwestycji– w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD lub DVD dopuszcza się również przekazanie kopii dokumentacji na jednoznacznie opisanej pamięci przenośnej; wersja elektroniczna dokumentów i opracowań zostanie wykonana z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: rysunki i plansze w formacie PDF oraz DWG; opisy i dokumenty tekstowe w formacie PDF oraz DOC; arkusze kalkulacyjne w formacie PDF oraz XLS

3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ, program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również „PFU”) – załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja STUDIO COMPLEX – załącznik 2 do SWZ
W/w dokumentacja jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
4. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów wskazanych w pkt. 5.
5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego prawa, w tym w szczególności zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.),
b) Dokumentacja musi spełniać obowiązujące przepisy i warunki techniczno – budowlane oraz być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ. U. 2021, poz. 2454)
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz. U. z 2015 r. poz. 376 ze zm.),
e) Ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 497),
innymi niewymienionymi powyżej aktami prawnymi, niezbędnymi do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest w rozwiązaniach projektowych zastosować wyroby (materiały i urządzenia) budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1781040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Błysk Popek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120732061

7.3.3) Ulica: Klimeckiego 24

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-705

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Projektowanie instalacji elektrycznych Krzysztof Cimer Zakład Robót Elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.