eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Przebudowa ul. Wrzosowej, ul. Głównej bocznej i ul. Pszczyńskiej bocznej w Wyrach.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Wrzosowej, ul. Głównej bocznej i ul. Pszczyńskiej bocznej w Wyrach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3256831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e9002ff-dacd-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Wrzosowej, ul. Głównej bocznej i ul. Pszczyńskiej bocznej w Wyrach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9002ff-dacd-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040923/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ul. Wrzosowej, ul. Głównej bocznej i ul. Pszczyńskiej bocznej w Wyrach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1551191,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Wrzosowej, ul. Głównej bocznej i ul. Pszczyńskiej bocznej w Wyrach”.
W ramach inwestycji wykonać należy prace opisane w dokumentacji projektowej sporządzonej przez SZOSA – PROJEKT Projektowanie dróg Michał Szostak. Do każdego zadania sporządzono odrębną dokumentację.
Inwestycja obejmuje 3 zadania:
• Zadanie 1 – Przebudowa ul. Wrzosowej,
• Zadanie 2 – Przebudowa ul. Głównej bocznej,
• Zadanie 3 – Przebudowa ul. Pszczyńskiej bocznej.
2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
2.1. Zadanie 1 – Przebudowa ul. Wrzosowej
a) Przebudowa nawierzchni, przebudowa zjazdów do posesji, przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami.
b) Projektowane parametry drogi:
 Ulica klasy D,
 Vp = 30km/h,
 Droga o łącznej szerokości 5m: jezdnia o szerokości 3,5m, utwardzone obustronne pobocza każde o szerokości 0,75m,
 Pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe 2%.
c) Materiał wykonania:
 Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej kwadratowej z dystansami, szczeliny wypełnione grysem kamiennym,
 Wzdłuż obu krawędzi jezdni krawężniki betonowe,
 Pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
 Zjazdy do posesji dostosowane do szerokości istniejącej bramy, wykonane z kostki betonowej grubości 8cm, podwójne T, czerwonej.
2.2. Zadanie 2 – Przebudowa ul. Głównej bocznej
• Przebudowa nawierzchni, przebudowa zjazdów do posesji, przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowa kanalizacji deszczowej (odcinek 1).
• Na połączeniu odcinka 1 z odcinkiem 2 zastosować krawężnik betonowy.
2.2.1. Odcinek 1
a) Projektowane parametry drogi:
 Długość odcinka ok. 70 m,
 Ulica klasy D,
 Vp = 30km/h,
 Jezdnia o szerokości 3,0m,
 Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne 2%.
b) Materiał wykonania:
 Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego,
 Wzdłuż obu krawędzi jezdni krawężniki betonowe,
 Pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
 Zjazdy do posesji dostosowane do szerokości istniejącej bramy, wykonane z kostki betonowej grubości 8cm, podwójne T, czerwonej,
 Wzdłuż krawędzi bocznych zjazdu zastosować obrzeże betonowe,
 Odprowadzenie wody opadowej z tego odcinka zaprojektowane zostało za pomocą wpustów deszczowych przykrawężnikowych umieszczonych przy wschodniej (niższej) krawędzi jezdni. Dalej woda będzie spływać za pomocą przykanalików do projektowanej kanalizacji deszczowej włączonej do istniejącej kanalizacji w ul. Głównej,
 Na połączeniu ul. Głównej bocznej i drogi powiatowej - ul. Głównej zastosować krawężnik betonowy,
 Na połączeniu zjazdu i nawierzchni ulicy zastosować krawężnik betonowy najazdowy.
2.2.2. Odcinek 2
a) Projektowane parametry drogi:
 Długość odcinka ok. 40 m,
 Ulica klasy D,
 Vp = 30km/h,
 Jezdnia o szerokości 3,0m,
 Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne 2% w kierunku południowym.
b) Materiał wykonania:
 Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej kwadratowej gr. 8cm z dystansami, wypełnienie szczelin pomiędzy kostkami grysem kamiennym,
 Wzdłuż obu krawędzi jezdni krawężniki betonowe,
 Pobocze z kruszywa łamanego gr. 30cm stabilizowanego mechanicznie,
 Zjazdy do posesji dostosowane do szerokości istniejącej bramy, wykonane z kostki betonowej grubości 8cm, podwójne T, czerwonej. Dopuszcza się zastosowanie innego koloru w zależności od rodzaju kostki na istniejącym zjeździe,
 Wzdłuż krawędzi bocznych zjazdu zastosować obrzeże betonowe.
2.3. Zadanie 3 – Przebudowa ul. Pszczyńskiej bocznej
a) Przebudowa nawierzchni, przebudowa zjazdów do posesji, przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami.
