eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b22c7c56-eb68-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22c7c56-eb68-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032961/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych 2 km dróg gminnych na terenie sołectwa Domaradz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1711595,93 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn: „Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych – z podziałem na 2 części, jak przedstawiono poniżej:

Część nr 1 zamówienia: Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz – roboty budowlane dotyczące przebudowy 7 odcinków dróg
1.2.1 Przedmiot zamówienia „Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz”. Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa dróg gminnych w sołectwie Domaradz o długości 2 000 m. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie siedmiu odcinków dróg:
1) Odcinek 1- obręb ew. Domaradz dz. nr 320 k.m. 2- dł. 421 mb: Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 4,0 - 3,0 m, poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów, wykonanie mijanki drogowej i odcinkowe obniżenie niwelety drogi.
- jezdnia na powierzchni 1506,5 m2
- pobocza na powierzchni 393,5 m2
- powierzchnia zjazdów 99,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu:
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów:
-warstwa ścieralna SMA 16 Jena- 7,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie- 10,0 cm
Pobocza szer. 0,5m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm

1) Odcinek 2 -obręb ew. Domaradz dz. nr 743 i 620 km. 3 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,0 - 5,0 m, poboczy szer. 0,75m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów oraz rozebranie istniejącego ścieku wodnego i wbudowanie w jego miejsce krawężnika betonowego.
- jezdnia na powierzchni - 1317,60 m2,
- pobocza na powierzchni - 579 m2
- powierzchnia zjazdów - 30 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 – gr. 6,0 - 10,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 15,0 cm
Pobocza szer. 0,5m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm.

1) Odcinek 3- droga publiczna nr 101605 O obręb ew. Domaradz dz nr 302 i 303 k.m. 2, Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 12,0 - 3,5 m, poboczy szer. 0,75m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów i wpustów ulicznych, wykonanie cieku korytkowego, jednostronną rozbiórkę istniejącego chodnika
- jezdnia na powierzchni 2335 m2,
- pobocza na powierzchni 683 m2
- powierzchnia zjazdów – 234 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 - 7,0 cm
-warstwa wiążąca 16 W - 5,0 cm
-podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 20,0 cm
-stabilizacja C 1,5/2 15 cm
Pobocza szer. 0,75m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm

1) Odcinek 4 – obręb ew. Domaradz dz. nr 468 km 2 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,8 - 3,0 m, poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. Dodatkowo projektuje się wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji, konserwację istniejących rowów oraz wykonanie mijanki drogowej i wykonanie cieku korytkowego
- jezdnia na powierzchni 1455 m2,
- pobocza na powierzchni 385 m2
- powierzchnia zjazdów – 78,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 - 6,0 i 10,0 cm
-podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm
-stabilizacja C 1,5/2 - 15 cm
Pobocza szer. 0,5m
-pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm

1) Odcinek 5- obręb ew. Domaradz dz. nr 555 km 2 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,0m , poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach zadania projektuje się także konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów oraz wykonanie zjazdów do posesji.
- jezdnia na powierzchni 282,5 m2,
- pobocza na powierzchni 80,0 m2
- powierzchnia zjazdów – 18,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
▪ warstwa SMA Jena 16- 8,0 cm
▪ podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 15,0 cm
▪ stabilizacja C 1,5/2 - 15 cm
Pobocza szer. 0,5m
▪ pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 8,0 cm

1) Odcinek 6 – obręb ew. Domaradz nr 101605 O dz. nr 1095 km 3 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,5 m , poboczy szer. 0,75 m utwardzonych kamieniem. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach zadania projektuje się także odcinkowe poszerzenie istniejącej jezdni w celu doprowadzenia szerokości jezdni do 3,5 m, wykonanie zjazdów do posesji.
- jezdnia na powierzchni 493,66 m2,
- pobocza na powierzchni 162,0 m2
- powierzchnia zjazdów – 48,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16- 7,0 cm
- warstwa wiążąca mma 16 W – 5,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 20,0 cm
Pobocza szer. 0,75m
-pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 10,0 cm

