eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › "Zakup sprzętu medycznego do gminnego ośrodka zdrowia - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu medycznego do gminnego ośrodka zdrowia – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0cc15e5-e1da-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzętu medycznego do gminnego ośrodka zdrowia – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0cc15e5-e1da-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.5.2024.JZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112832,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup unitu stomatologicznego - 1 szt. :
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 81944,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup autoklawu stomatologicznego – 1 szt.
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9592,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup zestawu radiografii cyfrowej z aparatem rtg – 1 szt.
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11635,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup mikrosilnika endodontycznego z endometrem – 1 szt.
1.Wymagane parametry techniczne – użytkowe, warunki graniczne oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający wymogi i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 roku (Dz. U. Nr 2022 r. poz. 974 z późn. zm.).
2.Dostarczony przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy,
b) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku,
c) wolny od wad fizycznych i prawnych,
d) dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu,
e) nie posiadać żadnych śladów użytkowania,
f) nie być przedmiotem praw osób trzecich,
g)wyprodukowany jedynie z materiałów posiadających stosowne atesty i certyfikaty.
h) żaden element dostawy ani jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i nie może być wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot w jakimkolwiek celu.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie wraz z przeszkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej, bezpiecznej oraz efektywnej eksploatacji zaoferowanego sprzętu (maksymalnie 8 osób). Szkolenie potwierdzone zostanie stosownymi Certyfikatami. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, jednakże wizja lokalna nie jest wymogiem koniecznym. W pomieszczeniu, w którym będą montowane urządzenia jest ogrzewanie podłogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 9659,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99954,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99954,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99954,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMADAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341402446

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99954,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16416,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMADAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341402446

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16416,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMADAR Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341402446

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13299,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13299,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARRODENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372343899

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13299,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.