b) Projektowane parametry drogi:
 Długość drogi ok. 180 m,
 Ulica klasy D,
 Vp = 30km/h,
 Jezdnia o szerokości 3,0m,
 Utwardzone obustronne pobocza każde o szerokości 0,75m,
 Pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe 2%.
c) Materiał wykonania:
 Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej kwadratowej z dystansami, szczeliny wypełnione grysem kamiennym,
 Wzdłuż obu krawędzi jezdni krawężniki betonowe,
 Pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
 Zjazdy do posesji dostosowane do szerokości istniejącej bramy, wykonane z kostki betonowej grubości 8cm, podwójne T, czerwonej.
3. Uwagi:
3.1. W zależności od rodzaju kostki na istniejącym zjeździe dopuszcza się zastosowanie innego koloru kostki betonowej.
3.2. Dokładną lokalizację uzbrojenia należy ustalić za pomocą przekopów kontrolnych.
3.3. Do regulacji wysokości pokryw studni kanalizacyjnych należy stosować pierścienie dystansowe z tworzywa sztucznego.
3.4. Prace w rejonie istniejącego uzbrojenia należy prowadzić ze szczególną ostrożnością.
3.5. Na terenie Gminy Wyry występuje system drenów odwadniających, których dokładna lokalizacja jest nieznana. W przypadku zerwania należy bezwzględnie odtworzyć.
3.6. W przypadku rozbieżności w dokumentacji w zakresie materiału, należy stosować ten o lepszych parametrach.
3.7. W razie konieczności do Wykonawcy należeć będzie zimowe utrzymanie dróg do odbioru końcowego robót.
3.8. Wykonawca winien zapewnić odpowiednim służbom odbiór odpadów komunalnych zgodnie z harmonogramem.
3.9. W związku z przebudową drogi DW 928 - ul. Pszczyńska mogą wystąpić utrudnienia.
3.10. Przed przystąpieniem do robót należy ustawić tablice informacyjne zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
3.11. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania mieszkańców o utrudnieniach w ruchu.
3.12. Po zakończeniu robót Wykonawca winien przywrócić stałą organizację ruchu.
4. Wykonawca w swojej ofercie winien ująć koszt czynności, robót, lub innego rodzaju detali nieobjętych niniejszą dokumentacją przetargową, czy specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót i celu jakiemu mają służyć.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszej SWZ: Dokumentacji Projektowej, Przedmiarach robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Załączniku A do SWZ – Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia oraz projektowanych postanowień umownych.
B. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Pozostałe kody:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233330-1 Fundamentowanie ulic
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45262300-4 Betonowanie
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
C. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych:
1. Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga w wysokości 2.000.000,00 zł, zgodnie ze wstępną promesą Nr Edycja8/2023/1191/PolskiLad. Ostateczna kwota dofinasowania zostanie ustalona po wybraniu najkorzystniejszej oferty i wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych. Pozostała część wynagrodzenia będzie stanowić wkład własny Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, iż na mocy art. 310 pkt. 1 Pzp może unieważnić postępowanie, jeżeli środki z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja druga, nr wstępnej promesy Nr Edycja8/2023/1191/PolskiLad, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postepowania została przewidziana w Ogłoszeniu o zamówieniu.
D. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
2. Zamawiający informuję, iż w niniejszym postępowaniu uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp. Dostępność dla osób niepełnosprawnych zawiera Dokumentacja projektowa.
E. Rozwiązania równoważne:
1. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45262300-4 - Betonowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1334962,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2135527,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1334962,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECHBUDEX FIRMA INŻYNIERYJNO-BUDOWLANA LECH PASTUSZKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421845442

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 33

7.3.4) Miejscowość: Przegędza

7.3.5) Kod pocztowy: 44-238

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1334962,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.