1) Odcinek 7 – obręb ew. Domaradz dz. nr 260 i 226/1 km 2 Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej MMA JENA 16 szer. 3,0m , poboczy szer. 0,5m utwardzonych kamieniem oraz mijanki w środkowym odcinku drogi. Całość przebudowy zostanie wykonana w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach zadania projektuje się także konserwację istniejących rowów, remont istniejących przepustów oraz wykonanie zjazdów do posesji.
- jezdnia na powierzchni 2 700,0 m2,
- pobocza na powierzchni 900,0 m2
- powierzchnia zjazdów – 213,0 m2
Układ konstrukcyjny obiektu
Nawierzchnia asfaltowa jezdni oraz zjazdów
- warstwa SMA Jena 16 – gr. 6,0 - 10,0 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie 15,0 cm
Pobocza szer. 0,5m
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 jasnego wapiennego stabilizowanego mechanicznie 8,0 - 10,0 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 1758207,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn: „Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz” realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych – z podziałem na 2 części, jak przedstawiono poniżejCzęść nr 2 zamówienia: Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz - pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części nr 1 przedmiotu zamówienia.

1.2.2 Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1 niniejszego przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) robót i prac wszystkich branż,
b) robót i prac branży geodezyjnej,
c) prac związanych z kosztorysowaniem,
d) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.
1) Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branżach):
a) drogowej
2) Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr 1 przedmiotowego zamówienia.
3) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:
a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w art. 25,
b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy, załączniku do SWZ)
4) Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo budowlane” oraz przynależące do izby inżynierów budownictwa nad realizacją zadania inwestycyjnego zgodnie z warunkami niniejszej umowy, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego, decyzją o pozwoleniu na budowę, w sposób zgodny z umową oraz wynikających z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów powstałych na tle realizacji zadania, w szczególności pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmować:
a) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,
b) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,
c) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych,
d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,
e) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze stanowisko i opinię nadzoru autorskiego,
f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania,
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych,
h) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
i) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego,
j) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,
k) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowaniu, oraz uczestniczenie i nadzór nad próbami i badaniami sieci, instalacji, urządzeń i systemów, łącznie z rozruchem i przekazaniem do eksploatacji,
l) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych,
m) dokonywanie odbiorów części robót,
n) sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur przejściowych przez wykonawcę robót budowlanych,
o) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją projektową i wymaganiami zamawiającego,
p) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi,
q) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego, a także przed każdym zgłoszeniem obiekt lub jego części do użytkowania.
r) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, dokonywanie i sprawdzanie rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania jego zgody na ich wprowadzenie,
s) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem,
t) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego
u) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania,
v) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych,
w) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania
x) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji
y) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi
z) Sprawowania robót kontrolnych

5) Wykonawca niniejszego zamówienia:

a) Działa w ścisłej współpracy z Zamawiającym, mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie Projektu zgodnie z dokumentacją, w sposób poprawny jakościowo w
przewidzianych terminach i budżecie;
b) Wspiera Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją umów na roboty budowlane;
c) Zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym. Czas i sposób wymiany informacji dostosuje do wymagań Zamawiającego;
d) Zapobiega roszczeniom Wykonawców robót;
e) Identyfikuje, wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, ryzyko powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawców robót i stron trzecich oraz informuje o tym Zamawiającego, wskazuje sposoby zapobiegania tym roszczeniom;
f) Powiadamia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy;
g) Rozpatruje roszczenia Wykonawców robót i przedstawia je Zamawiającemu wraz z opinią i propozycją rozwiązań zapobiegających ewentualnym roszczeniom;
h) Bierze czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Projektu, proponuje działania minimalizujące ich negatywny wpływ na realizację Projektu;
i) Wykonuje inne czynności nie określone powyżej przewidziane dla Inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Prawa budowlanego, i innymi przepisami prawa, z postanowieniami decyzji odpowiednich organów i umową z Wykonawcą robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 19987,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1758207,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2610792,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1758207,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1758207,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19987,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19987,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRA-SA Arkadiusz Stachurski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511024436

7.3.3) Ulica: Gersona 9

7.3.4) Miejscowość: Kluczbork

7.3.5) Kod pocztowy: 46-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19987,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.