eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW GMINY ANDRESPOL ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ANDRESPOL



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW GMINY ANDRESPOL ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ANDRESPOL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRESPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rokicińska 126

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.andrespol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.andrespol.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piekarnicza 6/10,

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgk.andrespol.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Andrespolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 4

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwan@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://andrespol.przedszkolowo.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Justynowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 18

1.5.2.) Miejscowość: Justynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.justynow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.justynow.przedszkoledladzieci.pl/contact.php

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. Jana Brzechwy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka

1.5.2.) Miejscowość: 17

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.justynow@edu.andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkolajustynow.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wiśniowej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuszyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spwg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spwg.edu.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jarzębinowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Bedoń Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola-bedon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szkola-bedon.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Andrespolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokicińska 125

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsandrespol@lodz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.andrespol.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282553675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 35

1.5.2.) Miejscowość: Justynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dompomocy@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.andrespol.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW GMINY ANDRESPOL ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ANDRESPOL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8afa1a27-3e43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001310/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7021.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego – Gminy Andrespol oraz jednostek organizacyjnych Gminy Andrespol w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.), wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz załącznikiem Nr 7 do SWZ.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektów, w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. wynosi 2 458 389,00 kWh - załącznik nr 7 do SWZ.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo–rozliczeniowych.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.
4. Dostawca energii zobowiązany jest posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektu Zamawiającego, najpóźniej w dniu zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, na czas nie krótszy niż do 31.12.2022r.
5. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 7 do SWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 7 do SWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ, stanowiącym integralną część niniejszej SWZ.
7. Gmina Andrespol zawrze we własnym imieniu oraz jednostek organizacyjnych umowę wynikającą z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej.
8. Gmina Andrespol posiada zawarte umowy sprzedaży energii elektrycznej, obowiązujące do dnia 31.12.2021r. Z wyłonionym sprzedawcą energii czynnej zawarta zostanie nowa umowa sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych.
9. Zamawiający oświadcza, że:
1) Procedura wyboru sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny.
2) Zawarł umowy sprzedaży energii elektrycznej z:
a. ELEKTRA Spółka Akcyjna, ul. Skierniewicka 10A, 01 – 230 Warszawa, na sprzedaż energii elektrycznej oświetlenie uliczne – umowa zawarta na czas określony do dnia 31.12.2021r.
b. ELEKTRA Spółka Akcyjna, ul. Skierniewicka 10A, 01 – 230 Warszawa, na sprzedaż energii elektrycznej Pozostałe obiekty – umowa zawarta na czas określony do dnia 31.12.2021r.
3) Zawarł umowy świadczenia usług dystrybucji z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej: PGE Dystrybucja S.A. na czas nieokreślony, który jest dystrybutorem energii elektrycznej na terenie Gminy Andrespol.
4) Wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane o PPE w formie elektronicznej (plik MS Exel).
10. Wykonawca winien posiadać zawartą aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczenia energii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1623790,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1805219,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1623790,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA-OBRÓT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1623790,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.